Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
I know this is completely off-topic but since it's a quiet day and we've had so many discussions (mostly at the other site) on the topic of east/west/central Europe, Balkan, etc, I thought I'd share these two funny videos by a well-known (and often controversial) Slovenian philosopher Slavoj Žižek on this very same topic for those interested.
Aa, now I see. Hvala, Žižek & LadySLO, for these informative clips.

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
Thanks for sharing. I love learning new things about the area and culture that our jokers come from. I like this guy too, I've seen a documentary where he discusses about movies, but I didn't know he was Slovenian.
Happy to share more!
There's a radio host here in Slovenia named Michael Manske. He's an American who has lived in Slovenia for many years now (married to a Slovenian) and he used to have a really hilarious blog about his struggles with Slovenian language and getting adjusted to the culture. It seems the blog is gone but it looks like he made some of the entries into podcasts. If you're interested: https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/174718149?s=radio

vierailija
Voisko joku kertoa miten se tehdään? Olen elänyt fyysisten levynmyynnin aikaan
Spotifystä vain Carpe Diem soimaan. Joku osasi shippilaivaketjussa kertoa, että 30 sekuntia kuuntelua riittää, että Spotify laskee sen yhdeksi striimauskerraksi. Sen jälkeen voi halutessaan aloittaa biisin alusta, ja jos kuuntelee sitä taas yli 30 sek, on striimauskertoja kaksi.

vierailija
Voisko joku kertoa miten se tehdään? Olen elänyt fyysisten levynmyynnin aikaan
Soitat vaan Spotifysta kappaleita ja albumeita niin paljon kuin lähtee :) Tai muista musiikin suoratoistopalveluista, kuten Deezeristä. Wikipedia ei tiennyt kertoa, mistä kaikista palveluista noi striimit lasketaan, mutta ainakin nyt Spotifysta. 2 miljoonaa striimiä vastaa 20 000 myytyä äänitettä.

vierailija
Soitat vaan Spotifysta kappaleita ja albumeita niin paljon kuin lähtee Tai muista musiikin suoratoistopalveluista, kuten Deezeristä. Wikipedia ei tiennyt kertoa, mistä kaikista palveluista noi striimit lasketaan, mutta ainakin nyt Spotifysta. 2 miljoonaa striimiä vastaa 20 000 myytyä äänitettä.
Googletin justiinsa how does Deezer count streams, ja näyttää heilläkin olevan tuo 30 sekunnin sääntö, hieno homma! 👍🏼 Ja talkoissa mukana olen minäkin!

vierailija
Sori, mutta tämä Belgrad on ihan karsea kaupunki ja asun kuitenkin itse täälläpäin maailmaa, mutta yh. :p No, en toki tullut tänne katsomaan kaupunkia. Matka oli kuitenkin enimmäkseen kiva, paljon tosi kivoja maisemia, esim. valtava määrä vuoria ja pikkukyliä/kaupunkeja.

- Joymuffin

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä