Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K olisi nauraa räkättänyt, mutta ei sillä tavalla ilkeämielisesti vaan iloisesti hämmentyneenä. Ehkä hän olisi lukenut tarinoita ääneen takahuoneessa Häärijälle ja muille. Sitten K olisi linkittänyt lempparitarinansa Bojanille. Bojan puolestaan olisi pyöritellyt silmiään ja pudistellut päätään, mutta lukenut tarinoita salaa itsekseen piilossa peiton alla. 😁
Jotenkin voisin kuvitella, että näin se menis. Toivottavasti pojat on kuitenkin malttaneet pitää näppinsä erossa ficeistä 😄
 
vierailija
Eiköhän B ja K ole ihan selvästi selailleet ficcejä. Ihan selvästi ovat hyvin tietoisia koko hommasta. Se ehkä jopa vähän innostaa Kärtsää epäilen
Mä luulen kyllä myös, että eivät ole malttaneet olla lukematta jotain niistä. Ja jostain syystä aattelen että johonkin elo-syyskuulle asti on voinut mennä ilman, mutta sitten uteliaisuus on voittanut.

Mitä jos ovat jopa lukeneet yhdessä NT:llä?!

Siitäpä tuli mieleen ficci-idea (vai onko tällainen jo?), tässä alku minificcinä. Tapahtumapaikkana Turku, NT:n aikaan.

B: Have you heard that people have apperantly written a lot of fanfics about us?
K: Yes, someone said something like that.
B: Have you read any of those?
K: Of course not! Why, have you?
B: (quiet for a second)
K: Bojan!!! You read fanfic where you and I do dirty things?!
B: No, no. Why would I do that?
K: Sori sori, of course you not read that stuff.
B: Jere, aren’t you at all curious, what we say and do in those fics?
K: Not really. Or I don’t know. Are you?
B: Are you? 😄
K: I think you are.
B: If I’m totally honest, I can admit that I am a bit curious but also too ashemed to read them.
K: Have I not teach you not be ashamed of anything? You should do exactly those things you feel ashamed of. So now we must read at least one.
B: Now? Here?
K: Of course not here. In your hotel room. We go there and read one or two or maybe three together. Yes?
B: You really are crazy, you know that, right?
K: Yes yes, let’s go.
B: Yes.

Jatkakaa joku tosta.
- Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Minusta tää tän päiväinen stoori-kuittailu ois oikeasti tosi outo veljesten tai pelkästään ystävien kesken 😳
Olenko mä ihan hassu kun mulle tää on vasta eka asia, joka menee sen rajan yli?
Kun siis noi lavaesitykset mä oletin, että ovat sopineet että vedetään sit silleen että jengi saa jotain vastinetta yms (No, Tavastia 1.0:sta en ajattele niinkään, mutta se, no, se meni viisukuplasta!)
Mutta enää en tajua että ne ois tämänkin sopineet, kaikesta on nyt jo niin kauan ja _tavallaan_ tää oli tosi pieni asia (paitsi ettei mulle 🤭)
Niin minusta tää oli tosi kertovaa / oddlya nyt.
 
vierailija
Nämä on ihan parhaita. Mainitsin joskus vauvalla sen pikaliimaa liukkarin sijaan ja itseasiassa se on kopioitu juuri näiden videoista. Kannattaa katsoa, saa nauraa vääränä. Mun suosikki on myös se, kun kaksi näistä päätyy samaan huoneeseen ja paljastuukin, että molemmat on top. Katsokaa ihmeessä.
Tää top-video kiinnostaa:D missä siihen on linkki, koitin löytää, mutta näköjään googlailutaidot rajoittuu tän laivan sisään.
 
vierailija
Minusta tää tän päiväinen stoori-kuittailu ois oikeasti tosi outo veljesten tai pelkästään ystävien kesken
Olenko mä ihan hassu kun mulle tää on vasta eka asia, joka menee sen rajan yli?
Kun siis noi lavaesitykset mä oletin, että ovat sopineet että vedetään sit silleen että jengi saa jotain vastinetta yms (No, Tavastia 1.0:sta en ajattele niinkään, mutta se, no, se meni viisukuplasta!)
Mutta enää en tajua että ne ois tämänkin sopineet, kaikesta on nyt jo niin kauan ja _tavallaan_ tää oli tosi pieni asia (paitsi ettei mulle )
Niin minusta tää oli tosi kertovaa / oddlya nyt.
Sama. 😅 Tätä olen päässäni pyöritellyt. Tosin ei noi kaikki aiemmatkaan kyllä ihan hyvä veli kerhon toimintaa ole.
 
vierailija
Mä luulen kyllä myös, että eivät ole malttaneet olla lukematta jotain niistä. Ja jostain syystä aattelen että johonkin elo-syyskuulle asti on voinut mennä ilman, mutta sitten uteliaisuus on voittanut.

Mitä jos ovat jopa lukeneet yhdessä NT:llä?!

Siitäpä tuli mieleen ficci-idea (vai onko tällainen jo?), tässä alku minificcinä. Tapahtumapaikkana Turku, NT:n aikaan.

B: Have you heard that people have apperantly written a lot of fanfics about us?
K: Yes, someone said something like that.
B: Have you read any of those?
K: Of course not! Why, have you?
B: (quiet for a second)
K: Bojan!!! You read fanfic where you and I do dirty things?!
B: No, no. Why would I do that?
K: Sori sori, of course you not read that stuff.
B: Jere, aren’t you at all curious, what we say and do in those fics?
K: Not really. Or I don’t know. Are you?
B: Are you?
K: I think you are.
B: If I’m totally honest, I can admit that I am a bit curious but also too ashemed to read them.
K: Have I not teach you not be ashamed of anything? You should do exactly those things you feel ashamed of. So now we must read at least one.
B: Now? Here?
K: Of course not here. In your hotel room. We go there and read one or two or maybe three together. Yes?
B: You really are crazy, you know that, right?
K: Yes yes, let’s go.
B: Yes.

Jatkakaa joku tosta.
- Golacha
Iso peukku tälle! Ja tarinan jatkolle! Toivottvasti joku tarttuu ficci-ideaan.

"You should do exactly those things you feel ashamed of. " <3 Tämä, just näin.
 
vierailija
Minusta tää tän päiväinen stoori-kuittailu ois oikeasti tosi outo veljesten tai pelkästään ystävien kesken
Olenko mä ihan hassu kun mulle tää on vasta eka asia, joka menee sen rajan yli?
Kun siis noi lavaesitykset mä oletin, että ovat sopineet että vedetään sit silleen että jengi saa jotain vastinetta yms (No, Tavastia 1.0:sta en ajattele niinkään, mutta se, no, se meni viisukuplasta!)
Mutta enää en tajua että ne ois tämänkin sopineet, kaikesta on nyt jo niin kauan ja _tavallaan_ tää oli tosi pieni asia (paitsi ettei mulle )
Niin minusta tää oli tosi kertovaa / oddlya nyt.
Minusta tässä on kaikki ollut niin oddlyä (mukaan lukien oma hurahtamiseni tähän), että mun oddly-tutka on mennyt rikki eikä piippaa enää millekään. Tai sit se pitää yhtäjaksoista ääntä, jota en enää erota kaiken mayhemin seasta 🙈
 
vierailija
Oikeasti : O tää on kyllä hämmentävää ja aika hauskaakin kuulla, että jotkut ovat valinneet mennä sinne asti ja tuoda esille lukemisen videolla! Oisko vinkata yhtään, mistä tällainen näyttely tai äänen lukeminen löytyisi? En ymmärrä tai tiedä muista shipeistä mitään, mutta uteliaisuudesta ois jännää nähdä video.
Ohis: Mulle tuli mieleen yhdysvaltalainen kaveriporukka Try guys. Ne on lukeneet ja näytelleet ficcejä.

 
vierailija
mä oon kanssa päättänyt että en enää ikinä rupea tähän, kun joskus täältä ulospääsyn löydän. Mutta mä myös luulen ettei ihan normiseuraamisesta tällaista hulluutta seuraa, mä oon kevään jälkeen ns. fanittanut myös mm. Kuumaa, mutta ei tulis kyllä mieleenkään etsiä mitään palstaa jossa keskusteltaisiin Johanneksen ihanuudesta (vaikka hän söpö onkin)
Sehän siinä olikin kun en edes seurannut K sen kummemmin (en edes sillälailla normisti) ja B olin kyllä nähnyt muutamalla videolla ennen palstalle eksymistä mutta siinä se. Ja nyt olen risteillyt, fiilistellyt ja kuolannut jo kohta puoli vuotta. Kaikki tämä lähti kyllä niin vähäisestä että tiedä uskaltaako tässä enää alkaa ketään uutta seuramaan jne. Tiedä mikä pandoran lipas sieltä taas aukeaa.
 
vierailija

Krisin virne myös tässä Alessandra-videolla n. puolesta välistä eteenpäin. Eihän siinä muuten virnuiltavaa oo, mietin vaan tapahtuiko tää livessä UMK-lipsautusta ennen vai jälkeen ja virnuileeko Kris yleisesti B kuvaamassa ljubav-sanaa tässä elämänhetkessä (ehkä aiemmin tai sillä hetkellä ihastuneena tai rakastuneena).

Virne Krisillä kyllä on anyway:D
 
vierailija
Tää on toki eri, koska Tom Felton on vaan näyttelijä eikä ficit ole varsinaisesti hänestä vaan hahmostaan, mutta sehän on lukenut Draco/Harry ficcejä ihan lavalla fanitapaamisessa. 😂Ja katsellut samasta parista tehtyjä (tuhmia) fanart kuvia, sekä postannut myös someen.
 
vierailija
Tuli mieleen/päähän, että K ois voinu saman tien todeta, että I touched Bojan ass / d*ck, kun kerta niitäkin on vielä näkyvämmin hiplaillut. Tissikosketus vähän epäselvä, mutta NT:n jollain keikallahan hiveli Btä sekä edestä että takaa haaroista.
 
vierailija
Tää oli kyllä hämmentävä En tunne yhtään taustoja (ja hlöiden välisiä suhteita ja muiden silmien läpi katsottuja kemioita), mutta mahtavaa, että voivat niin heittäytyä ja tätä tavallaan extreme kautta vuorovaikuttaa fanien kanssa.

Turhaa varmaan laittaa manifestointilistalle, mutta jos tällaisen joskus sais KB.

Toisaalta, aika monia heidän videoita katsoessa tuntuu, että näähän on kuin ficci-kohtauksia. Että ehkä meillä on jo tässä kaikki, seilataan menemään.

Kiitos vielä ficci-sivistämisestä on kivaa saada ficcikulttuurista pieniä palasia tänne välillä muun keskustelun lomaan. Ainakin itseä auttaa hahmottamaan, että laivoja on tosiaan muitakin, kun tuntuu, että onko BK-universumin ulkopuolella muuta.
Varmasti oli hämmentävä, tajusin tuota itse uudelleen nopeasti katsellessa että tosi moni juttu menee varmaan tästä ohi, mutta noh, ihan vain sivistyksen takia sillä nyt ei varmaan ole hirveästi väliä. Mutta ainakin siis on todistettu, että toiset voivat suhtautua huumorilla fikkeihin ja ottavat sen melkeinpä jonain menestyksen mittapuuna. Kunnon fanikunta, jos on fikkejä heistä!

Ja kaikenlaisia shippilaivoja tähän maailmaan tosiaan mahtuu. Tietyissä asioissa pitkäaikaisen fandomihmisen näkökulmasta B/K on aika tyypillinen kokemus, mutta toisissa jutuissa sitten taas harvinaisen epätyypillinen. Epätyypillistä ainakin on se, kuinka paljon ei-fandomihmisiä tähän tarinaan on tarttunut ja kuinka moni shippaa ensimmäistä kertaa elämässään jotain. Tätä matkaa on ollut mielenkiintoista käydä. Ainakin tämä on ensimmäinen kerta itselle, kun fandom tulee näin lähelle ihoa, että olen kirjaimellisesti nähnyt nämä päähenkilömme tosielämässä. Ja vielä lääppimässä toisiaan lavalla!
 
vierailija
Tää on toki eri, koska Tom Felton on vaan näyttelijä eikä ficit ole varsinaisesti hänestä vaan hahmostaan, mutta sehän on lukenut Draco/Harry ficcejä ihan lavalla fanitapaamisessa. 😂Ja katsellut samasta parista tehtyjä (tuhmia) fanart kuvia, sekä postannut myös someen.
"people have done some creative writing" Sitähän se nimenomaan on! Ja monet ficit kyllä niin hyvin kirjoitettuja!

Tällä puolella laivaa sitten vähän spontaanimpaa creative writing päästä ja mielestä.


Ja kiitos Tom Feltonin ja HP mainitsijalle. HP ficcien olemassaolosta tiesin, mutten ole lukenut, mutta tämä on kyllä hauskaa ja hämmentävää, että Tom on kommentoinut ja kuvannut videoita aiheesta. Täytyy kurkata:D
 
vierailija
Sama. Tätä olen päässäni pyöritellyt. Tosin ei noi kaikki aiemmatkaan kyllä ihan hyvä veli kerhon toimintaa ole.
Mä ajattelin, että tämä on sitä, että tekevät ja reagoivat niinkuin olettavat fanien ym heiltä odottavan. Pelaavat peliä, joka heistä itsestäänkin on hauskaa. Esittävät, että heidän välillään on jotain enemmän kuin on.
 
vierailija
Minä en edes tullut näiden kahden vuoksi vauvan ketjuun vaan euroviisuhäviön henkisessä krapulassa etsin paikkaa missä olisi ehkä jotain keskustelua K. Ja kohta on piru vieköön marraskuu. En enää ikinä ala seuraamaan yhtään ketään missään mielessä.
Mun kohdalla ainakin on ikävästi toteutunut se porttiteoria. Ensin seurasin viisuja, seuraavaksi huomasin seuraavani sekä K: ta että B:tä instassa. Seuraava etappi oli nämä palstat, jonka jälkeen elämä muuttui täysin holtittomaksi ja latailin kaikki mahdolliset asiaan kuuluvat sovellukset Tiktok, Tumblr, Twitter, ao3 jne. Laadin anonyymin sp-tilin, latasin sloveniankielen käännösohjelman, koska Google kääntäjä ei osannut lausua sanoja. Seuraamieni ig-tilien määrä kasvoi vauhdilla, joten sieltä löytyykin nyt hyvin kansainvälinen joukko tilejä, jotka jollain tavoin ovat kytköksissä tähän shippiin. Kaikkea hulluutta en varmaan edes muista, sen verran sumuista meininkiä on ollut 😄
Tästä ei varmaan pääse irti ilman korvaushoitoa, odottelen vaan, että sitä jossain alettaisiin järjestää.
 

Yhteistyössä