Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu, nyt kaipaisi mallia sivistyneeseen kiimailuun heiltä, jotka sen taitavat 🙏

Harmi, kun tapaluterilaisena ei voi saada synninpäästöä esim. Ave Marian hokemisella 😄

Mä ajattelin mennä zoomailemaan lisää, vaikkapa niitä Tommyn saumoja, kun peli on kerran jo menetetty ja joudun jo sinne alakerran kattilahuoneeseen muutenkin. Luulen kyllä että siellä on mielenkiintoista seuraa tarjolla 🤭. Ei ne sivistyneistön teekupin kilistelyt pikkurilli ojossa ole muutenkaan mun juttu ollut.

vierailija
Ei sen ihmeellisemmästä korkeakulttuurista ole kyse kuin, että jättää henkilön anatomian rauhaan. Joillekin sellainenkin sivistyksen taso näyttää olevan vierasta. Täällä sitten huumorilla yritätte vielä puolustella omaa junttimaisuutta.
Ymmärsit väärin. Halusin nimenomaan että joku sanaseppo kirjoittaa sellaisen hienon kuolauksen. Voisi olla vaikka viittauksia antiikin Kreikkaan ja nobel kirjallisuuteen. En kirjoittanut että ne jotka eivät kuolaa olisivat mitenkään sivityneempiä tai korkeakulttuurisia. Itse jatkan niin kuin ennenkin.

vierailija
Mä kiinnitin huomiota eilen "ehkä jää ainoaksi Wien keikaksi" -kommentin lisäksi siihen, kun tulivat tekemään SSOL uudestaan, ja Bojan sanoi siinä vaan että "it's not like its our favourite song but we just don’t have any more songs left" Jotenkin oli vähän yllättävää, että puhuu noin viimeisimmästä sinkusta, jota luulisi et kuitenkin pitäisi vaan hypettää. Tästä tuli mulla mieleen, että onkohan Bojanille ollut kova pala, kun tuli niin paljon kritiikkiä geneerisistä sanoista? Toki kaikki palaute kuuluu tohon työhön, mut SSOL sai kyllä kommenttien perusteella todella nihkeän vastaanoton (toki liveissä näkyy, et toimii siellä hyvin!)
Voi olla noinkin. B vaikuttaa ankaralta itselleen. Eiväthän ne sanat minusta kummoiset ole, mutta SSOL on vähän kuin ICIP: Vaikea euroviisujen jälkeinen biisi, joka on tärkeintä saada ulos, jotta voi jatkaa johonkin suuntaan. Ensi kerralla sitten vähän moniuloitteisemmat sanat, olivatpa ne millä kielellä hyvänsä.

Muutenkin vaikuttaa siltä, että eivät oikein tiedä, millä kielellä biisit jatkossa pääsääntöisesti tehdään, vaikka kai ovat sentään haudanneet idean enkunkielisestä käännöslevystä.

vierailija
Mielenkiintoista pohdintaa JO:n tulevaisuudesta. Liityn niiden joukkoon, joiden mielestä JO:n musiikin olennainen osa ovat upeat lyriikat ja kieliniilona olen tykästynyt sekä siihen, miltä sloveeni kuulostaa että siihen miten B saa maalattua tunnelmat ja tilanteet sanoituksiinsa.

Kuinka isoksi sitten sloveeninkielinen bändi voi nousta? Etuna on se, että bändin jäsenet ovat persoonina supersymppiksiä ja seksikkäitä. Heillä on some melko hyvin hallussa.

Silti veikkaan, että hyvänkin uuden materiaalin jälkeen he tulevat elättämään itsensä musiikilla, mutta eivät tule superstaroiksi Måneskin-tyyliin. Uskon että he kiertävät pääasiassa suurilla ja keskisuurilla keikkapaikoilla Balkanilla, josta saavat sen leipänsä. Sitten tekevät pari kertaa vuodessa Nordic Tourin ja pari kertaa vuodessa UK/IRL Tourin ja muutamia pistokeikkoja pikkupaikkoihin Euroopassa (Puola, Baltia, ehkä Espanja ja Italia). En ikävä kyllä näe suosion kasvavan tästä vuodesta, mutta se voi hyvinkin pysyä tällaisena aika pitkäänkin.

vierailija
Mä kiinnitin huomiota eilen "ehkä jää ainoaksi Wien keikaksi" -kommentin lisäksi siihen, kun tulivat tekemään SSOL uudestaan, ja Bojan sanoi siinä vaan että "it's not like its our favourite song but we just don’t have any more songs left" Jotenkin oli vähän yllättävää, että puhuu noin viimeisimmästä sinkusta, jota luulisi et kuitenkin pitäisi vaan hypettää. Tästä tuli mulla mieleen, että onkohan Bojanille ollut kova pala, kun tuli niin paljon kritiikkiä geneerisistä sanoista? Toki kaikki palaute kuuluu tohon työhön, mut SSOL sai kyllä kommenttien perusteella todella nihkeän vastaanoton (toki liveissä näkyy, et toimii siellä hyvin!)
Niinhän se sanoi. Mutta luulen, että ei Bojankaan sitä biisiä minään kruununjalokivenä pidä. Olen edelleen sitä mieltä, että halus tehdä biisin juuri tuosta aiheesta sellaisilla sanoilla, ettei siihen jää pienintäkään tulkinnan varaa.

vierailija
Mutta ymmärtääkö se nyt Joostillekaan antaa. Taitaa tykätä vaan siitä saalistusvaiheesta, ja sitten kun on poikkis saatu pokepalloon niin ei enää kiinnosta . Paitsi yks Boitsu.
Jos Charmander on niin sutki pokemon, että karkaa sieltä pallosta aina. Anna sille Kärde vähän raspberryjä, niin kyl se siellä sit pysyy. Vaatii vähän enemmän työtä.

vierailija
Jos Joksut lähtevät vasta klo 20 Wienistä niin nehän ehtisivät hyvin eläintarhaan moikkaamaan baby sealia. Ei kai isyydestä haaveileva Bojan voi jättää tapaamatta adoptiolastaan 🦭😊

vierailija
Minkähän takia Jokerit ei mainosta niiden somemanagerin hedelmämehujäätä? Kyllä ne vähän varovaisilta tuntuu tuon fruity contentin suhteen. Onhan tuo Kärpältä aika rohkea veto tuo oddlygoodhomma 😀

vierailija
Minkähän takia Jokerit ei mainosta niiden somemanagerin hedelmämehujäätä? Kyllä ne vähän varovaisilta tuntuu tuon fruity contentin suhteen. Onhan tuo Kärpältä aika rohkea veto tuo oddlygoodhomma
Rohkea jakummalinen veto myös Oddlygoodilta. Ei välttämättä ihan kaikille sopivaa mainosmateriaalia ja näkyykö nuo edes ikinä muualla kuin somessa.

Yhteistyössä