Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietävätkö tiktokissa ja twitterissä että C on puhunut transfobisesti eikä pidä K:sta? Luulisi että olisivat ensimmäisestä syystä jo nostaneet äläkän, jos olisivat tietoisia…Toisaalta suhtautuisin myös varauksellisesti tuollaisiin oletettuihin sanomisiin, kun selvää todistusaineistoa ei ole. En missään nimessä halua Jokereille samanlaista jahtia kuin Rekon kanssa, jossa hatarilla todisteilla annettiin hänelle potkut.

vierailija
No toivottavasti tapahtuu ennemmin kuin myöhemmin, niin päästään tästäkin.
Toi on nyt vaan paha, koska heijastuu koko bändiin sitten, kun manageri möläyttelee tuollaista. Voi pojat, eikö case G opettanut mitään??? (Ja siis mun mielestä G casessa ei edes ollut mitään syytä tuollaiselle canceloinnille, tarkoitan vain, että mitä sekin case sai jo aikaiseksi, tässä nyt hemmo joka selkeästi käyttäytynyt sopimattomasti useaan otteeseen). 😬😬 G casessakin vaadittiin bändiläisten päitä vadille, tämä tuntuu kyllä ihsn kauhealta. Miten ihmeessä lähtivät tuohon??? 😱

vierailija
Jos tästä tulee jotain tiedotetta Instaan tai näin, niin ensimmäistä kertaa harkitsen laittavani kommenttia heille. Aiheuttaa niin suuria huolia tää C managerina, etten haluaisi heidän ottavat tällaista riskiä. Ja laskee kyllä pisteitä silmissäni, jos ovat tuon tarkasti harkinneet ja siltikin päättänneet että on kannattavaa palkata C.

vierailija
Tietävätkö tiktokissa ja twitterissä että C on puhunut transfobisesti eikä pidä K:sta? Luulisi että olisivat ensimmäisestä syystä jo nostaneet äläkän, jos olisivat tietoisia…Toisaalta suhtautuisin myös varauksellisesti tuollaisiin oletettuihin sanomisiin, kun selvää todistusaineistoa ei ole. En missään nimessä halua Jokereille samanlaista jahtia kuin Rekon kanssa, jossa hatarilla todisteilla annettiin hänelle potkut.
Ton Khon liittyvän haastattelun olen itse nähnyt, mutta en tiedä, onko sitten muuta ollut. Mun näkemässä vaan kohautteli olkiaan ja sanoi jotain, että ei mielipidettä.

vierailija
Melko riski move, kun tiedossa on, että C on vähän möläyttelijä ja tosiaan cancelloitu Twitterissä mm. käytöksestä faneja kohtaan aiemminkin (näissä tosin taidettu puhu koko bändistä).

vierailija
Eikö sieltä Briteistä oikeasti löytyisi ketään muuta, joka olisi ammattilainen jolla hyvät kontaktit? Todella iso riski ottaa manageriksi joku viisututtavuus joka ei meinaa pärjätä edes omalla bändillään…

vierailija
Kyllästyin vauvalla jatkuviin viestien poistoihin, ketjujen lukitukseen ja kokonaan poistamisiin, puhumattakaan näistä viimeisimmistä ponihyökkäyksistä. Joten, aloin kyhäämään keskustelupalstaa. Tulipahan kulutettua muutama tunti sen parissa turhaan Mutta on sitä tyhmempääkin tullut tehtyä. Ehkä.
Oot ollut ahkera! Älä anna tän keissin masentaa, voi olla palstalle tulee hyvinkin käyttöä

vierailija
Mä pelkään,että conorin ansiosta B ja K välit alkaa viilenee ja jos näille touhutontulle tulee avioero connorin takia saadaan syyttää häntä siitä ja etenkin jos JO/K fandom erkaantuu tämän takia, koska jotka tavallaan yhtenäinen

vierailija
Kuinkahan paljon C meinaa pyöriä fyysisesti mukana kuvioissa, olla mukana keikoilla jne? Koska sekin tuntuu ikävältä että hän ei oletettavasti sloveenia puhu. Tuohan voi vaikuttaa koko bändin ja crewn välisiin suhteisiin, kun muut puhuu sloveenia äidinkielenään. (Tähän väliin mainittakoon että B ja J/K on sitten asia erikseen :D Heidän sielunyhteyden ansiosta B ymmärisi varmaan täysin vaikka J/K puhuisi pelkkää suomea, you know what I mean.) Jää siitä väkistenkin kanssakäymisestä jotain väliin, jos ei omaa äidinkieltä voi käyttää. Ja siis etenkin kun on suuri porukka kyseessä ja myös vanhempia ihmisiä mukana, jos ei ole välttämättä niin korkea englannnin osaamisen taso.

Yhteistyössä