Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei väsytä siis yh tään.
Ihan mahtava keikka!!!! Ehkä ekaa kertaa, kun sain livessä kuulla omamljeno telon! Ja ilmeisesti soitivat kaikki biisinsä? Ei vai tuliko A sem ti povedal????

vierailija
In my opinion: Depends who and what situation.
Private person - not okay.
Celebrity during off time - not okay.
Celebrity on stage after they have picked the outfit themselves and looked in the mirror? - Nothing wrong there.
They are not a teenage popstar that have some manager dictating what they do, wear, speak....
JO know what they are doing...

And we thank them for it...
I completely agree with you!'

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mikken tyttiskin taisi kuulla huhua boitsujen strippariasuista, jotka piti nähdä omin silmin, eiku. :D
😄 Olin aidosti pettynyt, kun B heitti koppalakin yleisölle. Ehkä tota lentäjäasua ei sitten nähdä enää muilla keikoilla

Ok, sit vissiin vähän vaisu yleisö tai ei kuulu vaan tuohon liveen niin hyvin äänet.
Mä mietin myös, oliko yleisö vähän vaisu. Esim. Tampereella oli samankoinen keikka mutta yleisö tosi innoissaan, kuten Jokeritkin. Toki tää ei ollut perjantai-iltana 🤔

vierailija
Olin aidosti pettynyt, kun B heitti koppalakin yleisölle. Ehkä tota lentäjäasua ei sitten nähdä enää muilla keikoilla

Mä mietin myös, oliko yleisö vähän vaisu. Esim. Tampereella oli samankoinen keikka mutta yleisö tosi innoissaan, kuten Jokeritkin. Toki tää ei ollut perjantai-iltana
Kuvittelin kanssa äänen perusteella, että on vähän vaisu yleisö, mutta ilmeisesti ei, kun tulivat oikeasti vetämään vielä SSOLin encorena :'D

Yhteistyössä