Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin puutarha-aiheinen ketju on ikinä ollut muuta kuin shippausmyönteinen ketju? Jos et shippaa itse, niin älä ainakaan lyttää muita vaan anna ihmisten leikitellä edes tässä ketjussa rauhassa.
Minä annan ihmisten shipata, mutta minut lytätään ja toivotetaan muualle, jos tuon jotain realistista välillä ketjuun. Vaikka shippimyönteinen onkin, kyllä tässä ketjussa muutakin sai aiemmin kirjoittaa.
 
vierailija
Minä en ole varsinaisesti shippaaja. Ihan huumorilla kirjoitin tuohon mun kommenttiin JO:n twitterpäivitykseen lisäyksen että lentokone on kätevä myös kaukorakkauden ylläpidossa, tarkoitin tuon kaksoismerkityksessä. Anteeksi että kutsuin typeräksi kommentoijaa. Oli typerästi sanottu.
 
vierailija
Yhtä hyvin sinä voit kuvitella olemattomia. Eiköhän B ole fiksuna ihmisenä huomannut, että K on päätöksensä selkeästi tehnyt eikä häneen kannata enää keskittyä. Vonkaisiko muka tyyppiä, jonka elämä selvästi pyörii kolmannen henkilön ympärillä puhelimen näyttöä myöten?
Bojanilla on omat kuvionsa. Käärijä on kaupallista yhteistyötä ja uran edistämistä.
 
vierailija
Mun mielipide tulikin jo tuossa edellä, mutta mun mielestä tän pitäis vähintään olla paikka, jossa shippaajia ei halveksuta ja kyseenalaisteta, vaan että täällä saisi rauhassa shippailla niin halutessaan.
Jos tuon jotain ajatusta shippauksen ulkopuolelta, ei tarkoita sitä, että kieltäisin shippauksen tai halveksin sitä. Se ei vaan ole mun juttu. Joku joskus saattaa olla mun kanssa samaa mieltä, shippaajat voisivat vaan ohittaa mun viestit, niinkuin minäkin ohitan viestit, joista en välitä. Minä olen se, joka en saa rauhassa kirjoittaa. En ole ketään kieltänyt olemasta tällä palstasta, koska en ole samaa mieltä heidän kanssaan.
 
vierailija
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta sun tässä pitäisi skarpata eikä tuon kirjoittajan. Sä olet selvästi väärässä ketjussa. Tää on shippiketju. Sä et halua shipata, joten menepä ketjuun, jossa fiilistellään K:n tai JO:n musaa tai mikä tahansa sua ikinä kiinnostaakaan.
En ole minäkään, mutta minä luin tuon kyllä niin, että harhojen mainitsija luuli kaukorakkaudesta mainitsijan vihjaavan jostakin olemattomasta tyttöystävästä (kun sellsista harhaa nyt näyttää jolliakin olevan tulilla). Itsekin huomannut, että täällä saa vääntää todellakin rautalangasta, ettei viestejä väärinymmärretä.
 
vierailija
En ole minäkään, mutta minä luin tuon kyllä niin, että harhojen mainitsija luuli kaukorakkaudesta mainitsijan vihjaavan jostakin olemattomasta tyttöystävästä (kun sellsista harhaa nyt näyttää jolliakin olevan tulilla). Itsekin huomannut, että täällä saa vääntää todellakin rautalangasta, ettei viestejä väärinymmärretä.
Eiköhän Bojanin uusi kumppani ole kovasti faktaa
 
vierailija
Joo, helpompi olla täällä. Vaikka se sairas spämmääjä tätäkin ketjua lukee.
EI kom men toi da noille, jotka ovat selkeästi harhaoppisia, MI TÄÄN. Siis EI kommenttia ”B:n muut kumppanit” -aiheeseen, EI shipin (muka) harhaisuuteen, EI niihin, joissa ”ammutaan alas” se hömppä, mitä olemme iloksemme kirjoitelleet, EI mihinkään tuollaiseen selkeästi sivuraiteelle johtavaan! SSF!
 
vierailija
Minusta olusi kiva pitää ketju monitoimiket
Bojanilla on omat kuvionsa. Käärijä on kaupallista yhteistyötä ja uran edistämistä.
Olen eri mieltä tästä kahdesta syystä. Ensinnäkin fanservice ei ole vain uran edistämistä vaan leikkiä fanien kanssa. Toisekseen uskon että Bllä ja K:lla on selvästi yksityisellä tasolla keskinäinen ihmisuhde, jota taas ei meille juuri näytetä. Monet B:n teoista viittaa siihen että hän pyrkii suojaamaan tätä keskinäistä yksityistä suhdetta, joka on luultavasti platoninen ystävyyssuhde. Kaupallinen hyöty ja uran edistäminen tapahtuu K:n siunauksella samaan tapaan kuin K pyrkii edistämään monien suomalaisten artistien näkyvyyttä ulkomailla (Behm, Kuumaa, Robin, Benjamin, Bess)
 
vierailija
Bojanilla on omat kuvionsa. Käärijä on kaupallista yhteistyötä ja uran edistämistä.
Tuskin heidän tarvitsee muille todistella ystävyyttään ja msm suhdettaan. Uran edistäminen ei sulje pois kemiaa tai toisen arvostamista. Edelleen sanoisin, että ansaitsevat Oscarit jos heidän ystävyys on näyteltyä ja perustuu pelkästään rahaan ja maineeseen.
 

Yhteistyössä