Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on vaan noista Joutavista Vätyksistä ja siitä laiskiaisen näköisestä Janci pössyttelijästä 80 % jutuista. Perustakaa joku nyt se kusinen Vauva ketju takaisin niin pääsee takas todellisuuteen 🙏

vierailija
Mulla oli aamulla jotenkin pahaenteinen olo, kun avasin tän palstan. Aattelin kuitenkin, et tänään on varmaan vaan perusjankkausta eikä sen kummempaa (enkä toden totta ole mikään oraakkeli muutenkaan).

Enpä kyllä olisi voinut kuvitellakaan päivän uutispommia, enkä sitä, et pitäisi valita, viettääkö yön joko Conorin tai Callumin kanssa. Jätän väliin ja jatkan mieluummin puutteessa elämistä 🤣

vierailija
Sulla on meihin verrattuna vielä sekin puolellasi, että sait kuulla koko tuotannon. Ja Bojan puhui just sulle! Hienoa, että reissu onnistui.
Joo ja kuulin sen Serbia-biisin myös! Kostopitsi jäi tosin väliin, ja yksi kappale Kärtsäreitä, minulle se Cha cha cha -duetto olisi kyllä hakannut tämän spessuencoren (ja Suomi-höpinät), mutta oh well. :) Lisäksi Tavastia tuntuu jotenkin tosi rakkaalta, kun olen ollut siellä niin monella muulla keikalla, verrattuna johonkin serbialaiseen nuorisokeskukseen. Mutta mahtava lopputulos enivei. Vielä kun pelkäsin nuutunutta keikkaa, jossa Bojan on ihan puolikuntoinen. :)

- Joymuffin

vierailija
Wow, Crawling Back to You -ficciin (se missä Bojan teloo itsensä baaritappelussa viisuissa ja Jere hoivaa) on tullut kuukausien jälkeen uusi luku! Mietin juuri pari päivää sitten, että harmi ettei se ikinä valmistunut (nyt puuttuu enää yksi luku).
Olin ilosesti yllättyny et tuli jatkoa, on niin moni jääny kesken. Tosin kaamospäissäni tietenki itkin sitä uutta lukua lukiessa :D

Yhteistyössä