Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole minäkään, mutta minä luin tuon kyllä niin, että harhojen mainitsija luuli kaukorakkaudesta mainitsijan vihjaavan jostakin olemattomasta tyttöystävästä (kun sellsista harhaa nyt näyttää jolliakin olevan tulilla). Itsekin huomannut, että täällä saa vääntää todellakin rautalangasta, ettei viestejä väärinymmärretä.
Niin joo, no sitä harhaa taitaa olla tulilla vain yhdellä, joka välillä vastaa ja komppaa itseään. Jätetään huomioimatta ja jatketaan.
 
vierailija
Minä annan ihmisten shipata, mutta minut lytätään ja toivotetaan muualle, jos tuon jotain realistista välillä ketjuun. Vaikka shippimyönteinen onkin, kyllä tässä ketjussa muutakin sai aiemmin kirjoittaa.
Ihan yhtä haavetta ja kuvitelmaa on juttusi Ehkä enemmänkin kun mitään faktoja tukemaan ei ole. Lisäksi olet ihan väärässä ketjussa juttuinesi
 
vierailija
Minä en ole varsinaisesti shippaaja. Ihan huumorilla kirjoitin tuohon mun kommenttiin JO:n twitterpäivitykseen lisäyksen että lentokone on kätevä myös kaukorakkauden ylläpidossa, tarkoitin tuon kaksoismerkityksessä. Anteeksi että kutsuin typeräksi kommentoijaa. Oli typerästi sanottu.
Ei mitään, vastasin itsekin turhan kärkkäästi, anteeksi siitä. En tajunnut, että vitsailit eräästä pottatukasta, vaan luulin sinun olevan se gf-harha-jankkaaja, joka tässä nyt aamulla pyörinyt.
 
vierailija
Tämä on AP ketju ja aiemmin täällä sai puhua asioista laajemmin kuin vain shippimielessä. Vai muistanko väärin? Onko tämä muuttunut pelkäksi shippausketjuksi evakkojen myötä?
Ehkä tämä ärsyttää, kun mitään tietoa kumppanista ei ole, eikä lomakuviossa sen erikoisempaa, B ei halunnut varmaankaan lähteä pitkälle lentomatkalle, ainakin minua?
 
vierailija
En ymmärrä eikö tämä "asiat on näin" jankkaaja itse näe miten toistelee omia haaveitaan jostain tyttiksestä, Bojanin tunteista ja seksielämästä ilman mitään tietoja (väite perustuu tyyliin hepun ikään 😄).

Toinen perusjankkaus on tuo K:n uran tukeminen ja pelkkä hyötymimen ja ettei edes ystävyyssuhdetta ole. Millä perustein? Ei niitä ole. Pelkkää oman pään sisäistä harhaa.
 
vierailija
Joo, mä oon kuullut että cykalle on tullut kommentteja noista B:n gf-jutuista. Oisko siksi laittanut yksityiseksi. Ajatus että B:llä voisi olla tyttöystävä tuntuu olevan joillekin sellainen sekoamisen paikka että gf yritetään löytää vaikka mistä. Tosi ikävää että joidenkin pitää vetää tuohon kaikenmaailman yksityishenkilöt, sovittaa tyttöystävän paikalle jotain faneja ym paskaa. Jossain vaiheessa palstallakin oli se jankkaaja joka epäili cykan kuuluvan bändin lähipiiriin. Shippaajissa on varmaan niitä, jotka eivät varsinaisesti fanita bändiä ja pyrkivät ulos shipistä keksimällä Bojanille tyttöystävän. Tai varmaan motiiveja on monia.
 

Yhteistyössä