Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
 
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
Ficcejä? Kärtsä etsisi oudoimman, tyyliin sen lonkeropor non, ja lukisi sen. :D
 
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
Tosi vaikea sanoa... Minä jos olisin siinä nuorena, niin reaktio: 😰
Nyt vanhana ehkä: 🤣
?
 
vierailija
Mulle tuli yhtäkkiä semmonen olo, että jos Käärijä ei nyt tajuakaan jostain syystä hyvän päälle, niin iskekää ny joku naudoista ees Bojan ja juurruttakaa se Suomeen! Onko kukaan menossa JO:n Euroopan keikoille?!
No kuule mulla on ainakin pitkän tähtäimen suunnitelmat tekeillä tän suhteen, uhraudun ehdottomasti yhteisen hyvän edessä. Pakkohan tuo vävypoika on nyt napata tänne, niin kyllä se nyt on sitten itse mentävä Sloveniaan iskemään tämä mies. Voin myös uhrautua niin päin, että jos saankin sitten ihmeekseni iskettyä Bojanin ja Kärtsyä alkaa kaduttaa kuinka päästi elämänsä miehen menemään, niin voin vapauttaa heidät toisilleen sillä ehdolla, että saan loppuelämäni ajan parhaat paikat kaikille JO:n ja K:n keikoille ja välillä backstagellekin pääsyn. Ja ehkä heidän WhatsAppiinsa. Ja kuvagalleriaansa. En mielestäni pyydä mahdottomia!
 
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
mä en oikein tiedä mikä ois reaktio ollut, mutta mä voin jopa uskoa että B ois voinut jotain lukeakin.. se tuntuu olevan ihan hiton tietoinen kaikesta ja eikö se ole sanonut että tietää että fikkejä heistä on tehty. Jopa ihmettelisin jos uteliaisuus ei olis voittanut. Miettikää nyt itseänne vastaavassa tilanteessa. K en usko että on lukenut. Toivottavasti B on lukenut jotain hyviä fikkejä🫣😅
 
vierailija
Kiitos hammaslääkäri ja kaikki muut neuvoista. Nuo mun hampaat on kärsineet harrastuksesta, niin särkyyn voi olla monta syytä. Huomenna selviää.
Ja Tommya en pelkää, himoitsen enemmänkin. En shippaa sitä kuin itselleni. Se ois tulossa Rukalle maaliskuussa, vähän tekis mieli ostaa liput.
LG
 
vierailija
Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Niinpä tietysti 😂

Sateenvarjon renkutusvideosta: Järjellä ajatellen toi kysely alastomuudesta varmaan oli just tyypillistä ulkkiksen saunauteliaisuutta, mutta kuitenkin hassu sattuma, että B kysyi, olivatko Itävallan naiset alasti K:n kanssa eikä olivatko alasti saunassa.
 
vierailija
mä en oikein tiedä mikä ois reaktio ollut, mutta mä voin jopa uskoa että B ois voinut jotain lukeakin.. se tuntuu olevan ihan hiton tietoinen kaikesta ja eikö se ole sanonut että tietää että fikkejä heistä on tehty. Jopa ihmettelisin jos uteliaisuus ei olis voittanut. Miettikää nyt itseänne vastaavassa tilanteessa. K en usko että on lukenut. Toivottavasti B on lukenut jotain hyviä fikkejä🫣
OLen ihan varma, että myös K on lukenut. 😅 Ainakin vilkaissut.
 
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
Krhm. Joissain muissa fandomeissa tätä on ihan oikeasti tapahtunut. Yleensä reaktio on ollut huvittuneisuutta. Joskus ihmiset ovat jopa kameralle lukeneet ääneen tai näytelleet näitä fikkejä (toki niitä kiltimmästä päästä olevia). Kärtsyn tapauksessa mä näkisin ehdottomasti, että sitä naurattaisi ihan kybällä ja hilpeiden hepuleiden jälkeen se lähettäisi Bojanille parhaat palat luettavaksi. Saattaisi jopa ehdottaa yhteistä videota tästä.

B tuskin vapaaehtoisesti hakeutuisi fikkejä lukemaan, mutta jos se niitä vilkuilisi, päätyisi varmaan hetken empimisen jälkeen lukemaan niitä rajuimpia. Ihan mielenkiinnosta.
 
vierailija
Niinpä tietysti

Sateenvarjon renkutusvideosta: Järjellä ajatellen toi kysely alastomuudesta varmaan oli just tyypillistä ulkkiksen saunauteliaisuutta, mutta kuitenkin hassu sattuma, että B kysyi, olivatko Itävallan naiset alasti K:n kanssa eikä olivatko alasti saunassa.
Toisaalta K on eri sukupuolta kuin naiset, niin ehkä sillä kysyi noin.
 
vierailija
Kiitos hammaslääkäri ja kaikki muut neuvoista. Nuo mun hampaat on kärsineet harrastuksesta, niin särkyyn voi olla monta syytä. Huomenna selviää.
Ja Tommya en pelkää, himoitsen enemmänkin. En shippaa sitä kuin itselleni. Se ois tulossa Rukalle maaliskuussa, vähän tekis mieli ostaa liput.
LG
Oho, ai Tommy tulee Rukalle? Harmi ettei etelämmäs. Menisin kyllä kattomaan, jos sillä olis keikka Helsingissä.
 

Yhteistyössä