Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo kommentti 😂
 
vierailija
Mullekin tuli se kuva sellaisena luonnollisena jatkumona mieleen eilisestä. Siis tää https://www.instagram.com/p/Bn_TltxnLDD/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bojan on kyllä onnistunut mädättämään mun aivot. Viisujen aikaan traktoreista tuli vielä mieleen Let3 ”Mama kupila traktora” ja nyt vain tuo kuva. Jatkossa varmaan Let3:sta tulee mieleen vain Jokereiden lentokoneen miehistö ja Bojan of Slovenia.
 
vierailija
vierailija
Mun aivot tänään kesken palaverin:
Hmm, mitä jos Bojan olisi köyhä opiskelija ja päättäisi rahapulassa tehdä lentokapteenin asussa strippauskeikan mummoille. Mutta menisi vahingossa väärään osoitteeseen. Ja tekisi keikan hämmentyneelle, itselleen tuntemattomalle Jerelle. Mutta Jere olisikin tästä iloisen yllättynyt. Seuraisi jugurtin syöntiä.

Tiimin vetäjä:
Kertokaa ääneen vaan mitä ajattelette, kaikki ajatukset vie hommaa eteenpäin.

Minä (naamalla Mörkö-hymy): Juu.


 
vierailija
Yleensä platonisella suhteella ja ystävyydellä tarkoitetaan samaa. Jotkut tosin tarkoittavat platonisella "ei seksiä" ja joissain romanttisissa ficeissä lukee platoninen, koska niissä ei kuvata seksiä, mutta minusta tämä on outo ja virheellinenkin määritelmä.
On olemassa myös friends with benefits eli harrastetaan seksiä keskenään ystävinä ilman romanttisia tunteita. Olen ajatellut platonisen ystävyyden olevan tapa erottaa se fwb:stä ainakin ficeissä.
 
vierailija
Mun aivot tänään kesken palaverin:
Hmm, mitä jos Bojan olisi köyhä opiskelija ja päättäisi rahapulassa tehdä lentokapteenin asussa strippauskeikan mummoille. Mutta menisi vahingossa väärään osoitteeseen. Ja tekisi keikan hämmentyneelle, itselleen tuntemattomalle Jerelle. Mutta Jere olisikin tästä iloisen yllättynyt. Seuraisi jugurtin syöntiä.

Tiimin vetäjä:
Kertokaa ääneen vaan mitä ajattelette, kaikki ajatukset vie hommaa eteenpäin.

Minä (naamalla Mörkö-hymy): Juu.


Tuosta lentokapteeni-stripparihommasta saisi hyvän ficin 👌

Inhoan, kun työpajoissa yms kehotetaan kertomaan kaikki ajatukset. Ette kuitenkaan oikeasti halua tietää niitä 😂
 
vierailija
On olemassa myös friends with benefits eli harrastetaan seksiä keskenään ystävinä ilman romanttisia tunteita. Olen ajatellut platonisen ystävyyden olevan tapa erottaa se fwb:stä ainakin ficeissä.
Joo, mutta siis on ficcejä, joissa kuvataan romanttista suhdetta ja lukee "Platonic XYZ" ja "No sex", niin minusta se platoninen ei kuvaa sitä ko. suhdetta, kun se on romanttinen suhde vaikkei siinä olisi seksiä tai vaikka sitä seksiä ei kuvattaisi.
 
vierailija
Mun aivot tänään kesken palaverin:
Hmm, mitä jos Bojan olisi köyhä opiskelija ja päättäisi rahapulassa tehdä lentokapteenin asussa strippauskeikan mummoille. Mutta menisi vahingossa väärään osoitteeseen. Ja tekisi keikan hämmentyneelle, itselleen tuntemattomalle Jerelle. Mutta Jere olisikin tästä iloisen yllättynyt. Seuraisi jugurtin syöntiä.

Tiimin vetäjä:
Kertokaa ääneen vaan mitä ajattelette, kaikki ajatukset vie hommaa eteenpäin.

Minä (naamalla Mörkö-hymy): Juu.


Huh huh. Nyt oli hyvää settiä. Mä kehotan sua ehdottomasti kertomaan tämän tarinan ja pitkästi, tosin ei äänen vaan tekstimuodossa. Maailma kaipaa strippari-Bojan -fikkejä.
 
vierailija
Joo, mutta siis on ficcejä, joissa kuvataan romanttista suhdetta ja lukee "Platonic XYZ" ja "No sex", niin minusta se platoninen ei kuvaa sitä ko. suhdetta, kun se on romanttinen suhde vaikkei siinä olisi seksiä tai vaikka sitä seksiä ei kuvattaisi.
Ihmiset eivät myös välttämättä osaa vain käyttää tägejä oikein. Jos kyse on kaverisuhteesta, niin AO3:ssa pitäisi perinteisesti käyttää "platonic"-tägiä, mutta jotkut sitten sotkee siihen romanttisen suhteen. Sekin on mahdollista.
-eri
 
vierailija
Huh huh. Nyt oli hyvää settiä. Mä kehotan sua ehdottomasti kertomaan tämän tarinan ja pitkästi, tosin ei äänen vaan tekstimuodossa. Maailma kaipaa strippari-Bojan -fikkejä.
Jos kukaan muu ei kirjoita strippari Bojan -ficciä niin minä periaatteessa voisin, koska olen yrittänyt löytää sopivaa AU:ta, joka olisi mielenkiintoinen (eli ei kahvilan pitäjä tai kirjakaupan myyjä, blaa) mutta ei vaatisi merkittävää taustatyötä (kuten melkein kaikki kiinnostavat AU:t, mukaan lukien lentäjä). :)

- Joymuffin
 
vierailija
No kyllähän K mun mielestä on myös tosi hyvännäköinen, kauniit kasvonpiirteet jne. Toki hänessä on myös muuta karismaattisuutta, jota osaa hyödyntää työssään.
Siis on minustakin hyvännäköinen (jopa just kaunis), mutta tavallaan stailaa itsensä niin, että se ei korostu. Pottatukka ja irvistelyt kuvissa yms. piilottaa sitä. Toisenlainen tyyli taas korostaisi hyvännäköisyyttä ihan eri tavalla. Ääh, onpa vaikea selittää. Mutta siis kuuma on 😆
 
vierailija
Toivotaan, että on joku oikein kuuma ja hikinen keikkapaikka, niin joutuu vähän höllentämään kravattia ja avaamaan paidan nappeja...
Voin nähdä Bojanin keinuttamassa seksikkäästi lanteitaan ja vetämässä kiusoitellen pois kravattia, josta siirrytään paidan nappien availuun. Bojan keinahtelee vartalon kimmeltaessa hiestä ja hymy kasvoillaan hän heittää lakin yleisöön. B kääntyy selkä yleisöön päin ja pyörittää kiinteitä pikku pakaroitaan musiikin tahdissa. Ensimmäiset eturiviläiset pyörtyilevät ja heitä kannetaan ensiapuun. Lopulta B repii sivusta aukevat housut yltään ja tekee viimeiset grindaukset ja kiehnäykset aktin kuumuudesta läkähtyneen yleisönsä edessä.
 
vierailija
Jos kukaan muu ei kirjoita strippari Bojan -ficciä niin minä periaatteessa voisin, koska olen yrittänyt löytää sopivaa AU:ta, joka olisi mielenkiintoinen (eli ei kahvilan pitäjä tai kirjakaupan myyjä, blaa) mutta ei vaatisi merkittävää taustatyötä (kuten melkein kaikki kiinnostavat AU:t, mukaan lukien lentäjä).

- Joymuffin
Oi kirjoita! 🙌 Minä olen tuo palaveri-haaveilija, mutta en taida saada nyt itse kokopitkää tarinaa kasaan ja olisin enemmän kuin iloinen jos joku inspiroituu kirjoittamaan! 😘
 
vierailija
Mä sanon kyllä että jos Kärtsällä ikinä on ollut yhtään maybe more ajatusta B:tä kohtaan, niin nyt jos ei mitään värähdä ton lentäjäasun takia niin sit ei kyl värähdä ollenkaan. Melkoisen (homo)eroottinen🔥🔥
 

Yhteistyössä