Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis hetkinen Jäikö Boitsu vielä yksin lavalle kun veti tuon folk-kappaleen? Kun selasi tätä postia alemmas, siellä tuli vastaan video tuosta alusta ja tilanteesta… Siis vau, jotenkin tosi liikuttavaa. Ja ymmärränkö sen videon teksteistä oikein, että tuo oli aika ex tempore ratkaisu? Voi ihana
Lopettivat show'n Carpe diemiin, poistuivat lavalta, yleisö alkoi huutaa jotain (kukaan ei huutanut we want more eikä kuulostanut tuon biisin nimeltä, niin en tiedä mitä huusivat, suurin osa kuulosti yhdeltä lyhyeltä sanalta), Bojan tuli yksin takaisin lavalle ja selitteli suht pitkästi miten tämä on "eksperiment" ja sitten veti tuon. Kyllä se vaikutti tosi spontaanilta ja oli jotenkin hämmentävä tunne, että mitä ihmettä, olen keikalla jolla Boitsu vetää uniikin encoren, täh?!

- Joymuffin

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron

Mulla on kieltämättä taas samoja ajatuksia. Piti tänään viettää ilta yhdessä, oli sovittu mikä leffa katsotaan, mitä syödään... Puoliso meni kuitenkin suoraan töistä ”yhdelle”, sanoi tulevansa ensin yhdeksäksi, sitten kymmeneksi, sitten kahdeksitoista… ja nyt kello on puoli kolme. Ei vastaa puhelimeen. Minä lapsen kanssa kotona. En taida jaksaa tätä enää. Anteeksi avautuminen, ei ole nyt muutakaan paikkaa.
❤❤❤

Voimia sulle, mihin tahansa lopputulokseen tuletkaan. Ja ei, sun ei tartte jaksaa. Jollain ihan muulla olisi nyt peiliin katsomisen paikka.

vierailija
Kivaa kuulla ja kuulostaa kaikin puolin hyvälle!!! Päällimmäisin jäi sun kuvauksista mieleen "Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä")" ja B ilman paitaa! Sattui kyllä suomikultalevy tai se ja sun osallistuminen keikalle mahtavaan aikaan! Hauskaa, että olit lipun tehnyt mukaan! Aplodit Bn kehottamana, huh!
En tiedä liittyikö se kultalevy, varmaan oli muutenkin aika outoa ja siistiä, että Belgradissa oli joku suomalainen. :) Ja selitin tosiaan epäselvästi, Bojanilla oli se takki missä on kerran(?) aiemminkin esiintynyt ilman paitaa sen alla, mutta on siinä kyllä erittäin hyvät näkymät silti.

Krisin yleisötiara sopi minusta hyvin Stozice-asuun.

- Joymuffin

vierailija
Jesss!!!! Vauvan p.aska-ketju on lukittu! Huhh! Vihdoinkin! Nyt sen voisi haudata / upottaa kokonaan ja perustaa uuden ilman jatkuvaa riitaa ja vihaa. Itse ainakin trollailin siellä kiukusta että osa jäi sinne ponin seuraksi, eikä karttanut häntä.

vierailija
Jesss!!!! Vauvan p.aska-ketju on lukittu! Huhh! Vihdoinkin! Nyt sen voisi haudata / upottaa kokonaan ja perustaa uuden ilman jatkuvaa riitaa ja vihaa. Itse ainakin trollailin siellä kiukusta että osa jäi sinne ponin seuraksi, eikä karttanut häntä.
Sama meno noissa aina on. Trollit pitää vaan hyväksyä ja ohittaa ilman mitään huomiota (ei myöskään alapeukkuja).

Se mihin kiinnität huomiotasi vahvistuu. Eli jos alkaa vänkäämään trollien kanssa, se latistaa omaa ja ketjun tunnelmaa. Sen sijaan kannattaa ignoorata turhat viestit ja kommentoida jotain positiivistä ja viedä keskustelua siihen suuntaan, mistä itse haluaisi puhua.

vierailija
Sinä olet Aito osasyy siihen, miksi ketjuissa on vihaa ja riitaa. Todennäköisesti jatkat toimiasi seuraavassakin ketjussa. Ihmiset haluavat rauhassa fiilistellä eilisiä keikkoja, mutta sinä yrität taas vetää jutut itseesi. Muut nimimerkit katoaa, koska ainoa olemassa oleva nimimerkki saa olla mielestäsi Aito.

vierailija
Sama meno noissa aina on. Trollit pitää vaan hyväksyä ja ohittaa ilman mitään huomiota (ei myöskään alapeukkuja).

Se mihin kiinnität huomiotasi vahvistuu. Eli jos alkaa vänkäämään trollien kanssa, se latistaa omaa ja ketjun tunnelmaa. Sen sijaan kannattaa ignoorata turhat viestit ja kommentoida jotain positiivistä ja viedä keskustelua siihen suuntaan, mistä itse haluaisi puhua.
Mä inhosin tuota ketjua jo itsekin ja sitä, että moni jäi siihen, joten trollailin sinne itsekin, so härnäsin siellä naivisti fiilistelyä yrittäviä.

vierailija
Harrastuksensa kullakin 😄

Mutta eikös noi lukitut ketjut välillä aukea itsestään jonkin ajan päästä? Odotellaanko vielä vähän. Pitäisi tehdä muutakin tänään kun roikkua puhelimella jälleen.

vierailija
Yllätyin muuten miltä keikkayleisö näytt Belgradissai, suurin osa oli ihan supertälläytyneitä teinityttöjä, hiukset kiharrettu ja vahvat meikit. Osa näytti ihan perusyökerhotälläytyneiltä, mutta monet jotenkin vähän gootihtavalla tavalla alternative-henkisiltä. Käytännössä kaikki mustissa ja omat värikkäämmät vaatteeni erottuivat sitten joukosta tosi paljon. Omassa kotimaassani trendikkäät naiset ovat enemmän addumuijia. Mutta yllättävän paljon näin mielestäni queer-koodattuja naisia. SIis ottaen huomioon, että ollaan tosi homofoobisessa maassa. Ainoastaan yksi tosi selkeästi lesbohenkinen nainen oli, mutta bi-viboja tuli ihan hurjan paljon. Mietin että miten tuo suhtautuu Suomeen? Tai siis varmasti queer-porukkaa sielläkin, mutta mentiinkö siellä Joksujen keikalle sen näköisenä kuin oltaisiin menossa klubille tanssimaan? :)

- Joymuffin

vierailija
Harrastuksensa kullakin

Mutta eikös noi lukitut ketjut välillä aukea itsestään jonkin ajan päästä? Odotellaanko vielä vähän. Pitäisi tehdä muutakin tänään kun roikkua puhelimella jälleen.
Mä taidan pitää some taukoa tämän viikonlopun. Ma tulen katsomaan, mitä porukka on saanut aikaiseksi. Kiitokset keikkarapostista Joylle sekä heille, jotka ovat viitsineet linkittää Käärijän spiikkejä ja videoita.

Yhteistyössä