vierailija
UusiOnko tämä siis ikivanha biisi vai uusi joka julkaistaan pian
UusiOnko tämä siis ikivanha biisi vai uusi joka julkaistaan pian
Biisi ihan kaikesta shitistä mitä se on saanut kuulla tänä ja aikaisempina vuosina.Eli biisi vauvapalstasta!
Odotukset ja haaveet ovat monille sama asia. Ts en mä ainakaan haaveile niin etten odottaisi asian tapahtuvan. Eli en mä haaveile näistä, mä seuraan heitä,Ok, ymmärsin tuon lyhyen yhden lauseen kommenttisi väärin. Näinhän suurin osa shippaajista on tehnyt alusta asti. Ovat haaveilleet sen sijaan että odottaisivat jotakin tapahtuvaksi. Odotukset eivät kuulu shippaukseen, haaveet kuuluvat. Mennään hyviin asioihin keskittyen eteenpäin.
Muistan jotain tämän tyyppistä kevään keikkaklipiltä... eli ei sit uusi-uusi, ellei kyse ole vaan samojen sanoitusten käytöstäEn tiedä, mutta veikkaisin että ihan sama, koska sitä hoetaan.
Tämä on eri, muistan myös ton mainitsemasi.Muistan jotain tämän tyyppistä kevään keikkaklipiltä... eli ei sit uusi-uusi, ellei kyse ole vaan samojen sanoitusten käytöstä
Siis tässä on se uusi. Kuunnelkaa.
On hiton kova biisi! Ja sanat super hyvä! Ensifiilikset, saattaa olla mun yksi lempibiiseistä, joten toivon kovasti että julkaistaan/tulee levylle
Aaa, okei, kiinnostavaa! Oiskohan raakilebiisistä käytetty parhaat palat/ajatukset ja tehty jotain uutta.Tämä on eri, muistan myös ton mainitsemasi.
Ei häirinnyt. Ei toi kuvanlaatu nyt muutenkaan päätä huimannut. Mutta siis ihaninta on, että sai olla edes osan keikkaa mukana.Oonko ainoa, jota ärsyttää suunnattomasti toi yks eturiviläinen joka tyrkyttää tota kylttiään ihan koko ajan, toi missä roikkuu jotain värikkäitä lappuja? Haittaa välillä näkyvyyttä, ja jotenkin vtuttaa tollanen tyrkyttäminen.
Siis tossa jokereiden livessä.
Google tietää kertoa, että "Ihan sama" on esitetty ensimmäisen kerran Tampereen Olympiassa 18.3.2023Tämä on eri, muistan myös ton mainitsemasi.
Sitten on varmaan ollut joku raakile tästä, ainakin mainitsi uudeksi kappaleekseen.Google tietää kertoa, että "Ihan sama" on esitetty ensimmäisen kerran Tampereen Olympiassa 18.3.2023
Täh? Tämä biisi kertoo nimenomaan vihakommenteista. Ja helkkarin hyvä biisi vaikuttaakin olevan.Tarvitsetteko te heikkopäiset naudat todellakin taaksenne ja turvaksenne jotain tuollaista nykii nykii sanoitus -biisiä? ettekö osaa sivuuttaa ilman jotain K:n tukea teille aivan selkeästi veetuilua syöttäviä trolleja, jotka riemastuvat, kun aina laukeatte joka miinaan?