Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin pettynyt kun B kävi kampaajalla viime viikolla mut myönnän olleeni väärässä. Toi uus tukka on ihana, seksikäs ja pukeva.

Joo se parturin föönaus kyllä säikäytti. Toisaalta niin se aina itselläkin, et kampaaja vääntää sulle jotkut kireet korkkiruuvit käynnin päätteeksi, ja et voi odottaa että pääset heti kotona kampaan pääsi niinkuin itse haluat.

vierailija
Ehdottomasti! Toivottavasti se lista on jossain tallessa, se alkaa oleen myös aika pitkä ja kaikki nämä omituiset käänteet ja katastrofit ei pysy kyllä enää kaikki ihan muistin varassa.
Mayhem-listan ylläpitäjä (minä) luovutti muistaakseni eurotourin aikaan kun maailmassa ei enää ollutkaan muuta kuin loputtomia mayhemeita, ja nyt lista koostuu lähinnä munakoiso-, vesitippa- ja vihanaamaemojeista.

vierailija
En myöskään usko Kn kohdalla kovin pitkään keikkataukoon, ehkä max sen 2 - 3 viikkoa..
En tiedä... Sanoi jo että syyskuun loma ei ollut tarpeeksi.. voisin kuvitella että menee ulkomaille ihan 3-4 viikoksi, että voi oikeasti levätä. Se ei minua haittaisi, koska lomalla hän päivitti someaan paljon innokkaammin kuin nyt syyskiertueen aikana :D

vierailija
Wow, Crawling Back to You -ficciin (se missä Bojan teloo itsensä baaritappelussa viisuissa ja Jere hoivaa) on tullut kuukausien jälkeen uusi luku! Mietin juuri pari päivää sitten, että harmi ettei se ikinä valmistunut (nyt puuttuu enää yksi luku).
Kiitos vinkistä. Juuri sain luettua viktoriaanisen Bojanin (Right here in my arms) ja tilhin ficin Lappi-luvun, mutta lisää tarvitaan. Kipeästi.

vierailija
1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä

Katsoin kaikki putkeen. Nämä videot on vaan niin ihania että alkaa itkettää 😭 ”there is something special between us” ❤❤❤

Yhteistyössä