Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tykkään esim. niistä Albanian etnoujelluksista mutta makuasioita.

Mielenkiintoista tuo että nuori yleisö tuntui osaavan sen B:n laulaman tosi hyvin.
Joo ja siis ei vain osannut laulaa tosi hyvin mukana, vaan se oikeasti teki todella vaikutuksen yleisöön! Sekä liikutuksena että wow-tavalla, ilmeet biisin jälkeen kertoivat tosi paljon.

- Joymuffin

vierailija
NTllä kyllä myös poltti, vaikka huonosti voikin.
Mistä tää muuten on alun perin tämä tieto, että Jure voi huonosti NT ajan? Tajusin että olen itsekin tätä totutuutta levittänyt, mutta ei hajuakaan, mistä olen sen saanut tietooni. Muistaako joku lähdettä tälle? Ei sillä että sillä nyt mitään isompaa väliä enää olisi, mutta...

vierailija
Mistä tää muuten on alun perin tämä tieto, että Jure voi huonosti NT ajan? Tajusin että olen itsekin tätä totutuutta levittänyt, mutta ei hajuakaan, mistä olen sen saanut tietooni. Muistaako joku lähdettä tälle? Ei sillä että sillä nyt mitään isompaa väliä enää olisi, mutta...
Makaili lavalla ja jätti välistä tuon yhteiskumarruksen, jos muistan oikein. Olisiko ollut Turun keikalla? En muista niin tarkkaan. Muut lähti jonnekin bilettämään ja Jure jäi pois. Jotain tällaista, mutta en muista tarkasti.

vierailija
Tavastia kakkosella ainakin ihan näkyi mun mielestä joku video, mutta sen tarkemmin en muista. Myös juhlista oli vissiin aina lähtenyt aikaisemmin.

vierailija
Tavastian tuplakeikan jälkeen oli sanonut fanille menevänsä hotellille kun oli huonovointinen, muut menivät porttareiden julkkareihin. Tämä siis vain twiitteihin perustuvaa "tietoa", mutta eipä tosiaan samoissa kuvissa näkynyt julkkaribileissä muiden kanssa.

vierailija
Kiitos Joymuffinille raporteista, ihanaa kuulla että oli hyvä keikka ja Suomi-kyltti huomioitiin 🥰 Muistatko minkä biisien välissä B puhui sinulle niin voisi olla helpompi löytää klippi siitä?

vierailija
Vaikea nyt sanoa kun en tunne 99,9 % suomalaisista mutta vrt Balkanin nuorisoon niin varmaan kuuntelee hyvin vähän.

B vaikuttaa suhtautuvan ylpeydellä/haikeudella noihin serbijuuriinsa kun se tuntuu lauleskelevan usein noita kansanlauluja ja iskelmiä.
Kyllä, bojanille omat juuret ovat todella tärkeät, siksi myönnänkin, että tuntui pahalta kun joymuffin meni keikalle Suomen lippua heiluttamaan ja sai sillä huomiota vaikka omien sanojensa mukaan vihaa lippua ja Suomea😑 Trolliksi varmasti sanotte, mutta en voi tuntemukselle mitään. Tuli ihan fyysinen paha olo. Toki kunnia joylle siitä, että lähti maasta pois kun kerta elämä muualla on parempaa👍

vierailija
Kyllä, bojanille omat juuret ovat todella tärkeät, siksi myönnänkin, että tuntui pahalta kun joymuffin meni keikalle Suomen lippua heiluttamaan ja sai sillä huomiota vaikka omien sanojensa mukaan vihaa lippua ja Suomea Trolliksi varmasti sanotte, mutta en voi tuntemukselle mitään. Tuli ihan fyysinen paha olo. Toki kunnia joylle siitä, että lähti maasta pois kun kerta elämä muualla on parempaa
.........
Joko tää (muitten) nimimerkkien karkoitus taas alkoi......

vierailija
Kyllä, bojanille omat juuret ovat todella tärkeät, siksi myönnänkin, että tuntui pahalta kun joymuffin meni keikalle Suomen lippua heiluttamaan ja sai sillä huomiota vaikka omien sanojensa mukaan vihaa lippua ja Suomea Trolliksi varmasti sanotte, mutta en voi tuntemukselle mitään. Tuli ihan fyysinen paha olo. Toki kunnia joylle siitä, että lähti maasta pois kun kerta elämä muualla on parempaa
Ole hiljaa ja mene muualle. Miksi pitää olla noin ilkeä? Sinunlaisia ihmisiä ei täällä kaivata, hyi olkoon.

vierailija
No niin, tästähän juuri aamulla puhuttiin kun täällä ei saa sanoa mitään mikä harmittaa! Jatkakaa, poistun mielelläni.
Siis ei tarvitse hyökätä muiden palstalaisten kimppuun AINA noilla henkilökohtaisuuksilla. Ja kyllä me tiedetään että sua harmittaa melkeinpä kaikki. Sulle voisi olla hyväksi terapia, missä pohdittaisiin parempia keinoja käsitellä negatiivisia tunteitasi kuin nettipalstoilla riehuminen.

vierailija
Levy-yhtiöpomo jatkoi ja laittoi 💙 Bn estykseen päälle S e x y. M.F. musan. Lopussa kuva, jossa teksti, palataampa todellisuuteen ja jotain poliitikosta, mielipiteitään vai mitä?

vierailija
Saa kai täällä jokainen esittää mielipiteensä. Toi oli kirjoittajan oma mielipide asiaan ja sillä selvä. Ei tuo minusta nimimerkillisten karkotusta oo. Turhan herkkänahkasia ootte. Jos mieltä ei saa pahottaa bojanin eikä kärtsänkään puolesta, älkää pahottako nimimerkillistenkään puolesta.

Yhteistyössä