Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä... Sanoi jo että syyskuun loma ei ollut tarpeeksi.. voisin kuvitella että menee ulkomaille ihan 3-4 viikoksi, että voi oikeasti levätä. Se ei minua haittaisi, koska lomalla hän päivitti someaan paljon innokkaammin kuin nyt syyskiertueen aikana
Toisaalta se on kai sanonut että sillä tulee nopeasti ikävä kotiin ulkomaille mennessä. Ehkä 2 viikkoa auringossa ja sitten hengailee kavereiden kanssa Suomessa loput lomasta? Talviurjeilustahan se tykkää kans, ja lasketteluvaatteissa porukan kanssa rinteessä sitä ei välttämättä väki tunnista.

vierailija
Jotenkin järkytyin taas siitä tiedosta että muistan kuin eilisen kun vuosi vaihtui milleniumiksi, samaan aikaan B on silloin ollut muutamaa päivää vaille vuoden vanha, mönkinyt vaipoissa lattialla ja imuroinut sieltä asioita suuhunsa.
Ja minä en päässyt millenniumina kotikatua pidemmälle koska olin joitakin viikkoja aikasemmin jäänyt porukoille kiinni kolmen Golden Cup Perryn juomisesta (olin 14 v ja ihan kännissä niistä sidukoista). Ja isä-sanassa on 3 kirjainta 🤣

💋

Yhteistyössä