Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jäin sellaista miettimään, kun meidän omista gaysta (vauvalta ja täältä) muistaakseni kaikki ovat olleet sitä mieltä, että Bojan ei ole hetero. Kärtsystä kai mielipide on hiukan vaihdellut, mutta kaikki ovat kuitenkin ainakin jotain uteliaisuuteen viittaavaa nähnyt. Mietin vaan sitä, kun esim. mun yksi homokaveri kokee, että he ovat heteroita, jotka vain pelleilee. Tätä mieltä on vissiin moni muukin. Mä taas olen täysin eri mieltä tämän kaverini kanssa ja meille on syntynyt siitä väittelykin. Mietin vaan, että aistitaanko me asioiden oikeat laidat vai ollaanko me sokeita tämän asian suhteen, koska ns. tunteet pelissä? Ei kai tällä mitään väliä ole loppupeleissä, en vaan suostu luopumaan omasta näkemyksestäni.

Mä olen aiemmin jo vauvalla kommentoinut, että mun homokaveri oli ehdottomasti sitä mieltä että nää on heteroita, jotka pelleilee. Jopa Tavastia ykkösen perusteella. Hän ei siis itse ole fani mutta mä olen tuputtanut tasaisin väliajoin matskua 😂.
Meilläkin tosiaan meni väittelyn tasolle jo yhdessä vaiheessa, kaikella rakkaudella tietenkin, ja kehuin kyllä kaveria sokeaksi idiootiksi useampaan otteeseen.
Sittemmin on myös hänellä kelkka kääntynyt täysin ainakin Kärtsärin suhteen (enemmän olen näyttänyt K:n kuvia ja videoita, tai pojista yhdessä eli B:stä ei ehkä ole itsekseen päässyt muodostamaan minkäänlaista kuvaa).
Mutta eihän tätä loppupeleissä tiedä kun pojat itse. Ja voi olla niinkin, etteivät välttämättä osaa tai halua edes tiedostaa.

vierailija
Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa? 😄

vierailija
Luulen, että siinä haastattelussa missä K sanoo Bojan i love you se on vaan niin tunteet pinnassa Jerenä Euroviisumylläkän jälkeen ettei oikein osaa vetää Käärijä-roolia. Eli lauseesta unohtui huumoriaksentti jne vaikka luulen, että se lause oli tarkoitettu ihan läpäksi. Jere on siinä hastattelussa muutenkin vähän hermostuneen oloinen, varmaan oli paineita että ihmiset on sille vihaisia kuin ei voittanut jne ettei ollut ihan oma rento itsensä muutenkaan.
Ei siitä tule kyllä yhtään läppäfiilis, tai että on tarkoitus kertoa vitsi, mutta "unohti" sen. Vielä kun katsoo sitä niiden muiden videoiden kontekstissa.

vierailija
Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Kullä.

vierailija
Luulin lähettäneeni viestin, mut ilmeisesti näin unen sitten. Pahoittelut jos tulee toistamiseen. Mut pohdin vaan, että miks Kärtsä ei seuraa omia fanitilejään, tai esim kiertäviä fanejaan ccctyttöä ja Emilietä, jotka jakaa paljonkin kontenttia hänestä, mut sit madam c:tä seuraa hyvinkin vimmaisesti? Onko se ratkaiseva tekijä se boitsukontsa?
Kärtsä on jossain vanhassa haastattelussa keväällä sanonut seuraavansa ainakin yhtä fanitiliään. Ehkä ei koe tarpeelliseksi seurata enempää kun hän muuten vaikuttaa aktiivisesti käyvän tägäyksiään läpi ja tykkäilevän fanien jutuista eli pysyy kärryillä mitä fandomissa tapahtuu ilman seuraamistakin.

vierailija
Unohtui tästä vielä, et jos sekin luulee että se on joku sisäpiiriläinen?

vierailija
Veikkaan, että Jokerit on vinkanneet ton tilin sille. NT aikaan taisi alkaa seurata.

vierailija
Veikkaan, että Jokerit on vinkanneet ton tilin sille. NT aikaan taisi alkaa seurata.
Siellähän on ollut Kärtsäkin välillä tägättynä, veikkaan että on mennyt katsomaan jonkun tägäyksen perusteella, huomannut että okeiokeiokei täällähän on mukavaa sisältöä ja painanut seuraa- nappia. Ja algoritmit nostaa hälle päivitykset feediin koska käynyt siellä niin aktiivisesti🤭

vierailija
Siellähän on ollut Kärtsäkin välillä tägättynä, veikkaan että on mennyt katsomaan jonkun tägäyksen perusteella, huomannut että okeiokeiokei täällähän on mukavaa sisältöä ja painanut seuraa- nappia. Ja algoritmit nostaa hälle päivitykset feediin koska käynyt siellä niin aktiivisesti
Tämä just, että kaikkien seuraamiensa tilien (joita on paljon) päivityksistä ja myös mahdollisista tägäyksistä huomioi juuri tuon tilin, täytyy melko varmasti johtua tuosta algoritmista 😄

vierailija
Cykan tili on siitä hyvä, että se tavallaan kerää monen tilin materiaalin. Seuraajan kannalta siis varsin kannattava seurata jos haluaa tietää mitä tapahtuu ja puhuttaa fandomissa ja jos haluaa nähdä Boj.. Jokeri sisältöä sisältöä

vierailija
Minusta joltain osin on alkanut tuntumaan ettei he halua määrittää sitä mitä heidän välillään on. Ja ehkä se on hyvä se. Olisi myös aika ymmärrettävää kun miettii kokonaiskuvaa.

Ja tuosta urasta jatkossa sanoisin, että en usko siihen englanninkieliseen uraan Jokereilla kyllä kauheasti. Todella vaikeaa. Siinä äkkiä hukkaa bändi sitä omaa itseään ja se liekki katoaa mistä ihmiset on olleet kiinnostuneita. Kärtsä on siinä fiksu ettei lähde edes yrittämään eikä haaveile kielenvaihdosta. Vaikka kai se hänelle sinällään helppo päätös kun englanninkieli ei kuulu vahvuuksiin. Toivottavasti JO herää myös asiaan.

vierailija
Minä en usko Huhhahhein liittyvän miltään osin Bojaniin. Kappale on ties miten vanha kun pohtii mitä Sonny ja K puhuivat Sonnyn ohjelmassa. Sanojakin kirjoittanut useampi ihminen.

Se kappaleen tarinakin sopii Käärijän saagaan ihan täydellisesti.

vierailija
Ei tietenkään liity lähtökohtaisesti. K vaan myöhemmin tavallaan liittänyt. Sellaista taide on, saa eri yhteyksissä eri merkityksiä. Ei kannata aina rajautua tarkastelemaan artistin alkuperäistä intentiota.

Yhteistyössä