Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle muuten tuli tänään ne tasan viikko sitten tilaamani JO-merchit perille, ja ihan postilaatikkoon asti! Ikinä ei oo kyllä mikään tilaamani paketti tullut yhtä nopeasti. Mahtavaa palvelua, taidanpa tilata toistekin 🤭
 
vierailija
Todistusaineistoa mun elämän valinnoista 🤭


En oo kerennyt vielä maistamaan, voin kyllä laittaa arviota jos ketään kiinnostaa 😊 Ja parastahan kauppareissussa oli, että bongasin etäisesti Janilta näyttävän heebon 😳 (etäisesti, koska tyypillä oli blondeja raitoja hiuksissa: hiusmalli ja kasvonpiirteet oli kuitenkin samankaltaiset)

Ja täältä päin myös kannatusta strippari-B -ficille! Mahtavaa, jos sait jo inspiksen, Joymuffin 👍

- Jossu
 
vierailija
Onkos Boitsua nähty homoeroottisena (ihan siis tekemällä tehtynä) ennen?
Mä en enää tunnista tuota Bojania. Yritin tutkia B instasta oliko viisubojan hänen normaali olomuotonsa myös ennen viisuja vai oliko viisubojan luotu vain syrjähyppynä viisuja varten. Hämmentävältä tuntuu, kun muistelee vaikka sitä dinner date (?) pikku Boitsua.
 
vierailija
Mä en enää tunnista tuota Bojania. Yritin tutkia B instasta oliko viisubojan hänen normaali olomuotonsa myös ennen viisuja vai oliko viisubojan luotu vain syrjähyppynä viisuja varten. Hämmentävältä tuntuu, kun muistelee vaikka sitä dinner date (?) pikku Boitsua.
eikös täällä Energiamamma kertonut että B on saattanut kokea (NT:llä) jonkin henkisen kokemuksen joka voi muuttaa koko elämää. Onko tämä nyt kaikuja siitä🤩?
 
vierailija
Mä en enää tunnista tuota Bojania. Yritin tutkia B instasta oliko viisubojan hänen normaali olomuotonsa myös ennen viisuja vai oliko viisubojan luotu vain syrjähyppynä viisuja varten. Hämmentävältä tuntuu, kun muistelee vaikka sitä dinner date (?) pikku Boitsua.
Viisuboitsu vaikuttaa kyllä nykyiseen verrattuna välillä joltain koulupojalta😅
 
vierailija
Voin nähdä Bojanin keinuttamassa seksikkäästi lanteitaan ja vetämässä kiusoitellen pois kravattia, josta siirrytään paidan nappien availuun. Bojan keinahtelee vartalon kimmeltaessa hiestä ja hymy kasvoillaan hän heittää lakin yleisöön. B kääntyy selkä yleisöön päin ja pyörittää kiinteitä pikku pakaroitaan musiikin tahdissa. Ensimmäiset eturiviläiset pyörtyilevät ja heitä kannetaan ensiapuun. Lopulta B repii sivusta aukevat housut yltään ja tekee viimeiset grindaukset ja kiehnäykset aktin kuumuudesta läkähtyneen yleisönsä edessä.
❤🔥❤🔥❤🔥
 
vierailija
eikös täällä Energiamamma kertonut että B on saattanut kokea (NT:llä) jonkin henkisen kokemuksen joka voi muuttaa koko elämää. Onko tämä nyt kaikuja siitä?
En osaa sanoa liittyykö mahdollisesti, mutta hauskintahan tässä on se, että ko. henkisen kokemuksen (Arising & Passing Away) on sanottu olevan niin yltiöseksuaalinen, että esim. täysheteroina itseään pitäneet voivat alkaa nähdä homoeroottisia seksiunia ja ehkä muutenkin himoita omaa sukupuoltaan sen aikana. :D En tiedä onko tämä Bojanille relevantti anekdootti, mutta jännä kuitenkin.

-energiamamma
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
Nyt olikin sitten eka kerta kun tämä tyttö joutui kaalimaata kitkemään jotain palstailijaa ajateltuaan. Listis perkele 🥵🥵🥵. Ei saa heikkoja kiusata näin.
 
vierailija
En osaa sanoa liittyykö mahdollisesti, mutta hauskintahan tässä on se, että ko. henkisen kokemuksen (Arising & Passing Away) on sanottu olevan niin yltiöseksuaalinen, että esim. täysheteroina itseään pitäneet voivat alkaa nähdä homoeroottisia seksiunia ja ehkä muutenkin himoita omaa sukupuoltaan sen aikana. En tiedä onko tämä Bojanille relevantti anekdootti, mutta jännä kuitenkin.

-energiamamma
Arising and Passing Away kokemuksella on "pikkasen" eri merkitys, kokemustaso ja seuraamukset siinä kontekstissa, jossa se on tullut tutuksi itselle, eli mindfulness meditaation yhteydessä, mut ei ehkä mennä nyt siihen. Minkään homoerotiikan kanssa ei niin mitään tekemistä. 😂
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
Saanko kysyä ammatillisen kysymyksen (tylsää joo), minkälaiset hammassuojat vapaapainijoilla (vai mikä se sun laji olikaan) on? Kuulostaa nimittäin hurjalta touhulta.
T. se sama hammaslääkäri

Mä haluaisin tehdä Nacelle kaikkea mun hoitotuolissa. Harmi kun tuolissa ei ole enää kahvoja, niin ei voi laittaa käsiraudoista kiinni.🔥🔥🔥
 
vierailija
Siis on minustakin hyvännäköinen (jopa just kaunis), mutta tavallaan stailaa itsensä niin, että se ei korostu. Pottatukka ja irvistelyt kuvissa yms. piilottaa sitä. Toisenlainen tyyli taas korostaisi hyvännäköisyyttä ihan eri tavalla. Ääh, onpa vaikea selittää. Mutta siis kuuma on
Välillä tulee vastaan kuvia, joissa K on ihan söpö, mutta useimmissa kuvissa se minuun vetoava K katoaa roolin taakse.
 
vierailija
Kuten myös toinen osapuoli, kun viisuaikaa muistelee.
Todellakin hämmentävän nopeaa muutosta, joka itse asiassa lähti rullaamaan sieltä Tavastia ykkösestä lähtien. Ja vauhti on vain kiihtynyt, enkä enää hämmästy kenties mistään esityksistä, mitä näiltä kahdelta tulee... yhdessä tai erikseen. Itse asiassa Bojanin muutos on enemmän silmiinpistävä, kun todellakin se viisu "olomuoto" oli niin söpöstelevä. Siitä ollaan nyt kyllä jo todella kaukana 😄
 

Yhteistyössä