vierailija
Oikeasti sitä hoitoonmenoa suositeltiin vain henkilölle joka suhtautui todella törkeästi muita kohtaan. Ei mistään tavallisesti mielipiteenvaihdosta. Turha heittäytyä marttyyriksi.
Joo, mutta Jesse tai Häärijä ei leikitelleet yleisö kanssa settilistalla. Ei ne ole tainneet kertaakaan tehdä mitään feikkauksia settilistan kanssa, tietääkseniSe oli joo, mutta oli se kappale oikeastikin esitelty tuolla nimellä Kärden toimesta
Ja siis tuolla en taida jaksaa enää, tarkoitin siis pohdintaa siitä että taitaa olla eron paikka täälläkin, tilanne ei ole uusi, eikä siis vakavampaa, ei tarvitse huolestua tms. No keskustelu ei kuulu tänne tämän enempää.Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron
Mulla on kieltämättä taas samoja ajatuksia. Piti tänään viettää ilta yhdessä, oli sovittu mikä leffa katsotaan, mitä syödään... Puoliso meni kuitenkin suoraan töistä ”yhdelle”, sanoi tulevansa ensin yhdeksäksi, sitten kymmeneksi, sitten kahdeksitoista… ja nyt kello on puoli kolme. Ei vastaa puhelimeen. Minä lapsen kanssa kotona. En taida jaksaa tätä enää. Anteeksi avautuminen, ei ole nyt muutakaan paikkaa.
Kivaa kuulla ja kuulostaa kaikin puolin hyvälle!!! Päällimmäisin jäi sun kuvauksista mieleen "Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä")" ja B ilman paitaa! Sattui kyllä suomikultalevy tai se ja sun osallistuminen keikalle mahtavaan aikaan! Hauskaa, että olit lipun tehnyt mukaan! Aplodit Bn kehottamana, huh!Ei helvetti, huhhuh. Joksut nähty viitosrivistä, Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä"), heillä oli Stocize-vaatteet ja Bojan ilman paitaa, Kris oli liekeissä ja Bojankin ihan tikissä flunssan huomioiden, kuultiin kaikki biisit eli myös Padam (jossa Bojan itki, kyynel valui poskelle, vaikutti myös Metuljissa ja A sem ti povedalissa että olisi voinut alkaa itkeä), Janin Metulji-soolo, uniikki(?) serbialainen kansanlaulu(?) encorena ja ties mitä. Yleisö heitteli paljon kamoja (joita Bojan koppaili pro-tyyliin) mutta muuten oli tosi chilli, ei yhtään tönimistä. BDSM-osuus oli hyvin vähäinen ellen missannut jotain. Aaaah, nyt on sunny side of nautadom! Lisää rapoa huomenna tms.
- Joymuffin-aasi, joulu, tupenrapinat, mitä näitä nyt on
Näin aktiivisessa ja paljon puksuttavassa laivassa aikakäsitys sumenee. Oikeasti. Hämmentävää, että siitä on vasta 2vk. Tuntuu, että ois kuukausia.HHH:n julkaisusta on tosiaan vasta 2 viikkoa, niin jos tuo uusi on suunnitteilla sinkkujulkaisuksi myös niin tuskin tulee ainakaan pariin, kolmeen viikkoon.
Mikä ihana kyltti ilmeisesti Apollossa! Miten K reagoi siihen? Mainintaa nähny tästä mutten oo tarkemmin kuullu. Muistaakohan, mistä tää lausahdus on tulluJa kiitos nautakollegoille (jotka tekivät mm. Live Love Jere -kyltit) yllyttämisestä kyltin tekoon. Jotenkin vieläkin vaikea uskoa, että The Bojan puhui minulle.
Ensihämmennyksen jälkeen tuli mieleen, että onko tässä välähdys siitä lauletusta rakkauden laivasta ja sen köysissä keinumisesta
Kris näyttää olevan ihan mukana! Mitkä on näistä parhaimpia kohokohtia Bkris hetkistä? En oo ennen oikeen ymmärtäny tätä, mutta tää oli ihan kiva jo näin yksittäisenä syrjäkysymyksenä shipistä.The caption: Find a moment when Bojan is not horny for Kris I diedddd
Samoin, mutta myös toisin päin. Aivoni luulevat että ICIP:in stadikkaveto oli muutama viikko sitten, korkeintaan.Näin aktiivisessa ja paljon puksuttavassa laivassa aikakäsitys sumenee. Oikeasti. Hämmentävää, että siitä on vasta 2vk. Tuntuu, että ois kuukausia.
Onko huomennakin joku Kn keikka..... tää etäkeikkailu on kyllä rankkaa vaikkei ollut edes liveä tänäänTää sama on kai menossa huomennakin keikalle. Ja oli Apollossakin ottanut muistaakseni jotain nättejä kuvia, eli voidaan toivoa huomiseltakin lisää!
Paljon halauksia ja ajatuksia sulle, jos tuntuu sellaisia hyvältä ottaa vastaan<3Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron
Mulla on kieltämättä taas samoja ajatuksia. Piti tänään viettää ilta yhdessä, oli sovittu mikä leffa katsotaan, mitä syödään... Puoliso meni kuitenkin suoraan töistä ”yhdelle”, sanoi tulevansa ensin yhdeksäksi, sitten kymmeneksi, sitten kahdeksitoista… ja nyt kello on puoli kolme. Ei vastaa puhelimeen. Minä lapsen kanssa kotona. En taida jaksaa tätä enää. Anteeksi avautuminen, ei ole nyt muutakaan paikkaa.
Onnea ja kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen hänelle joka oli ottanut avioeron
Ehkä nyt on Häärijän kuukausi? Jos kerran Jukkaa nuoltu kuukausi, niin seuraavaksi hipsutellaan Häärijää. Jos kuukausittain vaihtuu, niin mun puolesta Jesse vois olla sen jälkeen nää muut ei niin iske, vaikka toki mielelläni katson ja seuraan, jos tai millaista actionia tulee. Mutta tuo Jessen kuukausi ois kiinnostava nähdä.Aika erikoisen näköinen tuo Häärijässä roikkuminen ja nojailu. Käykö hää nyt kaikki porukan jäsenet läpi?
Ei helvetti, huhhuh. Joksut nähty viitosrivistä, Bojan pyysi yleisöltä aplodeja sille, että olen Suomesta (huusin myös "Peliä"), heillä oli Stocize-vaatteet ja Bojan ilman paitaa, Kris oli liekeissä ja Bojankin ihan tikissä flunssan huomioiden, kuultiin kaikki biisit eli myös Padam (jossa Bojan itki, kyynel valui poskelle, vaikutti myös Metuljissa ja A sem ti povedalissa että olisi voinut alkaa itkeä), Janin Metulji-soolo, uniikki(?) serbialainen kansanlaulu(?) encorena ja ties mitä. Yleisö heitteli paljon kamoja (joita Bojan koppaili pro-tyyliin) mutta muuten oli tosi chilli, ei yhtään tönimistä. BDSM-osuus oli hyvin vähäinen ellen missannut jotain. Aaaah, nyt on sunny side of nautadom! Lisää rapoa huomenna tms.
- Joymuffin-aasi, joulu, tupenrapinat, mitä näitä nyt on
Mä en ihan tajunnut tätä kysymystä (mulla kulkee ilmeisesti ajatus väjän hitaasti näin aamusella ). Tarkoititko siis, että mitä muita Bkris?-hetkiä on vai..?Kris näyttää olevan ihan mukana! Mitkä on näistä parhaimpia kohokohtia Bkris hetkistä? En oo ennen oikeen ymmärtäny tätä, mutta tää oli ihan kiva jo näin yksittäisenä syrjäkysymyksenä shipistä.
K n reaktio oli kyllä mielenkiintoinen, eikä hän todellakaan pahastunut tästä uudesta sanoituksesta.Apollon keikasta tuli vielä mieleen, että en kyllä ihan täysin usko sitä huhhahgei heittoa "en kyllä tiiä miks naurattaa mutta naurattaa silti". Sen verran aidosti tuli reaktio ja näytti herättävän kovinkin paljon hilpeyttä ja aivan kuin ois kestänyt hetki koota itsensä. Niin veikkailisin kyllä, että hyvinkin tietää, miksi se naurattaa
Niissäkin posteissa on kyse sinunlaistesi kireänutturoiden härnäämisestä ja naureskelusta ruusun takana siitä, miten pienistä hermostut ja alat puhua hoitoon ohjaamisesta.Oikeasti sitä hoitoonmenoa suositeltiin vain henkilölle joka suhtautui todella törkeästi muita kohtaan. Ei mistään tavallisesti mielipiteenvaihdosta. Turha heittäytyä marttyyriksi.