Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Öööeivittu, ehdin tänään vasta eka kertaa lukemaan viestejä ja mitä hittoo tuo cameltoe onkin nyt yhtäkkiä Joksujen manageri?! Tuntuu ihan joltain painajaiselta kyllä nyt.... Nyt jos koskaan on kyllä Rekoa ikävä :(

vierailija
Löytääkö joku sitä haastattelua, missä C on kalsea K:ta kohtaan? Katson näitä haastatteluita läpi.. menen barcelonan WY haastiksessa, ja tuossa toinen bändiläinen mainitsi kysyttäessä hyvistä kilpailijoista myös K:n... mutta muuttuuko C:n ääni kellossa, kun K/B ovat tavanneet ja K:n suosio tulee enemmän näkyviin? Entä löytyykö niitä muita haastiksia, joissa olivat tökeröitä tippumisen jälkeen?

vierailija
En tiedä, olenko oikeassa, mutta minusta Bojan on vähän vietävissä. Ja muu bändi menee hänen perässään. Ehkä Kris on porukasta se, joka pidättelee eniten ja näkee vähän isompia kokonaisuuksia. Ei tietty ihme, kun on musabisnekseen kasvanut vanhempiensa kautta. Tietää ja tuntee kuvioita ehkä muita enemmän.

Olen bojanisti, mutta en voi sille mitään, että sen toiminnasta jää usein vähän oudot fibat. Onko epävarma, haluaa miellyttää, kunnianhimoinen. Menee tunteella, innostuu helposti, ei aina pohdi asioita loppuun saakka.

Conorista henkilönä en tiedä mitään, mutta se Britannian kiertuehan oli hirveää kännäämistä ja soheltamista. Ei edes näyttänyt hauskalta, kuten NT, vaikka senkin aikana viinaa (anteeksi longeroa😊) kului varmasti omaan tarpeeseen. Ettei vain olisi jonkin sortin onnenonkija koko mies.

Toivottavasti nykyiset isähahmot pysyvät bändin mukana. He ovat kuitenkin kulkeneet matkassa vuosia ja tuntevat tyypit.

vierailija
Kun kerran C:tä tästä haastateltiin lehteen (ehkä itse tarjonnut juttua?) niin kai JO tästä tiedottaa ensi tilassa. Pitäisi ainakin, kun kerran asiasta on jo uuden managerin ulostulo.
Ei K:kaan ole virallisesti ilmoittanut koskaan mitään sen managereista (Eve ja Jesse) omassa somssaan, tiedämme heistä koska seuraamme asioita myös K:n somen ulkopuolella. Managerit hoitaaa asioita taustalla, JO:n itse ei tartte julistaa mitään virallisesti jos eivät halua.

vierailija
Tää on kyllä jotain kosmista saippuaoopperaa. Koko tarina, alkaen K ja B tapaamisesta, näistä ihmeellisistä sivuhenkilöistä, jotka aina välillä painuu hetkeksi unholaan ja sitten nousevat taas yllättämään. Mä oikeasti kuvittelin, ettei palattaisi enää siihen B/C-storylineen sen yhden pusun jälkeen, mutta käsikirjoittajat yrittävät nyt näköjään lämmitellä uudelleen tätä romanssia. Pakko nauraa ettei rupea itkemään.

vierailija
Itse tosiaan kaipaan jotain todisteita näistä väitetyistä C:n näkemyksistä. Nyt tuntuu siltä että joku porukka on vaan päättänyt että hän on p*ska tyyppi
Jep. Tosin C toisen vähemmän menestyneen bändin jäsenenä ei oikein vakuuta, mutta kaikki muu häsä tuntuu vähän samankaltaiselta ajojahdilta kuin G:n kanssa aikoinaan. Ja siihen en osallistu! Katsotaan nyt maltilla. Ehkä C on tosiaan Brittein saarten manageri eli auttaa JO:ta luomaan uraa siellä, kun tuntee piirit. Muu managerointi voikin sitten olla jonkun sloveenin hallussa (toivottavasti).

Yhdessä asiassa tunnen kyllä suurta epäluuloa C:tä kohtaan (ja samalla koko WY-bändiä kohtaan) ja se on tuo varsin kostea UK tour, jossa JO ei tainnut kovin selvää päivää nähdä. Vaikutti suoraan B:n terveyteen, joten en todellakaan suurella ilolla odota, että tähän häsäilyyn osallistunut kaveri rupeaa manageroimaan. Eikös managerin pitäisi olla nimenomaan se, joka miettii, mitä tuollainen kostea konsertointi tekee bändin maineelle, terveydelle ja tulevaisuudelle? Uk tourin perusteella veikkaan, että C on se, joka innokkaimmin näitä kosteita konsertointeja promoaa.

Mutta annan mahdollisuuden. Katsotaan.

vierailija
Ei K:kaan ole virallisesti ilmoittanut koskaan mitään sen managereista (Eve ja Jesse) omassa somssaan, tiedämme heistä koska seuraamme asioita myös K:n somen ulkopuolella. Managerit hoitaaa asioita taustalla, JO:n itse ei tartte julistaa mitään virallisesti jos eivät halua.
Hetkinen, itse asiassa olet oikeassa. JO perusti kyllä aikanaan sen JO crew -tilin case G:n jälkeen (varmaan halusivat olla läpinäkyvämpiä henkilökuntansa suhteen), mutta eihän heidän mikään pakko ole siellä julistaa uutta manageriaan. Sitäkin oudompaa että Conor on itse mennyt jollekin paikalliselle Iltapaskalle kertomaan uudesta urastaan... Ei herää hyvät vibat tästä ollenkaan.

vierailija
Kuinkahan paljon C meinaa pyöriä fyysisesti mukana kuvioissa, olla mukana keikoilla jne? Koska sekin tuntuu ikävältä että hän ei oletettavasti sloveenia puhu. Tuohan voi vaikuttaa koko bändin ja crewn välisiin suhteisiin, kun muut puhuu sloveenia äidinkielenään. (Tähän väliin mainittakoon että B ja J/K on sitten asia erikseen Heidän sielunyhteyden ansiosta B ymmärisi varmaan täysin vaikka J/K puhuisi pelkkää suomea, you know what I mean.) Jää siitä väkistenkin kanssakäymisestä jotain väliin, jos ei omaa äidinkieltä voi käyttää. Ja siis etenkin kun on suuri porukka kyseessä ja myös vanhempia ihmisiä mukana, jos ei ole välttämättä niin korkea englannnin osaamisen taso.
Tätä en ollutkaan tajunnut! Tosiaan jos pyrii paljon keikoilla niin voi olla yksinäistä ellei koko crew ala puhumaan englantia, jota epäilen vahvasti.

vierailija
Toivon, että tämä touhu kääntyy vielä hyväksi. Tällä hetkellä nimittäin hirvittää. Ehkä on vaan alkujärkytystä. Ja kun tosiaan ei ainakaan itselläni ole oikeastaan minkäänlaista tietoa Cstä, voihan hän olla hyväkin tyyppi. Ja lähtökohtaisesti ajattelen kaikista aina hyvää, jonka takia tämä omakin reaktio asiaan vähän ihmetyttää. Nyt tarvisi jotain positiivista!

vierailija
Tulee vaan tunne että halut sinne UK:n markkinoille on niin kovat, että asiaa ei edes oo mietitty kunnolla jos Connorilla vielä hyvät puhenlahjat suhteistaan :( Toki toivon, että kaikki menisi hyvin mutta ei nyt kauhean positiiviselta vaikuta näiden asioiden valossa mitä C:stä ja hänen oman bändinsä "menestyksestä" tiedetään...

vierailija
Eikös B julkaissut vastikään jonkun Lewis Capaldi stoorin? Ehkä hänen kanssaan on tiedossa yhteistyötä Conorin myötä, tosin en tiedä onko L. C. vieläkään keikkailukunnossa?

vierailija
Tää on kyllä jotain kosmista saippuaoopperaa. Koko tarina, alkaen K ja B tapaamisesta, näistä ihmeellisistä sivuhenkilöistä, jotka aina välillä painuu hetkeksi unholaan ja sitten nousevat taas yllättämään. Mä oikeasti kuvittelin, ettei palattaisi enää siihen B/C-storylineen sen yhden pusun jälkeen, mutta käsikirjoittajat yrittävät nyt näköjään lämmitellä uudelleen tätä romanssia. Pakko nauraa ettei rupea itkemään.
Apua, älä nyt mitään B ja C romanssia manifestoi 🙈 Sehän tästä nyt puuttuisi. Ei C:n ehkä kannata siihen lähteä. Ei toiminut viisuissakaan ja managerisuhteessa vielä huonommin. 🤭

Yhteistyössä