Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siinä Sonnyn ohjelmassa oli myös hauska se kohta kun S: ”Kukakohan sieltä on oikein sun luo palaamassa?” ja K:”Kukakohan?”. Noiden shippihuumori on niin hauskaa
Muistaako kukaan, mis kohdassa suunnilleen tää on? Kahden tunnin pätkä, ja sitä kohtaa tällä hetkellä metsästän, ehlä myöhemmin sitten kuuntelen kokonaan. Kiitos tän mainitsemisesta ja jakamisesta täällä, oli mulle täysin uusi!

vierailija
Jokainen saa itsekseen ihan rauhassa zoomailla haarovälejä vaikka koko päivän, ja mielessään kuolata kenen vain anatomiaa ihan mielin määrin, MUTTA on eri asia, että kirjoittaa tuon kaiken julkiselle keskustelupalstalle (jota myös teini-ikäiset lukevat).

Joidenkin esittämiä "ei ole pakko lukea" -argumentteja en ihan ymmärrä, kun asiahan on niin päin, että "ei ole pakko kirjoittaa". Vai onko siis ihan pakko kirjoittaa kaikki, mitä mielessä liikkuu? Jos tuntuu, että on pakko, voisi ehkä pysähtyä miettimään, miksi on.
Tätä aina vähän ihmettelen miten juuri nämä palstat olisi niin turmiollisia alaikäisille. Yhtälailla niihin ao3 ja por nosivuille pääsee se alaikäinen. Tokikaan tänne ei olisi pakko kaikkea kirjoitella, ei myöskään ao3 eikä tehdä sitä por noakaan mutta minkäs teet. Enkä edes usko että tämä on mikään suosikki teini-ikäisten keskuudessa. Jo pelkästään tiktokissa on enemmän materiaalia kiinnostuneille ja se taitaa jopa olla ihan virallisestikin sallittu teineille.

vierailija
Tätä aina vähän ihmettelen miten juuri nämä palstat olisi niin turmiollisia alaikäisille. Yhtälailla niihin ao3 ja por nosivuille pääsee se alaikäinen. Tokikaan tänne ei olisi pakko kaikkea kirjoitella, ei myöskään ao3 eikä tehdä sitä por noakaan mutta minkäs teet. Enkä edes usko että tämä on mikään suosikki teini-ikäisten keskuudessa. Jo pelkästään tiktokissa on enemmän materiaalia kiinnostuneille ja se taitaa jopa olla ihan virallisestikin sallittu teineille.
Mutta onko se oikeutus törkeille ja seksistisille kirjoituksille täällä, että kun muuallakin niin tehdään?

Siis K ei tykännyt tuosta pyllypostauksesta, mutta alkoi tyyliin heti sen jälkeen seurata Cykaa😁
I agree. These are missed opportunities. Also, to be a bit harsh, their social media hasn't been that great either, to be honest. It is fun and great for the current fanbase, for example, Vita's pictures are amazing, but does that really gain new fans? I doubt it...
As for PR, their website says it's "PRESS (Sanjin Đukić)" and there's a Croatian phone number and email. I have no idea who this is, I've never seen him in any clips or anything. There's also Karmen (the long haired woman) who records them sometimes, but I think she just makes these fun little clips and pics, she doesn't create the strategy or anything.

vierailija
I agree. These are missed opportunities. Also, to be a bit harsh, their social media hasn't been that great either, to be honest. It is fun and great for the current fanbase, for example, Vita's pictures are amazing, but does that really gain new fans? I doubt it...
As for PR, their website says it's "PRESS (Sanjin Đukić)" and there's a Croatian phone number and email. I have no idea who this is, I've never seen him in any clips or anything. There's also Karmen (the long haired woman) who records them sometimes, but I think she just makes these fun little clips and pics, she doesn't create the strategy or anything.
Interestinglty, that Croatian person is also a PR guy for Exit festival!

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mutta onko se oikeutus törkeille ja seksistisille kirjoituksille täällä, että kun muuallakin niin tehdään?
Se varmaan pitää jokaisen itse miettiä. Itse otan nuo huumorilla niin pitkään kun ne on vaan täällä eikä niitä kirjoitella asianomaisten omiin someihin ja siellä oleviin kuviin esimerkiksi. Ficeistä on tasan yksi kommentti B että antaa mennä vaan. Moni siellä ao3 sanookin poistavansa kirjoitukset jos jompikumpi haluaa ne poistettavan.

Maybe it's starting to get boring.. not even a smile or a joke, just a cold, blunt answer
I think he did hear the chachacha screams, at least that's how it seemed to me. But. This was actually the first time this entire concert season this year that they did a real encore, in a sense, adding an extra song after Carpe Diem. I love CCC and K, and perhaps they could have said something else jokingly etc (maybe his mind went blank as he was already tired) but ultimately, it made perfect sense that they didn't do someone else's song.

Thank you! I'm also trying to figure out when to go to the queue (my body unfortunately hates standing) and if there's any chance of catching any of the boys, as I'll be arriving in Belgrade at 2 PM already and my hotel is just 200 meters away... But down, there's a lot of rain forecast, so I doubt the band will be in the mood to hang out with the fans.

- Joymuffin
Fingers crossed for the weather too then!
Be prepared - those Serbian girls might be a little crazy!

vierailija
Kyllä se on ihan hyvä etteivät mitään ccc lauleskelleet ja että keskittyvät enemmän omaan juttuunsa bändinä. Olihan NT:llä tuo K herra aika keskeisessä osassa niin ymmärrettävää ettei nyt halua koko kiertueella aikaa käyttää hänestä jutteluun. Naudat ja Sonnit se on vain nyt niin että arki jatkuu ja tämä shippailu vähenee..

vierailija
Muistaako kukaan, mis kohdassa suunnilleen tää on? Kahden tunnin pätkä, ja sitä kohtaa tällä hetkellä metsästän, ehlä myöhemmin sitten kuuntelen kokonaan. Kiitos tän mainitsemisesta ja jakamisesta täällä, oli mulle täysin uusi!
Kuuntelin tän hyppien laulut yli ja välispiikit kuunnellen mutta meni ohi! Kukaan muistaa mis kohdassa?:)

vierailija
B on jotenkin hyvin neutraali K asioista nykyään
Kyllä olen huomannut saman tuntunut jo niiden suomikeikkojen jälkeen että jotain tapahtui ( ei todennäköisesti mitään suurta heidän välillään) mutta ehkä teki sen päätöksen siitä, että haluaa keskittyä enemmän omaan bändiin kun tota suosiota ja näkyvyyttä jo K:n kautta heille tullut. En usko henk. koht että oli missään vaiheessa tarkoitus jatkaa tuota euroviisujen aikaista fanserviceä (silloin joka toinen tiktok koski K&B shippiä) Bojanhan nykyään myös muuttanut hieman lavashowtansa että ehkä haluaa näyttää olevansa myös kiinnostava ilman K:ta

vierailija
Kuvottavaa että vauvan takia nämä jutut muuttuivat täällä tällaiseksi. Meitä on täällä monta, jotka siirtyvät tänne juuri vauvan juttujen takia. Mihin katosi mukava ja asiallinen puutarha. Saastaa koko ketju täynnä.

vierailija
Mites näettekö kun 2024 Maaliskuussa tulee eka kiertue ulos että suomeen lisättäisiin keikkoja vai miten?
Itse olen hieman pessimistisellä kannalla että, jos/kun kuuntelijamäärät tippuu niin ei ole enää kannattavaa keikkoja tulla tekemään kun ei ole varmuutta. Muualla luulen että noissa alankomaissa esim varmaankin myy hyvin kun matkustellaan eri puolilta sinne.

vierailija
Kyllä olen huomannut saman tuntunut jo niiden suomikeikkojen jälkeen että jotain tapahtui ( ei todennäköisesti mitään suurta heidän välillään) mutta ehkä teki sen päätöksen siitä, että haluaa keskittyä enemmän omaan bändiin kun tota suosiota ja näkyvyyttä jo K:n kautta heille tullut. En usko henk. koht että oli missään vaiheessa tarkoitus jatkaa tuota euroviisujen aikaista fanserviceä (silloin joka toinen tiktok koski K&B shippiä) Bojanhan nykyään myös muuttanut hieman lavashowtansa että ehkä haluaa näyttää olevansa myös kiinnostava ilman K:ta
Siksi mä toivon että Kärtsällekään ei tuputettais joka käänteessä enää B:tä, kun se ei selvästi osaa itse jättää sitä pois jutuistaan, vaan jatkaa ja jatkaa kiusallisuuteen asti, vaikka todellakaan ei tarvitsis. Ihan riittää omana itsenään ja omilla saavutuksillaan. Mut taidan olla yksin ajatusteni kanssa, huomioiden pahvibojanin saama suosio. 🤷‍♂️

Yhteistyössä