Mä luotan siihen sun auktoriteettiin ja sitkeyteen. Jos joku, niin sä saat uuden laivan pysymään.Ei onnistu, vauva on yöpuulla ja täällä on hyvät hepulit menossa. Huomenna sitten uusi yritys.
T. laivanrakentaja
No onpahan taas outo kommentti.Mutta sellaiset, että varmaan kaljuuntuu vanhemmiten..
Jure 25.5.1996 (lähde Wikipedia).Nace 30.6.1994
Jure 25.5.1995
Jan 1.1.1999
Bojan 6.1.1999
Kris 16.1.2000
Ei hänen käytöksensä usein keikoilla ole edelleenkään ok.Kiitokset Sampittarelle! (Hitto tuota saa sanoa nykyään usein, kaukana on ne kesän valittelut siitä miten se on aina keikoilla eturivissä. x'D )
Joku mainitsi täällä aiemmin sen olevan tulossa johonkin.Tuliko muuten sitä videota eliseltä, jossa se joku kundi on lavalla ja sanoo, että K on sen 1 % kun muuten on 99 % hetero? En itse ole huomannut..
Montakohan kertaa olen jo katsonut tämän. Kyllä kaikki ikävät asiat hetkeksi katoaa, kun tätä katsoo. Nuo silmät. Nyt ON joulu.Tää on kyllä ihana. Toinen on niin läsnäoleva tuossa hetkessä, aito.
olen kuullut, että kaarijasupportersilla on siitä video, ja tulee youtube-kanavalle kunhan ehtii ladataTuliko muuten sitä videota eliseltä, jossa se joku kundi on lavalla ja sanoo, että K on sen 1 % kun muuten on 99 % hetero? En itse ole huomannut..
Joku toivotti hyvää iltaa ja me säikähdettiin tästä pahasti.Mikäs keissi tää on ollut?
Koska haluaa kuvata ne erikseen videolle…Miks se lopettaa aina spiikkeihin
TämäMontakohan kertaa olen jo katsonut tämän. Kyllä kaikki ikävät asiat hetkeksi katoaa, kun tätä katsoo. Nuo silmät. Nyt ON joulu.
Oli välikuoleman verran livessäEi kyllä näy mitään liveä. Ei tuolla mainitullakaan