vierailija
Oisko niin, että noi sun kaverit ym. ei ole tästä yhtä kiinnostuneita kuin me täällä palstalla olevat, eivätkä siitä syystä ole nähneet kaikkea aineistoa. Jos on nähnyt vain esim. pari klippiä lavalta ja jonkin muun satunnaisen videon, joka osittain onkin esitystä, niin näkemys voi olla aika erilainen.Jäin sellaista miettimään, kun meidän omista gaysta (vauvalta ja täältä) muistaakseni kaikki ovat olleet sitä mieltä, että Bojan ei ole hetero. Kärtsystä kai mielipide on hiukan vaihdellut, mutta kaikki ovat kuitenkin ainakin jotain uteliaisuuteen viittaavaa nähnyt. Mietin vaan sitä, kun esim. mun yksi homokaveri kokee, että he ovat heteroita, jotka vain pelleilee. Tätä mieltä on vissiin moni muukin. Mä taas olen täysin eri mieltä tämän kaverini kanssa ja meille on syntynyt siitä väittelykin. Mietin vaan, että aistitaanko me asioiden oikeat laidat vai ollaanko me sokeita tämän asian suhteen, koska ns. tunteet pelissä? Ei kai tällä mitään väliä ole loppupeleissä, en vaan suostu luopumaan omasta näkemyksestäni.
Jos olisivat katsoneet kaikki K:n haastattelut ja nähneet myös niitä hetkiä, joissa ei esitetä mitään, niin olisivatkohan silti samaa mieltä?