Conorin puolustelija tässä vielä viimeisen viestin verran:
WY oli mun käsittääkseni ennen viisuja tosi arvostettu livebändi irkuissa, ja muut jäsenet ei ollut mitenkään innosta hihkuen sinne viisuihin lähdössä alunperin. En yhtään ihmettelisi, jos näihin viisun jälkeisiin esiintymisiin olisi liittynyt joku vähän isompikin bändin sisäinen kränä Conorin viisupainostuksen johdosta. Ja nyt ilmeisesti siis bändi "tauolla"...
Korostan vielä sitä, että en tosiaan tiedä Conorista henkilökohtaisesti mitään muuta kun mitä kevään aikana olen viisujuttuihin liittyen lukenut, enkä itsekään ole mikään WY/C fani. Mutta se viisufanien vastaanotto oikeasti vaikutti olleen tosi vaikea juttu hänelle ja kävi kyllä kovasti sääliksi. Toisaalta joksut kyllä on viettänyt kaikki niin paljon aikaa WY:n kanssa, että tuskin ovat ihan sokkona tähän yhteistyöhön lähdössä (ja vaikuttavat itse kaikin puolin ihanilta tyypeiltä niin tuskin haluavat jotain täysääliötä tiimiinsä).
Conorin puolustaja kirjautuu nyt tästä roolista ulos ja jatkaa K&B fiilistelyä ihan luottavaisin mielin. Ainakin toivon, että mitään perusteetonta ulos savustamista ei tällä kertaa tapahdu... Ja aika näyttää, toimiiko tämä yhteistyö vai ei.