Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tumblrissa on jo (kehnolaatuista) videota vähän siitä!
Joo kiitos. Selasin keskusteluamme taakse päin ja missasin tuon, että kun Janista puhutaan trubaduurina, niin sehän se on A semin sisäänajopuhe. Kun jostain syystä en pidä kyseisestä "tarinasta", että tytölle trubaduurit soittelee ikkunan alla, pyh!!! Miehille niiden pitää nykyisin lurittaa :D
Ja sit se biisi vaan meni jonain tajunnanvirtana (siis liian tuttuna äänimattona) ohi :D

vierailija
Oliko housut auki -video Discord-matskuista? Toisaalta ei väliä, tärkeintähän tässä on nyt että K heti tykännyt. Se siis seuraa ihan aktiivisesti MC:n julkaisuja, joissa on paljon B-matskua. Hyvä merkki, hyvä merkki...

vierailija

Ei kait siinä. Just tämmösiä huulitäryjä tarkotus harjoitella asiakkaan kans tällä viikolla. Otamme varmaan sit tuommoisen housut auki-asennon sohvalla. 😇

T. Puheterapeutti

P s. Kärde tykännyt tästä Cykan videosta 💋

vierailija
Mietin kuunneltuani nyt viime päivinä runsaasti räppiä, että kostopitsihän on täydellinen räppisana, siis juuri sellainen jonka suorastaan kuuluu olla jossain suomiräppibiisissä, mielellään biisin nimenä. Se on foneettisesti ja assosiaatioiltaan ("kosto" on selkeä räppisana) aivan täydellinen, lisäksi sanan komponentit ovat keskenään voimakkaassa kontrastissa (väkivalta vs. sievistely). Lisäksi sana tarvitaan Kielitoimiston sanakirjaan. Kielitoimiston, see what I did there.

- Joymuffin pohtii levottomia kun pitäisi olla nukkumassa

vierailija
Tästä ei vissiin ollut vielä täällä puhetta, mut ite kiinnitin huomiota livessä, kun joku antoi ilmeisesti pojille lavalle "holy water" johon Bojan vähän naureskellen et "o ou cancellable" ja lisäs perään, että näinä päivinä pitää olla varovainen mitä lavalle ottaa vastaan tms.

Voi siis olla, että tarkoitti ihan yleisesti kuinka helposti voidaan nykyään yrittää cancellaa, mut itse (tietenkin 😁) yhdistin Käärijään ja lippucaseen. Tuli jotenkin vielä vahvemmin fiilis, että varmasti ovat siitä sen kanssa puhuneet ja on Bojanistakin tuntunut silloin toisen puolesta pahalta 😕

vierailija
Hyvät algoritmit instassa Kärpällä kun seuraa kuitenkin yli 1000 tiliä ja päätyy tykkämään cykan tilin Boitsun housut auki-videosta tunnin sisään sen julkaisusta
Mä aattelin oikeesti aluks et kärtsä luulee, et toi on Krisin oikea tili, mut enää ei kyl voi mennä ees sen piikkiin 😃 Siksipä kysyn, MIKSI sinulla rakas käärijä on ilmeisesti ilmoitukset päällä tälle kyseiselle tilille (vai oliko cyka maininnut kärtsää postauksessa?)

vierailija
No nyt ois mahtava kuvakulma, harmi kun Boitsun persikka tai mikään muukaan alue ei ihan osu kokonaan kuvaan. Mutta arvostan silti! 😘

vierailija
Mä aattelin oikeesti aluks et kärtsä luulee, et toi on Krisin oikea tili, mut enää ei kyl voi mennä ees sen piikkiin Siksipä kysyn, MIKSI sinulla rakas käärijä on ilmeisesti ilmoitukset päällä tälle kyseiselle tilille (vai oliko cyka maininnut kärtsää postauksessa?)
Mulle tuli sellainen fiilis, että Jokerit / Bojan on kertoneet Nt:lla, että tuolla tilillä on heistä hirveästi matskua.

vierailija
Mä aattelin oikeesti aluks et kärtsä luulee, et toi on Krisin oikea tili, mut enää ei kyl voi mennä ees sen piikkiin Siksipä kysyn, MIKSI sinulla rakas käärijä on ilmeisesti ilmoitukset päällä tälle kyseiselle tilille (vai oliko cyka maininnut kärtsää postauksessa?)
Ei ole maininnut Cyka Kärtsää tuossa, ei. Kyllä se Kärppy käy ihan itse selailemassa Madamen arkistoja kaiken Bojan-materiaalin varalta. :'D

Yhteistyössä