Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori, mutta tämä Belgrad on ihan karsea kaupunki ja asun kuitenkin itse täälläpäin maailmaa, mutta yh. :p No, en toki tullut tänne katsomaan kaupunkia. Matka oli kuitenkin enimmäkseen kiva, paljon tosi kivoja maisemia, esim. valtava määrä vuoria ja pikkukyliä/kaupunkeja.

- Joymuffin
Pysähtyikö se bussi välillä että pääsit vessaan? Huomio JOn saama kultalevy Suomesta. Lippu tärkeä tänään 🇫🇮🇫🇮🇫🇮

vierailija
Ihana että olet päässyt turvallisesti perille, Joy. Upeaa iltaa ja muutenkin minilomaa ❤. Myöskin pienituloisena tiedän, että varmaan kirpaisee, mutta ihan huippua että pääsit kuitenkin reissuun ja varsinkin sinne keikalle 🤗

vierailija
Täällä tuntuu olevan hiljaista, niin kävin kurkkimassa vauvalla. Ja sinne taisi juuri ratsastaa poni paikalle, joten lähdin samantien pois. Porukka on ilmeisesti hajaantunut useampaan ketjuun?

vierailija
Lainaukset eivät välillä toimi täällä, mutta joo, bussi pysähtyi kahdesti (pakkohan sen on tuntikausien matkoilla pysähtyä). Minun puhelimeni on aika lailla mallia peruna, joten ehkä näpsin jotain pari kuvaa, tuskin muuta. :) Ja joo, minun budjetissani tämä kyllä tuntuu paljon, vielä kun täällä Belgradissa on mennyt selvästi rahaa kuin ajattelin, mutta ei voi mitään.

Minulla ei ole SIM-korttia joka toimisi täällä (luuliin alkuun toimivan, mutta naapurimaan tukiasemat ilmeisesti kantoivatkin aika pitkälle?) ja hotellin huonenetti on tällä hetkellä rikki, luvattu korjata lähitunteina, mutta saa nähdä. Olen nyt respan netillä joka toimii, mutta en varmaan pääse siihen keikan jälkeen illalla, jos huonenetti on yhä rikki, ja huomenna myös aika vähän pääsen nettiin ennen iltaa, joten jos oikein huonosti käy, pystyn raportoimaan keikasta vasta huomenna illalla.

- Joymuffin

vierailija
Sori, mutta tämä Belgrad on ihan karsea kaupunki ja asun kuitenkin itse täälläpäin maailmaa, mutta yh. No, en toki tullut tänne katsomaan kaupunkia. Matka oli kuitenkin enimmäkseen kiva, paljon tosi kivoja maisemia, esim. valtava määrä vuoria ja pikkukyliä/kaupunkeja.

- Joymuffin
Hyvä, että pääsit perille! Viis siitä, miltä kaupunki näyttää, kunhan keikka on hyvä 😃

vierailija
Lainaukset eivät välillä toimi täällä, mutta joo, bussi pysähtyi kahdesti (pakkohan sen on tuntikausien matkoilla pysähtyä). Minun puhelimeni on aika lailla mallia peruna, joten ehkä näpsin jotain pari kuvaa, tuskin muuta. Ja joo, minun budjetissani tämä kyllä tuntuu paljon, vielä kun täällä Belgradissa on mennyt selvästi rahaa kuin ajattelin, mutta ei voi mitään.

Minulla ei ole SIM-korttia joka toimisi täällä (luuliin alkuun toimivan, mutta naapurimaan tukiasemat ilmeisesti kantoivatkin aika pitkälle?) ja hotellin huonenetti on tällä hetkellä rikki, luvattu korjata lähitunteina, mutta saa nähdä. Olen nyt respan netillä joka toimii, mutta en varmaan pääse siihen keikan jälkeen illalla, jos huonenetti on yhä rikki, ja huomenna myös aika vähän pääsen nettiin ennen iltaa, joten jos oikein huonosti käy, pystyn raportoimaan keikasta vasta huomenna illalla.

- Joymuffin
Nauti koko rahan edestä ja meidänkin puolesta 💓

vierailija
Turhaan ne pojat menee Britteihin levyttämään. Suomeen saisivat tulla. Kyllä minä yhdelle Janille antaisin ilmaisen täysihoidon meidän talossa, mies vois muuttaa vaikka muualle siksi aikaa. Varmasti muillekin pojille samanlainen ylläpito löytyisi. Boitsu voisi mennä Kärpyn hoitoon ja varmasti studiokin Kärpyn kautta järjestyisi. Tulisi pojille paljon halvemmaksi 😘

vierailija
Turhaan ne pojat menee Britteihin levyttämään. Suomeen saisivat tulla. Kyllä minä yhdelle Janille antaisin ilmaisen täysihoidon meidän talossa, mies vois muuttaa vaikka muualle siksi aikaa. Varmasti muillekin pojille samanlainen ylläpito löytyisi. Boitsu voisi mennä Kärpyn hoitoon ja varmasti studiokin Kärpyn kautta järjestyisi. Tulisi pojille paljon halvemmaksi
Mulla on vierasmökki talon pihalla ja sinne mahtuu 3 henkilöä eli loput majoittuu sitten tänne. Ja toisaan ihan ilmaiseksi saavat täyshoidon.

vierailija
Näinkö oikein jostain klipistä, että K oli lavalla lonkerotölkin kanssa? Toivottavasti ei tule tavaksi. Ehti päästä kuivalla kaudella tosi freesiin kuntoon.
Oli sillä joku tölkki kädessä jossain välissä, mutta se saattoi olla hyvin Vichy tai energiajuoma, en nähnyt itse niin hyvin. Valokuvista varmaan voi tarkistaa. Mutta ainakin jossain välissä K heitti kommentin, että ei enää itse juo (muistaakseni se oli jotain tyyliin "nyt kun oon absolutisti" tai jotain?).

Yhteistyössä