vierailija
Salenan tiktokissa on myday tyyppinen, jossa näkyy myös Kta.Oliko K tiktokissa Salena klippejä Eurotourilta? Mun mielestä oli ja nyt en löydä niitä.
Salenan tiktokissa on myday tyyppinen, jossa näkyy myös Kta.Oliko K tiktokissa Salena klippejä Eurotourilta? Mun mielestä oli ja nyt en löydä niitä.
Jäin sellaista miettimään, kun meidän omista gaysta (vauvalta ja täältä) muistaakseni kaikki ovat olleet sitä mieltä, että Bojan ei ole hetero. Kärtsystä kai mielipide on hiukan vaihdellut, mutta kaikki ovat kuitenkin ainakin jotain uteliaisuuteen viittaavaa nähnyt. Mietin vaan sitä, kun esim. mun yksi homokaveri kokee, että he ovat heteroita, jotka vain pelleilee. Tätä mieltä on vissiin moni muukin. Mä taas olen täysin eri mieltä tämän kaverini kanssa ja meille on syntynyt siitä väittelykin. Mietin vaan, että aistitaanko me asioiden oikeat laidat vai ollaanko me sokeita tämän asian suhteen, koska ns. tunteet pelissä? Ei kai tällä mitään väliä ole loppupeleissä, en vaan suostu luopumaan omasta näkemyksestäni.
Ei siitä tule kyllä yhtään läppäfiilis, tai että on tarkoitus kertoa vitsi, mutta "unohti" sen. Vielä kun katsoo sitä niiden muiden videoiden kontekstissa.Luulen, että siinä haastattelussa missä K sanoo Bojan i love you se on vaan niin tunteet pinnassa Jerenä Euroviisumylläkän jälkeen ettei oikein osaa vetää Käärijä-roolia. Eli lauseesta unohtui huumoriaksentti jne vaikka luulen, että se lause oli tarkoitettu ihan läpäksi. Jere on siinä hastattelussa muutenkin vähän hermostuneen oloinen, varmaan oli paineita että ihmiset on sille vihaisia kuin ei voittanut jne ettei ollut ihan oma rento itsensä muutenkaan.
Kullä.Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Kärtsä on jossain vanhassa haastattelussa keväällä sanonut seuraavansa ainakin yhtä fanitiliään. Ehkä ei koe tarpeelliseksi seurata enempää kun hän muuten vaikuttaa aktiivisesti käyvän tägäyksiään läpi ja tykkäilevän fanien jutuista eli pysyy kärryillä mitä fandomissa tapahtuu ilman seuraamistakin.Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Unohtui tästä vielä, et jos sekin luulee että se on joku sisäpiiriläinen?Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Veikkaan, että Jokerit on vinkanneet ton tilin sille. NT aikaan taisi alkaa seurata.Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Siellähän on ollut Kärtsäkin välillä tägättynä, veikkaan että on mennyt katsomaan jonkun tägäyksen perusteella, huomannut että okeiokeiokei täällähän on mukavaa sisältöä ja painanut seuraa- nappia. Ja algoritmit nostaa hälle päivitykset feediin koska käynyt siellä niin aktiivisestiVeikkaan, että Jokerit on vinkanneet ton tilin sille. NT aikaan taisi alkaa seurata.
Tän mä ostanSiellähän on ollut Kärtsäkin välillä tägättynä, veikkaan että on mennyt katsomaan jonkun tägäyksen perusteella, huomannut että okeiokeiokei täällähän on mukavaa sisältöä ja painanut seuraa- nappia. Ja algoritmit nostaa hälle päivitykset feediin koska käynyt siellä niin aktiivisesti
Tämä just, että kaikkien seuraamiensa tilien (joita on paljon) päivityksistä ja myös mahdollisista tägäyksistä huomioi juuri tuon tilin, täytyy melko varmasti johtua tuosta algoritmistaSiellähän on ollut Kärtsäkin välillä tägättynä, veikkaan että on mennyt katsomaan jonkun tägäyksen perusteella, huomannut että okeiokeiokei täällähän on mukavaa sisältöä ja painanut seuraa- nappia. Ja algoritmit nostaa hälle päivitykset feediin koska käynyt siellä niin aktiivisesti
Tai sitten K vaan itse käy hakemassa sieltä päivittäisen B-vitamiiniannoksen.Tämä just, että kaikkien seuraamiensa tilien (joita on paljon) päivityksistä ja myös mahdollisista tägäyksistä huomioi juuri tuon tilin, täytyy melko varmasti johtua tuosta algoritmista
näin sen täytyy ollaTai sitten K vaan itse käy hakemassa sieltä päivittäisen B-vitamiiniannoksen.
Well said. That exactly what I meant too.For me the line is that you can admire their physics but measuring dick sizes through normal clothes or analyzing are they semihard is too personal. If they publish more revealing photos then it would be different case. But that is only my opinion.
Hiton autocorrect! Seurata ei seukata ;DMuistaako joku minä päivänä K alkoi seukata cykaa?
Ei ollut NT aikana vaan vasta sen jälkeen kun tuli Bojania ikävä. Madame Cyka on kommenteissa valittanut ettei JO huomioi hänen tiliä joten he eivät ole tuota tiliä Jerelle vinkanneet. Varmasti oli ”Käärijä” tägättynä Tavastia postauksiin.Hiton autocorrect! Seurata ei seukata ;D
Sanoohan se ihan selkeästi naah tuohon chachachahan mutta en ihmettele kun ei se niiden homma ole sitä soitella omalla keikallaan.https://x.com/shblvd/status/1719465604371861822?s=20
Twitterissä tuli valituksia tosta ccc