Ei minulla ole mitään lippuja tai Kärtsä-kamaa. Harkitsin kyllä askarrella jonkin kämäisen Suomen-lipun, mutta en varmaan oikeasti saa aikaan. Mutta huudan siellä jotain "Suomi" tai "Peliä!" tms jos tulee sopiva kohta.Ajattelitko muuten ottaa keikalle mukaan jotakin Suomi-rekvisiittaa tyyliin lipun tai jotain Kärtsään viittaavaa tms. Ajattelin vaan mitä kävisi jos Bojan näkisi… Tiedän toki että asut muualla kuin Suomessa enkä itse ainakaan tykkää saada huomiota keikoilla, mutta pohdin vain. Ihanaa että olet menossa
Toivottavasti onnistuu! Minäkin missasin NT:n, no Turkuun olisin saanut vielä lipun mutta tyhmänä en lähtenyt koska "oli niin kaukana". No jaa. Oli ehkä laiskuutta enemmän, mutta toiste en kyllä anna tilaisuuden lipsua käsistä, jos se vaan minusta on kiinni.Novi Valista itsekkin aloitin koska oli mielestäni helpoin. Vai olikohan Demoni koska se myös oli helppo. Nykyisin myös Vse Kar Vem, Umazana Misli ja Dopamin menee suht ulkomuistista. Muista pätkiä tai kertosäkeitä. Slovenilainen saattaisi tosin olla eri mieltä meneekö aina ihan putkeen mutta siitä viis.
Huvikseni aloin opettelemaan ennen Suomen kiertuetta jos kävisikin tuuri ja jollain keinolla pääsisi keikalle mutta ei onnistunut. Nykyisin hoilaan livejen aikana yksinäni. Katsotaan onnistaako ensi vuonnakaan tuo keikalla käynti.
Yes! Four tickets appeared on Ticketswap last night and this morning and there's one still available, even. My crappy health just means I'm not 100% sure if I can actually go, but I sure hope so!Joymuffin, were you able to get a ticket for Belgrade??
Kärtsä vieraana Sonnyn ohjelmassa https://areena.yle.fi/1-66619785?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-shareMikä juttu tämä siis on?
Mikä tää on? mulla mennyt tällainen ohi, voiko joku vinkata videon, jolla näkyy? Tulee aivan mieleen se viisuaition pään kääntö, nyt juttelen mun kanssa!Muistanette sen yhden videoklipin - olikohan Tavastia 2.0 - jossa Kärtsä oli menossa halaamaan tai klähmimään Krisiä niin Bojan nappasi käsivarresta ja ohjasi pois. Vähän kuin olisi kertonut, että sinä koskettelet vain minua, ja jos jotain, niin missään tapauksessa et Krisiä.
Awesome, I'm so happy for you!!!Yes! Four tickets appeared on Ticketswap last night and this morning and there's one still available, even. My crappy health just means I'm not 100% sure if I can actually go, but I sure hope so!
- Joymuffin
Apua, olin jo unohtanut tän tää on musta vie koomisempi tykkäys kun se eilinen. Ei kyllä jää epäselväksi, että Bojanin peppu on Klle tykkäyksen arvoinen.Mulla on jäänyt mielikuva, että näihin aikoihin, tässä kuvassa ei kyllä ole kärtsän tykkäystä, en tiedä, mistä mulle jäi käsitys, että näihin aikoihin:
www.instagram.com
Voisko se myös vaikuttaa, että Tallinnan esitys oli viileämpi, eivätkä ottaneet niin paljon kontaktia? Vaan asiallisesti hyvin esiintyjinä vetivät ja that's it.Totta muuten. Varmasti välit mennyt, ei ole edes Tommy ilmoitellut kommenteissa enää kaipailevansa Kärdeä
Yes PR is not only social media but for their main target audience it’s a big part. I agree that they need better PR person (do they have one after G left?). You could really see the difference when Alessandra visited Helsinki last week. She was interviewed in radio stations and in big daily newspaper(s). JO had multiple concerts here but the only media that interviewed them was Yle and that was in cooperation with K. They could have been in several radiostations, newspapers or even tv. B has actually had a lot of positive media coverage here because of K. In Finland he is known as K’s Eurovision bestie. In my opinion they completely missed the opportunity to utilize that which made me (an ex PR/Comms professional) so sad. Next time the Eurovision momentum will be already gone. The JO subs interview was great!Reposting, as it went to moderation for some reason?
Agreed. Also, PR is not just social media. I'm waiting for some really good in-depth interviews in mainstream and music media, not just online.
A good PR manager arranges those as well.
Siis K ei tykännyt tuosta pyllypostauksesta, mutta alkoi tyyliin heti sen jälkeen seurata CykaaApua, olin jo unohtanut tän tää on musta vie koomisempi tykkäys kun se eilinen. Ei kyllä jää epäselväksi, että Bojanin peppu on Klle tykkäyksen arvoinen.
Sama melkein täällä tosi aiheen vierestä, mutta olikohan täällä vai missä vinkattu aiemmin AO:lla olevasta reissumies ja koskenlaskija -ficistä, joka oli musta hyvin kirjoitettu. Se on ainoita suomeksi lukemiani, ja suomitunnelma on kyllä kaunis ja käsinkosketeltava.No nyt alkoi kiinnostamaan *google laulaa*.
Darling. En ole palstapoliisi, en ole ilmiantanut yhtään ainutta anatomiaviestiä täältä, enkä aio ilmiantaa. Viestien poistelu ei ole mikään ratkaisu mihinkään. Olen vain tuonut esiin oman mielipiteeni, kuten täällä on tapana, ja ehkä samalla hieman toivonut, että joku anatomiakirjoittelija saattaisi hetken miettiä, onko tämä nuorten miesten näin raju esineellistäminen täällä julkisesti ihan asiallista. Ja onko niin, että miehistä tällaista saa kirjoittaa, mutta jos miehet kirjoittaa naisista vastaavaa, sitä paheksutaan.Kulta. Oletko palstapoliisi? Ilmeisesti et virallinen ainakaan. Jos joku viesti on mielestäsi palstan sääntöjen vastainen, ilmianna äläkä inise. Täällä kuitenkin tähän saakka toiminut ihan reilusti moderaatiopuoli.
Thank you! I'm also trying to figure out when to go to the queue (my body unfortunately hates standing) and if there's any chance of catching any of the boys, as I'll be arriving in Belgrade at 2 PM already and my hotel is just 200 meters away... But alas, there's a lot of rain forecast, so I doubt the band will be in the mood to hang out with the fans.Awesome, I'm so happy for you!!!
Fingers crossed for your health and I'm looking forward to your report!
Minä ainakin täällä joskus vinkkasin siitä, se on kyllä ihana ficciSama melkein täällä tosi aiheen vierestä, mutta olikohan täällä vai missä vinkattu aiemmin AO:lla olevasta reissumies ja koskenlaskija -ficistä, joka oli musta hyvin kirjoitettu. Se on ainoita suomeksi lukemiani, ja suomitunnelma on kyllä kaunis ja käsinkosketeltava.
Tulkinnan varaa kumpaam tai mihin suuntaan?Niinhän se sanoi. Mutta luulen, että ei Bojankaan sitä biisiä minään kruununjalokivenä pidä. Olen edelleen sitä mieltä, että halus tehdä biisin juuri tuosta aiheesta sellaisilla sanoilla, ettei siihen jää pienintäkään tulkinnan varaa.
But also, Alessandra is from Norway and any Nordic celebs are by default considered more newsworthy in Finland than artists from a country that most Finns barely know exists.Yes PR is not only social media but for their main target audience it’s a big part. I agree that they need better PR person (do they have one after G left?). You could really see the difference when Alessandra visited Helsinki last week. She was interviewed in radio stations and in big daily newspaper(s). JO had multiple concerts here but the only media that interviewed them was Yle and that was in cooperation with K. They could have been in several radiostations, newspapers or even tv. B has actually had a lot of positive media coverage here because of K. In Finland he is known as K’s Eurovision bestie. In my opinion they completely missed the opportunity to utilize that which made me (an ex PR/Comms professional) so sad. Next time the Eurovision momentum will be already gone. The JO subs interview was great!
Oi, onko tähän tiliin linkkiä! Tätä kautta voisi olla suht uudelle jokerimusaan tutustujalle helpompi oppia joistain biiseistä.Tiktokissa tuli vastaan joku Viivi joka on kääntänyt Joker Outin kappaleita suomeksi ja esittää niitä. Oletteko kuulleet? Mitä olette mieltä?
Omasta mielestä ääni on laulajalla hieno ja sopii kappaleisiin.
Itse katsoin/kuuntelin lyriikkavideoita youtubesta ja joskus myös livejen aikana mulla on toinen sivu auki (pöytäkoneella siis ja pienennettynä) niin siitä voi sitten vähän luntata.Toivottavasti onnistuu! Minäkin missasin NT:n, no Turkuun olisin saanut vielä lipun mutta tyhmänä en lähtenyt koska "oli niin kaukana". No jaa. Oli ehkä laiskuutta enemmän, mutta toiste en kyllä anna tilaisuuden lipsua käsistä, jos se vaan minusta on kiinni.
Mulla ei toivoakaan, että oppisin pelkästään kuuntelemalla, niin kirjottelen biisit ylös (saa hankalimmat sanat tavutettua) ja luen samalla sanat paperilta kun kuuntelen biisiä. Ne bi smelin haluaisin opetella kyllä kokonaan, tykkään siitä kanssa.
Yes but there was so many stories about B after Eurovision compared to Alessandra. And also all the UMK videos. Well A has a big label behind her so they obviously have the right connections here.. But in my opinion B was more interesting for the media..But also, Alessandra is from Norway and any Nordic celebs are by default considered more newsworthy in Finland than artists from a country that most Finns barely know exists.
Ah ok kiitos oikaisusta! mietinki, että varmaan mulla vaan mennyt ohi! Anygays Bn peppu veti puoleensa seuraamaan!Siis K ei tykännyt tuosta pyllypostauksesta, mutta alkoi tyyliin heti sen jälkeen seurata Cykaa
Tainnut ccc mittari tulla täyteen toivottavasti huutaisivat keikalla huhhahei
jokos alkanut kärtsä kyllästyttämään.. ei edes hymyä tai vitsiä vaan kylmänviileä tyly vastaus