vierailija
Siinä Sonnyn ohjelmassa oli myös hauska se kohta kun S: ”Kukakohan sieltä on oikein sun luo palaamassa?” ja K:”Kukakohan?”. Noiden shippihuumori on niin hauskaa
Se on toki totta. Nuo miespusut tuossa yhteydessä minusta viittaa lähinnä Bojaniin tai ainakin miesrakkauteen (joka viitannee Bojaniin). En saa muuten mitään järkeä miksi kappaleessa joka selvästi kertoo naisen ja miehen välisestä seksistä liitetyksi tuota koreografiaa. Sotketaan ihan tieten sitä näkökulmaa.Ei tietenkään liity lähtökohtaisesti. K vaan myöhemmin tavallaan liittänyt. Sellaista taide on, saa eri yhteyksissä eri merkityksiä. Ei kannata aina rajautua tarkastelemaan artistin alkuperäistä intentiota.
On niitä, mutta mielelläni keskustelisin Tommysta myös tämän palstan kirjoittajien kanssa.Onko Tommylle mitään omaa paikkaa keskustella? Kiinnitin tähän huomiota kyllä kans oikeasti siis, ois hauskaa välillä jutella myös Tommy aiheesta!
Kyllä tänne Tommy mahtuu. Siis talikkoineen tonne maakellariin. Onkohan muuten Listis päässyt sieltä hengissä ulos?On niitä, mutta mielelläni keskustelisin Tommysta myös tämän palstan kirjoittajien kanssa.
LG keskustelee varmaan mielellään Tommysta jos on paikalla.On niitä, mutta mielelläni keskustelisin Tommysta myös tämän palstan kirjoittajien kanssa.
Voipi tulla nyt kahteen kertaan, kun eka jäi odottamaan moderaatiota, mutta tulkoon.On niitä, mutta mielelläni keskustelisin Tommysta myös tämän palstan kirjoittajien kanssa.
Muistanette sen yhden videoklipin - olikohan Tavastia 2.0 - jossa Kärtsä oli menossa halaamaan tai klähmimään Krisiä niin Bojan nappasi käsivarresta ja ohjasi pois. Vähän kuin olisi kertonut, että sinä koskettelet vain minua, ja jos jotain, niin missään tapauksessa et Krisiä.Tai ehkä Kris on meidän tietämättä se Kärtsän suurin fani. Jää aina vaan Bojanin varjoon kun kaikki ryntää kysymään B:ltä Kärpystä.
Mun mielestä taas vähän vaikea uskoa, että sanoisi siihen. Lavalle on lopulta vaikea kuulla mitään ja toi ccc huuto on sen verran vaimea, että ei kuulu edes useassa videossa. Oman tulkintani mukaan toi naah vaan oli Bojanin oman puheen sekaan, eikä reaktio mihinkään.Sanoohan se ihan selkeästi naah tuohon chachachahan mutta en ihmettele kun ei se niiden homma ole sitä soitella omalla keikallaan.
Joo sama teoria mulla.Mun mielestä taas vähän vaikea uskoa, että sanoisi siihen. Lavalle on lopulta vaikea kuulla mitään ja toi ccc huuto on sen verran vaimea, että ei kuulu edes useassa videossa. Oman tulkintani mukaan toi naah vaan oli Bojanin oman puheen sekaan, eikä reaktio mihinkään.
Jokerit ei itse tuota fanitiliään muistaakseni seuraa, joten tuskin vinkanneet.Veikkaan, että Jokerit on vinkanneet ton tilin sille. NT aikaan taisi alkaa seurata.
Krisko kelpaa vain denssitelineeksi kireen tahtiin pilalle rynkytetyn sohvan viereen.Muistanette sen yhden videoklipin - olikohan Tavastia 2.0 - jossa Kärtsä oli menossa halaamaan tai klähmimään Krisiä niin Bojan nappasi käsivarresta ja ohjasi pois. Vähän kuin olisi kertonut, että sinä koskettelet vain minua, ja jos jotain, niin missään tapauksessa et Krisiä.
Agree with this. For example, the jokes about Jan’s ’privates’ went a bit too far in my opinion. Even if he himself has teased us with a cheeky photo or two, discussing his ’centimetres’ for months on end feels wrong. He’s an intelligent person, beautiful both inside and outside, and deserves more than this. End of rant.Well said. That exactly what I meant too.
Toisaalta se huuto taas kuuluu hyvin yhdessä melkein eturivistä kuvatussa videossa, joten ihan mahdollista, että B on sen kuullut ja reagoi siihen. Mutta en mä ainakaan siitä harmistuisi. CCC ei ole heidän biisinsä, ja Krishän on haastattelussa jo sanonut, etteivät he aio sitä levyttää tai soittaa muualla kuin Suomen keikoilla (ehkä, eli oletuksena että K on mukana).Mun mielestä taas vähän vaikea uskoa, että sanoisi siihen. Lavalle on lopulta vaikea kuulla mitään ja toi ccc huuto on sen verran vaimea, että ei kuulu edes useassa videossa. Oman tulkintani mukaan toi naah vaan oli Bojanin oman puheen sekaan, eikä reaktio mihinkään.
Mä kyllä kuolaan ja tiirailen Tommyn kaikki mahdolliset saumat. Musaa ja keikkoja olisi myös kiva fiilistellä. Jaksaakohan porukka kuunnella?Onhan täällä Tommystä puhuttukin, ihan viime aikoina myös. Eikä kukaan ole vetänyt palkokasvia nenään kuten toisaalla, eli antakaa palaa vaan.
Minusta joltain osin on alkanut tuntumaan ettei he halua määrittää sitä mitä heidän välillään on. Ja ehkä se on hyvä se. Olisi myös aika ymmärrettävää kun miettii kokonaiskuvaa.
Ja tuosta urasta jatkossa sanoisin, että en usko siihen englanninkieliseen uraan Jokereilla kyllä kauheasti. Todella vaikeaa. Siinä äkkiä hukkaa bändi sitä omaa itseään ja se liekki katoaa mistä ihmiset on olleet kiinnostuneita. Kärtsä on siinä fiksu ettei lähde edes yrittämään eikä haaveile kielenvaihdosta. Vaikka kai se hänelle sinällään helppo päätös kun englanninkieli ei kuulu vahvuuksiin. Toivottavasti JO herää myös asiaan.
Mut muista nyt olla mittailematta ettei vaan tule kellekään paha mieli. Tommy ei ole vain pelkkä saumansa, vaan moniulotteinen, ihana ihminen. 3DMä kyllä kuolaan ja tiirailen Tommyn kaikki mahdolliset saumat. Musaa ja keikkoja olisi myös kiva fiilistellä. Jaksaakohan porukka kuunnella?
Mua ei Tommy kiinnosta pätkän vertaa, mutta jos joku muu haluaa fiilistellä, siitä vaan. Täällä puutarhan puolella kun on muutenkin taipumusta ihmisillä väsätä pidempiä tekstejä, niin hyvin on oppinut ohittamaan ne viestit, jotka eivät nappaa.Mä kyllä kuolaan ja tiirailen Tommyn kaikki mahdolliset saumat. Musaa ja keikkoja olisi myös kiva fiilistellä. Jaksaakohan porukka kuunnella?
Löytyykö sun arkistoista sitä Little Bigin keikalta kuvattua videota missä saumat hyvin esillä? Tai saa olla Kärtsän Tallinnan keikalta tietty myös, saumat vaan oli jotenkin korostetun upeat siinä LB-klipissä.Mä kyllä kuolaan ja tiirailen Tommyn kaikki mahdolliset saumat. Musaa ja keikkoja olisi myös kiva fiilistellä. Jaksaakohan porukka kuunnella?
Mä ainakin jaksan. YouTube on alkanut tarjoamaan mulle Tommyn biisejä kuunneltavaksi, olisko sulla mitään tiettyjä lemppareita suositella?Mä kyllä kuolaan ja tiirailen Tommyn kaikki mahdolliset saumat. Musaa ja keikkoja olisi myös kiva fiilistellä. Jaksaakohan porukka kuunnella?
Mulla on jäänyt mielikuva, että näihin aikoihin, tässä kuvassa ei kyllä ole kärtsän tykkäystä, en tiedä, mistä mulle jäi käsitys, että näihin aikoihin:Ei ollut NT aikana vaan vasta sen jälkeen kun tuli Bojania ikävä. Madame Cyka on kommenteissa valittanut ettei JO huomioi hänen tiliä joten he eivät ole tuota tiliä Jerelle vinkanneet. Varmasti oli ”Käärijä” tägättynä Tavastia postauksiin.