Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Krhm. Joissain muissa fandomeissa tätä on ihan oikeasti tapahtunut. Yleensä reaktio on ollut huvittuneisuutta. Joskus ihmiset ovat jopa kameralle lukeneet ääneen tai näytelleet näitä fikkejä (toki niitä kiltimmästä päästä olevia). Kärtsyn tapauksessa mä näkisin ehdottomasti, että sitä naurattaisi ihan kybällä ja hilpeiden hepuleiden jälkeen se lähettäisi Bojanille parhaat palat luettavaksi. Saattaisi jopa ehdottaa yhteistä videota tästä.

B tuskin vapaaehtoisesti hakeutuisi fikkejä lukemaan, mutta jos se niitä vilkuilisi, päätyisi varmaan hetken empimisen jälkeen lukemaan niitä rajuimpia. Ihan mielenkiinnosta.
no sitten. Mä voisin muutaman fikin ottaa näyteltynä. Kiitos thank you. Alkuperäisnäyttelijöillä. Sinne Onlyfanssiin sitten vaikka.
 
vierailija
Toisaalta K on eri sukupuolta kuin naiset, niin ehkä sillä kysyi noin.
Joo, ihan ymmärrettävää, että kysyi, olisin varmaan itsekin kysynyt kun en oikein ymmärrä alastomia sekasaunoja vieraiden ihmisten kanssa 🙈

Shippaaja minussa kuitenkin miettii, tuliko toi kysymys aavistuksen terävään sävyyn , ja miksi sitä sateenvarjoa piti renkslata hermostuneesti samalla 😄

T. Aasi
 
vierailija
Lopeta? Eiköhän sun pidä kohdistaa sanasi nyt tuolle mua vainoskelevalle trollille.
Aito
Ei kannata Aito lähteä jankkaamaan noiden kanssa. Kiusaavat ja ärsyttävät sua tahallaan. Sä tiedät nyt, että mä uskon sua.😊 Ajattele niin, että suurin osa näistä kirjoittelijoista ei ole valmiita kohtamaan sitä totuutta, mikä me tiedetään.
 
  • Tykkää
Reactions: Aito 🍒
vierailija
vierailija
Krhm. Joissain muissa fandomeissa tätä on ihan oikeasti tapahtunut. Yleensä reaktio on ollut huvittuneisuutta. Joskus ihmiset ovat jopa kameralle lukeneet ääneen tai näytelleet näitä fikkejä (toki niitä kiltimmästä päästä olevia). Kärtsyn tapauksessa mä näkisin ehdottomasti, että sitä naurattaisi ihan kybällä ja hilpeiden hepuleiden jälkeen se lähettäisi Bojanille parhaat palat luettavaksi. Saattaisi jopa ehdottaa yhteistä videota tästä.

B tuskin vapaaehtoisesti hakeutuisi fikkejä lukemaan, mutta jos se niitä vilkuilisi, päätyisi varmaan hetken empimisen jälkeen lukemaan niitä rajuimpia. Ihan mielenkiinnosta.
Oikeasti : O tää on kyllä hämmentävää ja aika hauskaakin kuulla, että jotkut ovat valinneet mennä sinne asti ja tuoda esille lukemisen videolla! Oisko vinkata yhtään, mistä tällainen näyttely tai äänen lukeminen löytyisi? En ymmärrä tai tiedä muista shipeistä mitään, mutta uteliaisuudesta ois jännää nähdä video.
 

Yhteistyössä