Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeasti sitä hoitoonmenoa suositeltiin vain henkilölle joka suhtautui todella törkeästi muita kohtaan. Ei mistään tavallisesti mielipiteenvaihdosta. Turha heittäytyä marttyyriksi.

vierailija
Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron💕

Mulla on kieltämättä taas samoja ajatuksia. Piti tänään viettää ilta yhdessä, oli sovittu mikä leffa katsotaan, mitä syödään... Puoliso meni kuitenkin suoraan töistä ”yhdelle”, sanoi tulevansa ensin yhdeksäksi, sitten kymmeneksi, sitten kahdeksitoista… ja nyt kello on puoli kolme. Ei vastaa puhelimeen. Minä lapsen kanssa kotona. En taida jaksaa tätä enää. Anteeksi avautuminen, ei ole nyt muutakaan paikkaa.

vierailija
Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron

Mulla on kieltämättä taas samoja ajatuksia. Piti tänään viettää ilta yhdessä, oli sovittu mikä leffa katsotaan, mitä syödään... Puoliso meni kuitenkin suoraan töistä ”yhdelle”, sanoi tulevansa ensin yhdeksäksi, sitten kymmeneksi, sitten kahdeksitoista… ja nyt kello on puoli kolme. Ei vastaa puhelimeen. Minä lapsen kanssa kotona. En taida jaksaa tätä enää. Anteeksi avautuminen, ei ole nyt muutakaan paikkaa.
Ja siis tuolla en taida jaksaa enää, tarkoitin siis pohdintaa siitä että taitaa olla eron paikka täälläkin, tilanne ei ole uusi, eikä siis vakavampaa, ei tarvitse huolestua tms. No keskustelu ei kuulu tänne tämän enempää.

vierailija
Ei helvetti, huhhuh. Joksut nähty viitosrivistä, Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä"), heillä oli Stocize-vaatteet ja Bojan ilman paitaa, Kris oli liekeissä ja Bojankin ihan tikissä flunssan huomioiden, kuultiin kaikki biisit eli myös Padam (jossa Bojan itki, kyynel valui poskelle, vaikutti myös Metuljissa ja A sem ti povedalissa että olisi voinut alkaa itkeä), Janin Metulji-soolo, uniikki(?) serbialainen kansanlaulu(?) encorena ja ties mitä. Yleisö heitteli paljon kamoja (joita Bojan koppaili pro-tyyliin) mutta muuten oli tosi chilli, ei yhtään tönimistä. BDSM-osuus oli hyvin vähäinen ellen missannut jotain. Aaaah, nyt on sunny side of nautadom! Lisää rapoa huomenna tms.

- Joymuffin-aasi, joulu, tupenrapinat, mitä näitä nyt on
Kivaa kuulla ja kuulostaa kaikin puolin hyvälle!!! Päällimmäisin jäi sun kuvauksista mieleen "Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä")" ja B ilman paitaa! Sattui kyllä suomikultalevy tai se ja sun osallistuminen keikalle mahtavaan aikaan! Hauskaa, että olit lipun tehnyt mukaan! Aplodit Bn kehottamana, huh!

vierailija
vierailija
Mahtavaa että jokereiden keikasta niin paljon keskustelua! Täällä uteliaisuutta enemmän Kn keikkaa kohtaan, varmaan myös kun sieltä ei ollut niin paljon materiaalia jaettu. Liveihin ehti jo tottua:D

Onko icip liittyen videota, jossa lavalle otettu laulaja kommentoi että kaikki on 1 pros homoja ja K on se hänen 1 pros:D mahtava laini kyllä:D:D

Entä mikä oli Jodelissa mainittu gay s*x -paita, ja ottiko K sen mukaan?

Huhhahgei-laulun esittely kiinnostaa videolla myös.

vierailija
Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron

Paljon halauksia ja ajatuksia sulle, jos tuntuu sellaisia hyvältä ottaa vastaan<3

vierailija

❤

vierailija
K heittää apollossa paidattomassa riehujassa kommenttia, missä miehet jotka ottaa paitaa pois. Lisäksi kommentoi, että saa olla munasillaankin, on hän niitä joitain nähnyt ja että ei voi katsoa jos saa tuomion tai kommenttia. Oliko tuo viimenen muniin vai tisseihin? En ihan kaikesta saanut selvää, kun videoita ei kehtaa kuunnella kovempaa ettei herätä laivan ulkopuolella.

+ heittää läppää allun isälle:D

vierailija
Aika erikoisen näköinen tuo Häärijässä roikkuminen ja nojailu. Käykö hää nyt kaikki porukan jäsenet läpi?
Ehkä nyt on Häärijän kuukausi? Jos kerran Jukkaa nuoltu kuukausi, niin seuraavaksi hipsutellaan Häärijää. Jos kuukausittain vaihtuu, niin mun puolesta Jesse vois olla sen jälkeen:p nää muut ei niin iske, vaikka toki mielelläni katson ja seuraan, jos tai millaista actionia tulee. Mutta tuo Jessen kuukausi ois kiinnostava nähdä.

Käärijällä taitaa olla muuten ihan oma kuukausikiertonsa. Hipaisu, poskipusu, pusu, nuoleminen, vaihto.

MRS:D

vierailija
Apollon keikasta tuli vielä mieleen, että en kyllä ihan täysin usko sitä huhhahgei heittoa "en kyllä tiiä miks naurattaa mutta naurattaa silti". Sen verran aidosti tuli reaktio ja näytti herättävän kovinkin paljon hilpeyttä ja aivan kuin ois kestänyt hetki koota itsensä. Niin veikkailisin kyllä, että hyvinkin tietää, miksi se naurattaa:D

vierailija
Ei helvetti, huhhuh. Joksut nähty viitosrivistä, Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä"), heillä oli Stocize-vaatteet ja Bojan ilman paitaa, Kris oli liekeissä ja Bojankin ihan tikissä flunssan huomioiden, kuultiin kaikki biisit eli myös Padam (jossa Bojan itki, kyynel valui poskelle, vaikutti myös Metuljissa ja A sem ti povedalissa että olisi voinut alkaa itkeä), Janin Metulji-soolo, uniikki(?) serbialainen kansanlaulu(?) encorena ja ties mitä. Yleisö heitteli paljon kamoja (joita Bojan koppaili pro-tyyliin) mutta muuten oli tosi chilli, ei yhtään tönimistä. BDSM-osuus oli hyvin vähäinen ellen missannut jotain. Aaaah, nyt on sunny side of nautadom! Lisää rapoa huomenna tms.

- Joymuffin-aasi, joulu, tupenrapinat, mitä näitä nyt on
😍

vierailija
Kris näyttää olevan ihan mukana! Mitkä on näistä parhaimpia kohokohtia Bkris hetkistä? En oo ennen oikeen ymmärtäny tätä, mutta tää oli ihan kiva jo näin yksittäisenä syrjäkysymyksenä shipistä.
Mä en ihan tajunnut tätä kysymystä (mulla kulkee ilmeisesti ajatus väjän hitaasti näin aamusella 😂). Tarkoititko siis, että mitä muita Bkris?-hetkiä on vai..?

vierailija
Apollon keikasta tuli vielä mieleen, että en kyllä ihan täysin usko sitä huhhahgei heittoa "en kyllä tiiä miks naurattaa mutta naurattaa silti". Sen verran aidosti tuli reaktio ja näytti herättävän kovinkin paljon hilpeyttä ja aivan kuin ois kestänyt hetki koota itsensä. Niin veikkailisin kyllä, että hyvinkin tietää, miksi se naurattaa
K n reaktio oli kyllä mielenkiintoinen, eikä hän todellakaan pahastunut tästä uudesta sanoituksesta.

vierailija
Oikeasti sitä hoitoonmenoa suositeltiin vain henkilölle joka suhtautui todella törkeästi muita kohtaan. Ei mistään tavallisesti mielipiteenvaihdosta. Turha heittäytyä marttyyriksi.
Niissäkin posteissa on kyse sinunlaistesi kireänutturoiden härnäämisestä ja naureskelusta ruusun takana siitä, miten pienistä hermostut ja alat puhua hoitoon ohjaamisesta.

Yhteistyössä