Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, ymmärsin tuon lyhyen yhden lauseen kommenttisi väärin. Näinhän suurin osa shippaajista on tehnyt alusta asti. Ovat haaveilleet sen sijaan että odottaisivat jotakin tapahtuvaksi. Odotukset eivät kuulu shippaukseen, haaveet kuuluvat. Mennään hyviin asioihin keskittyen eteenpäin.
Odotukset ja haaveet ovat monille sama asia. Ts en mä ainakaan haaveile niin etten odottaisi asian tapahtuvan. Eli en mä haaveile näistä, mä seuraan heitä,

vierailija
Oonko ainoa, jota ärsyttää suunnattomasti toi yks eturiviläinen joka tyrkyttää tota kylttiään ihan koko ajan, toi missä roikkuu jotain värikkäitä lappuja? Haittaa välillä näkyvyyttä, ja jotenkin vtuttaa tollanen tyrkyttäminen.
Siis tossa jokereiden livessä.
Ei häirinnyt. Ei toi kuvanlaatu nyt muutenkaan päätä huimannut. Mutta siis ihaninta on, että sai olla edes osan keikkaa mukana.

vierailija
Tarvitsetteko te heikkopäiset naudat todellakin taaksenne ja turvaksenne jotain tuollaista nykii nykii sanoitus -biisiä? ettekö osaa sivuuttaa ilman jotain K:n tukea teille aivan selkeästi veetuilua syöttäviä trolleja, jotka riemastuvat, kun aina laukeatte joka miinaan?

vierailija
Tarvitsetteko te heikkopäiset naudat todellakin taaksenne ja turvaksenne jotain tuollaista nykii nykii sanoitus -biisiä? ettekö osaa sivuuttaa ilman jotain K:n tukea teille aivan selkeästi veetuilua syöttäviä trolleja, jotka riemastuvat, kun aina laukeatte joka miinaan?
Täh? Tämä biisi kertoo nimenomaan vihakommenteista. Ja helkkarin hyvä biisi vaikuttaakin olevan.

vierailija
Tää Kärtsän julkaisutaktiikka on ihan mahtavaa, kun ei voi koskaan tietää mitä odottaa! ICIP:illä pitkä "normaali" esitiisaus ja järkeenkäyvä ensiesityspaikka. HHH:lla vain muutaman päivän esitiisaus ennen ensiesitystä hiton Ruotsissa, ennemin kuin Roundhousessa tai Suomessa (plus trollaus-sounchecki Suomessa), ja itse julkaisu jo viikon sisällä tuosta. Ja nyt vetää täysin yllätys-ensiesityksen seuraavan biisiin ehkä pienimmässä keikkapaikassa koko vuotena, ja edellisestä biisijulkaisusta on mennyt vasta 2 viikkoa.
Ei koskaan tiedetä mitä se tekee seuraavaksi, tosiaan!

Yhteistyössä