vierailija
Kiitos mukavasta illasta, minä suuntaan nyt unten maille! Ränkytän vielä äänestysnappia hampaanpesun ajan
Tämä LolEi ollu sauna odottamassa nii soittivat rauhassa
Tuli A sem ti povedal! Taisi itse asiassa tosiaan tulla kaikki biisit, kuten luvattu!!Ei väsytä siis yh tään.
Ihan mahtava keikka!!!! Ehkä ekaa kertaa, kun sain livessä kuulla omamljeno telon! Ja ilmeisesti soitivat kaikki biisinsä? Ei vai tuliko A sem ti povedal????
No tää. Ei ikinä saada kokopitkää settiä Suomen keikoilla, jos Kärppy on mukana.Ei ollu sauna odottamassa nii soittivat rauhassa
SUPERkris_foundagain tämä jättää ne livet ilmeisesti instaan jos joku joka missasi haluaa ne myöhemmin katsoa
Hitsi. Miten mä missasin sen???? Tulin siis mukaan kyllä alussa SSOL:in aikana. Ripustin kyllä pyykit, mutta kuuntelin samalla koko ajan. ?Tuli A sem ti povedal! Taisi itse asiassa tosiaan tulla kaikki biisit, kuten luvattu!!
No nyt on uus kunnianauta tääkris_foundagain tämä jättää ne livet ilmeisesti instaan jos joku joka missasi haluaa ne myöhemmin katsoa
*Hiusten repimisemoji*No tää. Ei ikinä saada kokopitkää settiä Suomen keikoilla, jos Kärppy on mukana.
I completely agree with you!'In my opinion: Depends who and what situation.
Private person - not okay.
Celebrity during off time - not okay.
Celebrity on stage after they have picked the outfit themselves and looked in the mirror? - Nothing wrong there.
They are not a teenage popstar that have some manager dictating what they do, wear, speak....
JO know what they are doing...
And we thank them for it...
Määkin aattelin, että S varmaan tykkää JO:sta, minkä ymmärrämme oikein hyvin.Tuskinpa ovat kylässä. Miksei se Miken vaimo voisi fanittaa näitä?
Olin aidosti pettynyt, kun B heitti koppalakin yleisölle. Ehkä tota lentäjäasua ei sitten nähdä enää muilla keikoillaMikken tyttiskin taisi kuulla huhua boitsujen strippariasuista, jotka piti nähdä omin silmin, eiku.
Mä mietin myös, oliko yleisö vähän vaisu. Esim. Tampereella oli samankoinen keikka mutta yleisö tosi innoissaan, kuten Jokeritkin. Toki tää ei ollut perjantai-iltanaOk, sit vissiin vähän vaisu yleisö tai ei kuulu vaan tuohon liveen niin hyvin äänet.
Kuvittelin kanssa äänen perusteella, että on vähän vaisu yleisö, mutta ilmeisesti ei, kun tulivat oikeasti vetämään vielä SSOLin encorena :'DOlin aidosti pettynyt, kun B heitti koppalakin yleisölle. Ehkä tota lentäjäasua ei sitten nähdä enää muilla keikoilla
Mä mietin myös, oliko yleisö vähän vaisu. Esim. Tampereella oli samankoinen keikka mutta yleisö tosi innoissaan, kuten Jokeritkin. Toki tää ei ollut perjantai-iltana
Tumblrissa on jo (kehnolaatuista) videota vähän siitä!Hitsi. Miten mä missasin sen???? Tulin siis mukaan kyllä alussa SSOL:in aikana. Ripustin kyllä pyykit, mutta kuuntelin samalla koko ajan. ?
Tää on ihan paras. Ton vois tekijä palauttaa sinne Joksujen viikkokilpailuun.
Ok missasin tän, ei helvetti mun manifestoinnit "melkein" toteutui.Kraka lensi yleisöön tokan SSOLn aikana.
*videostaK tykännyt B:n housut auki kuvasta Madam Cykan tilillä