Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä Novi val lopussa eilen Jure tulee siihen ja näyttää tosi huonovointiselta. Jos kelat alkavat kuitenkin alusta, on se viimeinen 22:s.
Tarkoitit varmaan CD, koska en tuosta Novi valia löytänyt. Ja kylläpä Jure näyttikin huonovointiselta. Selvästi oli myös tiedossa muilla, että on huonovointinen, koska B katsoi sillä tavalla nopean varmistuskatseen, että pärjääkö ja Kris sitten saman lopuksi, kun Jure lähti samantien pois lavalta. Harmi, että selvästi kokee velvollisuudekseen tuon loppukumarruksen, olisi voinut suoraan sieltä rumpujen takaa painua lepäämään. Ymmärrettävää, jos olo on noin huono.

vierailija
Tiedän että kiireinen elämä artisteilla ja ei sitä aina ehdi somea lukea kovin tarkkaan ja tämä on tosi pikkumaista, mutta missä vaiheessa saa vähän loukkaantua JO:n puolesta että K ei ole huomioinut sitä kultalevyä ollenkaan?
Minäkin kyllä olen toivonut, että huomioisi, mutta toisaalta aika monta K:lle tärkeää asiaa on mennyt ohi ilman, että kukaan JO:sta oisi huomioinut, joten ehkä loukkaantuminen ei ole tähän oikea reagointi. Mutta saahan sitä varmaan olla vähän pettynyt, eikös?

vierailija
Vielä 11 kelaa eilisestä 💙 levy-yhtiön herran tililtä.
Bn kansanlaulu upeasti 10.s.
Löydätkö Joy itsesi zuumauksessa?

vierailija
Tiedän että kiireinen elämä artisteilla ja ei sitä aina ehdi somea lukea kovin tarkkaan ja tämä on tosi pikkumaista, mutta missä vaiheessa saa vähän loukkaantua JO:n puolesta että K ei ole huomioinut sitä kultalevyä ollenkaan?
Ja vaikka instaa selaisi, voi julkaisu mennä siitä huolimatta täysin ohitse. Todennäköisesti on siitä kuullut jo ennen koko julkaisua.

vierailija
Tarkoitit varmaan CD, koska en tuosta Novi valia löytänyt. Ja kylläpä Jure näyttikin huonovointiselta. Selvästi oli myös tiedossa muilla, että on huonovointinen, koska B katsoi sillä tavalla nopean varmistuskatseen, että pärjääkö ja Kris sitten saman lopuksi, kun Jure lähti samantien pois lavalta. Harmi, että selvästi kokee velvollisuudekseen tuon loppukumarruksen, olisi voinut suoraan sieltä rumpujen takaa painua lepäämään. Ymmärrettävää, jos olo on noin huono.
Joo, eikös Bojan myös näytä taputtavan nopeasti siinä loppukumarruksessa Juren jalkaa?

vierailija
Bojan vielä kumarruksen aikana puristaa polven alta, että olethan ok 😢

vierailija
B singing Djurdjevdan... this will go viral in the Balkan tomorrow ... such a smart move for JO..
Here is the original if anyone is interested
Tässä näkyy Balkanin ja Suomen ero, täällä Suomessa ei ikinä kuunneltaisi tuollaista musaa..

vierailija
Niin olikin. Ajatuksissa oli Jure -huolikatkos.😥 MRS

Lopettivat show'n Carpe diemiin, poistuivat lavalta, yleisö alkoi huutaa jotain (kukaan ei huutanut we want more eikä kuulostanut tuon biisin nimeltä, niin en tiedä mitä huusivat, suurin osa kuulosti yhdeltä lyhyeltä sanalta), Bojan tuli yksin takaisin lavalle ja selitteli suht pitkästi miten tämä on "eksperiment" ja sitten veti tuon. Kyllä se vaikutti tosi spontaanilta ja oli jotenkin hämmentävä tunne, että mitä ihmettä, olen keikalla jolla Boitsu vetää uniikin encoren, täh?!

- Joymuffin
Thank you :) To add to this, based on what I heard in the clips, he also comments on / gets worried about the copyrights for Djurdjevdan. 😅 Then he realizes he doesnt have a guitar pick and asks the audience to give one back (from the ones he gave to them), but then he finds one in his pocket or something.

vierailija
Huh huh, vaikuttaa kyllä ihan uskomattomalta tyypiltä.
On kyllä sen tason omistautumista Käärijälle ja Suomelle että arvostan, todella🩷.

Nyt kysymys, jota olen pohtinut tässä näitä keikkajuttuja seuratessani ja esim ensi vuoden (toivottavia)Jokerit-keikkoja ajatellen. Mitenkäs tuolla tuntitolkulla jonottaessa hoidetaan vessaanmenot…🙈? Ja kun vihdoin sisälle päästää, niin jos pitää laittaa takkia narikkaan ja käydå toiletissa niin kunnioitetaanko siinä niitä jonon alussa olleita? Ei sillä että minä viisikymppinen täti-ihminen täällä ajattelisin mennä jonottelemaan joksujen keikalle tunteja etukäteen..eipä😅

vierailija
En ymmärrä tuota lukituspolitiikkaa, koska syysloman ajan se pysyi auki. Nythän siellä on ollut siihen verrattuna iisi meininki. No anygay, ei haittaa taukoilu sieltä.
Tää on oikeesti jotenkin outoa että viimeviikon täydellisen ponisekoilun aikaan ei mitään mutta nyt kun muutama viesti niin heti lukkoon? Vähän epäilyttää että häirikkö tekee jotain taustalla joka saa ketjun aina jumiin (voiko esim ilmoittaa koko ketjua asiattomaksi todella monta kertaa?).
Eilen illalla ja tänä aamuna oli muuten pitkästä ihan kivaa ja hauskaa keskustelua, häirikköjen viestitkin lähinnä ohitettiin muiden taholta. Ehkä se suututti häirikön kun ei saanut kaipaamaansa reaktiota enää?

vierailija
On kyllä sen tason omistautumista Käärijälle ja Suomelle että arvostan, todella🩷.

Nyt kysymys, jota olen pohtinut tässä näitä keikkajuttuja seuratessani ja esim ensi vuoden (toivottavia)Jokerit-keikkoja ajatellen. Mitenkäs tuolla tuntitolkulla jonottaessa hoidetaan vessaanmenot…? Ja kun vihdoin sisälle päästää, niin jos pitää laittaa takkia narikkaan ja käydå toiletissa niin kunnioitetaanko siinä niitä jonon alussa olleita? Ei sillä että minä viisikymppinen täti-ihminen täällä ajattelisin mennä jonottelemaan joksujen keikalle tunteja etukäteen..eipä
Jonotusnumerot on aika monella keikalla käytössä just tän takia, että pääsee esimerkiksi vessaan ja hakemaan ruokaa.

vierailija
Tää on oikeesti jotenkin outoa että viimeviikon täydellisen ponisekoilun aikaan ei mitään mutta nyt kun muutama viesti niin heti lukkoon? Vähän epäilyttää että häirikkö tekee jotain taustalla joka saa ketjun aina jumiin (voiko esim ilmoittaa koko ketjua asiattomaksi todella monta kertaa?).
Eilen illalla ja tänä aamuna oli muuten pitkästä ihan kivaa ja hauskaa keskustelua, häirikköjen viestitkin lähinnä ohitettiin muiden taholta. Ehkä se suututti häirikön kun ei saanut kaipaamaansa reaktiota enää?
Yksityishenkilöähän siellä puitiin Aarnin instatarinan jälkeen. Olen ollut huomaavinani että viimeaikaiset lukitukset on aina tapahtunut näitten jälkeen, tosin hieman viiveellä (eli ei ole omasta mielestäni mitään hyötyä lukituksesta enää siinä vaiheessa).

vierailija
Maalasin akryyleilla Suomen-lipun A4-pahville ja huiskutin sitä. Bojan sanoi tyyliin "Suomi, are you from Suomi?" Sanoin "Yes. Peliä!" ja sitten hän sanoi jotain "applause .... finsk" siis serbiaksi, että aplodeja sille, että olen Suomesta. Oli muuten vitun siistiä. :D Ja nyt pliis löytäkää minulle tämä video jostain, tarvitsen!

Ja teinit olivat muuten todella otettuja siitä Balkan-encoresta, usea oli silmät lautasina ja minusta jotkut itkivät yms.

- Joymuffin
Ihanaa, että The Bojan huomioi sinut ja Suomen ❤❤❤

vierailija
Eilisellä keikalla oli jonotusnumerot, mutta tuntuu että joku teini vain kirjoitteli niitä ja kukaan ei oikeasti katsonut. Itse olen aina jonottanut yksinäni, lyhyemmissä jonotuksissa vain sinnittelen läpi vähemmällä juomisella ja kupla otsassa. :) Aiemmin jonottaessani maailmantähtien keikalla jopa ysiltä aamulla niin siellä alkujonotuksessa kysyttiin jotakuta pitämään paikkaa ja viimeisinä tunteina ei sitten vaan mennyt.

Voisiko joku tumpullinen kysellä sieltä sitä klippiä, jossa Bojan puhui minulle? Minulla ei ole Tumppua eikä Instaa ja on nyt vaikea selata yhtään mitään kun on huono kone ja huono netti. Hotellin netti on yhä rikki, mutta löysin onneksi jonkun salasanattoman verkon, se on vain tosi hidas.

- Joymuffin

vierailija

Nyt kysymys, jota olen pohtinut tässä näitä keikkajuttuja seuratessani ja esim ensi vuoden (toivottavia)Jokerit-keikkoja ajatellen. Mitenkäs tuolla tuntitolkulla jonottaessa hoidetaan vessaanmenot…? Ja kun vihdoin sisälle päästää, niin jos pitää laittaa takkia narikkaan ja käydå toiletissa niin kunnioitetaanko siinä niitä jonon alussa olleita? Ei sillä että minä viisikymppinen täti-ihminen täällä ajattelisin mennä jonottelemaan joksujen keikalle tunteja etukäteen..eipä
Tähän voin vastata koska olen myös vessassa käynnistä huolestunut 45-v täti-ihminen ja teini-tyttären kanssa käytiin JO NT-tourilla Tukholmassa ja Turussa. Molemmissa oli käytössä jonotusnumerot ja kun saavuimme paikalle n. 10 h ennen sisäänpääsyä ja saimme numeron, niin sitten voi vapaasti lähteä minne vaan ja palata myöhemmin. Numeroita noudatettiin tosi hyvin sisäänmennessä (varsinkin Logomossa) jossa narikkaan sai laittaa kamat rauhassa numerojärjestyksessä. Ja siis kyllä, rohkeasti vaan keikoille! Yes because yes!

vierailija
Joo luulen, että siinä on yksi vallankäytön muodoista, kun ei enää muuta keksi, niin lukittaa ketjun. Tosin sekään ei enää hetkauta suuntaan jos toiseen :D

vierailija
Tähän voin vastata koska olen myös vessassa käynnistä huolestunut 45-v täti-ihminen ja teini-tyttären kanssa käytiin JO NT-tourilla Tukholmassa ja Turussa. Molemmissa oli käytössä jonotusnumerot ja kun saavuimme paikalle n. 10 h ennen sisäänpääsyä ja saimme numeron, niin sitten voi vapaasti lähteä minne vaan ja palata myöhemmin. Numeroita noudatettiin tosi hyvin sisäänmennessä (varsinkin Logomossa) jossa narikkaan sai laittaa kamat rauhassa numerojärjestyksessä. Ja siis kyllä, rohkeasti vaan keikoille! Yes because yes!
Yes. Suomessa ainakin toimii hyvin tuo systeemi ja jonosta voi poistua vessaan, hakemaan ruokaa tms.

vierailija
Eiköhän se jankkaukseen liity taas, mutta aukeaa pian varmaankin, eiköhän ne häiriköt löytäisi uuteenkin ketjuun, kun joku toivoi koko ketjun poistoa, eikä siellä niitä häiriköitä ole tuettu käsittääkseni, eihän niihin kannattaisi vastata vaan ohitella

Yhteistyössä