vierailija
Tää hauskaa iltaa mitään, mutta Hyvää iltaa Instagram olisi tuonut erilaista väreilyä (vaikkei instassa nyt ollakaan).Skidi kuumotus iski.
Tää hauskaa iltaa mitään, mutta Hyvää iltaa Instagram olisi tuonut erilaista väreilyä (vaikkei instassa nyt ollakaan).Skidi kuumotus iski.
Nyt tarvitaan teidän lemppari K/B-kuvat/videot/ficit mitkä vaan, että saan tämän Conor/Callum mielikuvan pois mielestäni! Aarteet jakoon pliis!
Mikä nenän römpötys-video? Haluanko edes tietääHyi hyi yäk se Callum. Mä en koskaan ole päässyt eroon siitä nenän römpötys-videosta. Yks nuoren elämäni kamalimmista muistoistani.
Et.Mikä nenän römpötys-video? Haluanko edes tietää
Namnam!Hitto mä menin suurentamaan ton...
On sitä vauvalla heitetty, ystävällisesti on sit korjattu et Bojan, tämä on vauva.fiTää hauskaa iltaa mitään, mutta Hyvää iltaa Instagram olisi tuonut erilaista väreilyä (vaikkei instassa nyt ollakaan).
Sinne se menee ja saa mating callia ulista ja Boitsu vaan Lontoossa lumppuilee. No jospa se Juren mummo pitäis Kärsystä huolta.Tietty vähän huono jos K menee tammikuussa Sloveniaan kun JO:n kundit on silloin Lontoossa. Mutta jospa siinä heti kun vuosi on vaihtunut eivät olisi vielä lähdössä.
PuoleltaJoko alko kusinen kivi?
Mikäs keissi tää on ollut?Samoin! Tuli paha mieli, kun kauhistuttiin vaan kaikki.
Mua kiinnostais. -eri
Watafakmutta ei K ole tehnyt mitään pahaa
Ei herranjestas miksi putosin tällemutta ei K ole tehnyt mitään pahaa
Joo ja kuulin sen Serbia-biisin myös! Kostopitsi jäi tosin väliin, ja yksi kappale Kärtsäreitä, minulle se Cha cha cha -duetto olisi kyllä hakannut tämän spessuencoren (ja Suomi-höpinät), mutta oh well. Lisäksi Tavastia tuntuu jotenkin tosi rakkaalta, kun olen ollut siellä niin monella muulla keikalla, verrattuna johonkin serbialaiseen nuorisokeskukseen. Mutta mahtava lopputulos enivei. Vielä kun pelkäsin nuutunutta keikkaa, jossa Bojan on ihan puolikuntoinen.Sulla on meihin verrattuna vielä sekin puolellasi, että sait kuulla koko tuotannon. Ja Bojan puhui just sulle! Hienoa, että reissu onnistui.
Ole hyväHitto mä menin suurentamaan ton...
Ei onnistu, vauva on yöpuulla ja täällä on hyvät hepulit menossa. Huomenna sitten uusi yritys.Täällä on vaan noista Joutavista Vätyksistä ja siitä laiskiaisen näköisestä Janci pössyttelijästä 80 % jutuista. Perustakaa joku nyt se kusinen Vauva ketju takaisin niin pääsee takas todellisuuteen
Olin ilosesti yllättyny et tuli jatkoa, on niin moni jääny kesken. Tosin kaamospäissäni tietenki itkin sitä uutta lukua lukiessaWow, Crawling Back to You -ficciin (se missä Bojan teloo itsensä baaritappelussa viisuissa ja Jere hoivaa) on tullut kuukausien jälkeen uusi luku! Mietin juuri pari päivää sitten, että harmi ettei se ikinä valmistunut (nyt puuttuu enää yksi luku).
Tammikuussa ja ilmeisesti toukokuuhun saakka, lukuunottamatta maaliskuun rundia.Milloin Joksut oli menossa Lontooseen?
No ei tietenkään ole meidän mussukka tehnyt mitään pahaa.mutta ei K ole tehnyt mitään pahaa
varmaan tammikuu Thaikuis.Onneksi tuota putkea ennen ja jälkeen on muutaman päivän aukot keikkailussa. Eli ei ole ihan yhtä paha tilanne kuin eurotour, ja sitten on vain 3 keikkaa jäljellä tälle vuodelle, Kyllä mä luulen että K jaksaa loppurutistuksen! Mutta toivotaan tosiaan että Tammikuun on vihdoin se kunnon loma!