Nacehan alkaa olla komein koko porukasta. Silmät tulee hyvin esiin tuossa hiustyylissä.Jessusmaaria tota Nacea. On ollut koko ajan mun ykkönen, mutta mies on NIIIIN kuumentunut entisestään ton hiustyylin ja loman jälkeen.
JAN on Nacen . Kris Bojanin (paitsi silloin, kun vierailee Härtsällä )Kris on Nacen.
On tässä jotain hyvääkin, Conor-uutinen on saanut sekä shippaajat että ei-shippaajat järkyttyneinä kerrankin samalle puolelle viivaa I love you brrraderrs!
No eipä oo sitten kummonen 'suhde' ollukaan jos noin kävisMä pelkään tämä vaikuttaa K ja B yhteyteen etenkin jos Conor ei oo mikään suurin K:n tykkääjä ja vaikka erottaisi nämä kaksi toisistaan ja näkyyky tämä B:n instassa julkisesti
No, kaikki reaktiot, mitä olen nähnyt, ovat kyllä aika kauhuissaan.Ei niitä järkyttyneitä nyt kovin paljoa ole. Eikä meidänkään pitäisi olla.
Todellakin!! Jan on Nacen! Eilinen maassa makoilu ja Nace houkuttelemassa Jania ylös.JAN on Nacen . Kris Bojanin (paitsi silloin, kun vierailee Härtsällä )
En tiedä missä mut Twitterissä on ihan muutama hassu kommentti.No, kaikki reaktiot, mitä olen nähnyt, ovat kyllä aika kauhuissaan.
No tän C uutisen myötä eka fiilis oli että JO ja K yhteys katkeaa kokonaan, eikä pojat pääse enää keikoille tänne ja luonnollisesti fanitkin vähenevät, eli mihin sitä enää tarvitaan. Mutta katotaan nyt. Nimi puuttuu ja vähän muutakin on vielä ratkaistava. Jos nyt tässä välissä tekis jotain muuta ja viimeistelen tuon myöhemmin. Toki voin käyttää pohjaa muuhunkin, mutta ajatus lähti B/K maagisesta yhteydestä.Miksi turhaan?
Täällä kans yks Nace/Kris shippaaja.Todellakin!! Jan on Nacen! Eilinen maassa makoilu ja Nace houkuttelemassa Jania ylös.
Ööö en tajua tätä - eihän Tommy nyt mitään crewtä ole . Tuon logiikan mukaan keskeisin henkilö h*rny-puolelta puuttuu. AmatööritKärtsän crew tilastotiedettä!
Luulen, ettei tieto ole kulkenut vielä kovinkaan monelle ja määrä lisääntyyEi niitä järkyttyneitä nyt kovin paljoa ole. Eikä meidänkään pitäisi olla.
Musta on hienoa että sulla on taitoa tehdä tuollaistaÄlä luovuta sen suhteen vaan jatka kun hyvältä tuntuu - ja infoa shippaajia asiasta.No tän C uutisen myötä eka fiilis oli että JO ja K yhteys katkeaa kokonaan, eikä pojat pääse enää keikoille tänne ja luonnollisesti fanitkin vähenevät, eli mihin sitä enää tarvitaan. Mutta katotaan nyt. Nimi puuttuu ja vähän muutakin on vielä ratkaistava. Jos nyt tässä välissä tekis jotain muuta ja viimeistelen tuon myöhemmin. Toki voin käyttää pohjaa muuhunkin, mutta ajatus lähti B/K maagisesta yhteydestä.
Väännetään rautalangasta. Lähes kaikki kommentit mitä olen nähnyt, ovat olleet negatiivisia.En tiedä missä mut Twitterissä on ihan muutama hassu kommentti.
Biisin takia. Siitä ei tykätty yhtään. Ja tosiaan oli todella tökeröitä kommentteja osalta, ja jos en ihan väärin muista niin jotain huuteluita myös jonkun prepartyn aikana. Ja viisut oli siis tosi tärkeä juttu varsinkin Conorille, niin varmasti jäi tästä tosi ikävä maku suuhun.Minkä takia viisufanit lynkkasi WY:n heti kättelyssä? Ja luulisi, että WY ja K on tavannut viisuissa, koska kaikki artistithan siellä on pakolla jollain tasolla tekemisissä toistensa kanssa.
Kyl siellä asiasta puhuu lähes koko jotwt.En tiedä missä mut Twitterissä on ihan muutama hassu kommentti.
TämäToivon sydämeni pohjasta ettei JO/K fandom eroa! <3
Mä fanitan molempia ihan 50/50 + shippi
Ei ole varmaan, kun case Cameltoe räjäytti palstan.Monelta K:n keikka oli tänään? Sorry jos tää käyty läpi monta kertaa jo ..