vierailija
Laajentuneet pupillit. 🩷
Laajentuneet pupillit. 🩷
But why,Noooooooooo 🫣
Olin pettynyt kun B kävi kampaajalla viime viikolla mut myönnän olleeni väärässä. Toi uus tukka on ihana, seksikäs ja pukeva.
Avasin tuon... perhana. Pahempi kuin Rick rollatuksi tuleminen... Näin jo kuinka tuosta "raosta" aukenee portti vaihtoehtotulevaisuuteenNoooooooooo 🫣
Okei, en haluakaan nähdä.Se nenän römpötys-video on vieläkin jossain interwebissä of course mut B jostain tuntemattomasta syystä römpöttää sen hirvityksen nenää sormellaan.
Mayhem-listan ylläpitäjä (minä) luovutti muistaakseni eurotourin aikaan kun maailmassa ei enää ollutkaan muuta kuin loputtomia mayhemeita, ja nyt lista koostuu lähinnä munakoiso-, vesitippa- ja vihanaamaemojeista.Ehdottomasti! Toivottavasti se lista on jossain tallessa, se alkaa oleen myös aika pitkä ja kaikki nämä omituiset käänteet ja katastrofit ei pysy kyllä enää kaikki ihan muistin varassa.
Tuo varmistuskysymys viestiä lähettäessä. Minä rakastan sinua.Mikä on MRS? Ei varmaan tarkoiteta rouvaa tässä.
Menette kyllä ihailtavan helposti lankaan. Olin laiska enkä jaksanut etsiä edes mitään kuvia, jonka linkistä ei kävisi ilmi sisältöAvasin tuon... perhana. Pahempi kuin Rick rollatuksi tuleminen... Näin jo kuinka tuosta "raosta" aukenee portti vaihtoehtotulevaisuuteen
Tohon päälle ku pääsisi makaan ....pieni iltapala nälkäisille <3 https://www.tumblr.com/wednesdayday/733093906616582144
Meniskö, Conorin raosta aukenee portti vaihtotulevaisuuteen listalle asti?Avasin tuon... perhana. Pahempi kuin Rick rollatuksi tuleminen... Näin jo kuinka tuosta "raosta" aukenee portti vaihtoehtotulevaisuuteen
En tiedä... Sanoi jo että syyskuun loma ei ollut tarpeeksi.. voisin kuvitella että menee ulkomaille ihan 3-4 viikoksi, että voi oikeasti levätä. Se ei minua haittaisi, koska lomalla hän päivitti someaan paljon innokkaammin kuin nyt syyskiertueen aikanaEn myöskään usko Kn kohdalla kovin pitkään keikkataukoon, ehkä max sen 2 - 3 viikkoa..
Kiitos vinkistä. Juuri sain luettua viktoriaanisen Bojanin (Right here in my arms) ja tilhin ficin Lappi-luvun, mutta lisää tarvitaan. Kipeästi.Wow, Crawling Back to You -ficciin (se missä Bojan teloo itsensä baaritappelussa viisuissa ja Jere hoivaa) on tullut kuukausien jälkeen uusi luku! Mietin juuri pari päivää sitten, että harmi ettei se ikinä valmistunut (nyt puuttuu enää yksi luku).
K:sta on kyllä saatu tällaisia mahtavia kuvia perhanan paljon Kurikasta... ja sitten on ne gifit, joissa ne titsit värähtelee mukavasti <3Tohon päälle ku pääsisi makaan ....
Ei se mukaan haittaisi (todellakaan), kunhan sanoin omia fiiliksiä muiden mukana.En tiedä... Sanoi jo että syyskuun loma ei ollut tarpeeksi.. voisin kuvitella että menee ulkomaille ihan 3-4 viikoksi, että voi oikeasti levätä. Se ei minua haittaisi, koska lomalla hän päivitti someaan paljon innokkaammin kuin nyt syyskiertueen aikana
hyppää kyytiin!Tohon päälle ku pääsisi makaan ....
Katsoin kaikki putkeen. Nämä videot on vaan niin ihania että alkaa itkettää ”there is something special between us”1000. sivun kunniaksi K/B tarina aikajärjestyksessä
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
- YouTube
- YouTube
- YouTube
Toki voi olla, että ei pidä kunnolla lomaa, mutta en ihmettelisi vaikka pitäisi enemmän rankan syksyn jälkeenEi se mukaan haittaisi (todellakaan), kunhan sanoin omia fiiliksiä muiden mukana.