Okei, mäkin kävin pohtimaan JO tulevaisuutta. Tässä mun ajatukset. Skipatkaa, jos ei kiinnosta. Näen myös itse kaksi vaihtoehtoa. Just et suuntaa niille UK markkinoille täysillä ja saa hyvän tuottajan&managerin, jonka seurauksena tyyli ja kieli muuttuu. Enkkumarkkinoita varten ne tarvii hitin ja uudenlaista somenäkyvyyttä. Sitten voisivat päästä lämppäriksi tunnetulle bändille. Tässä vaihtoehdossa pitäisi varmaan suunnata enemmän teineihin ja vanhat fanit voi jäädä. Joka tapauksessa heistä tehtäisiin paljon kaupallisempia. Monilla (teini)bändeillä on markkinointi yt videoiden kautta, mutta niistä tulee helposti tylsiä ja liian laskelmoituja aikuisille. Teineihin JO harrastama K-pop tyylinen bändin sisäinen shippaus varmasti tehoaa.
Toinen vaihtoehto, että pitävät oman kielen ja ehkä onnistuvat tekemään hitin myös muulla kielellä, esim collabina. Niin kuin aiemmin todettiin suosio pääasiassa Balkanilla, mutta jos saavat suosiota myös esim Puolassa, niin siellähän on jo isot markkinat. Tai collabin kautta jossain muussa isossa maassa. Luulen et myös Pohjoismaiden suosio pysyy. Tässä vaihtoehdossa nykyinen tyyli säilynee ja fanipohjan demografia laajempi. Luulen et viisutapahtumissa he voisi olla suosittuja. Mä jotenkin luulen, että samoin kuin K näiden kannattaisi jotenkin panostaa Brasiliaan. Muita bändejä seuranneena siellä on mahtavat fanit ja kieli ei tosisaan haittaa. Ja on markkinana tosi iso. Sinne vaan se yhteiskiertue Yksi asia, mikä JO kannattaa ehdottomasti tehdä (ja ehkä jo aloittaneet) on nostaa muita bändin jäseniä ja vähentää B olemista yksin valokeilassa. B:lle turhan raskasta ottaa liikaa vastuuta ja faneille on parempi, jos on enemmän samaistumisen kohteita. Huh, tulipa pitkästi.