Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, ihan ymmärrettävää, että kysyi, olisin varmaan itsekin kysynyt kun en oikein ymmärrä alastomia sekasaunoja vieraiden ihmisten kanssa 🙈

Shippaaja minussa kuitenkin miettii, tuliko toi kysymys aavistuksen terävään sävyyn , ja miksi sitä sateenvarjoa piti renkslata hermostuneesti samalla 😄

T. Aasi
Se tuli kyllä aika kärkevästi. Yleensähän B puhuu musta suht iloisella, lempeällä tai rennolla tai kujeilevalla äänellä, niin tämä tuli kyllä tykinsuusta.
 
vierailija
Kalliit liput ja kaukana se on, mutta jos ei lähemmäksi tule niin houkuttaa. Halvemmaksi tulisi mennä Viroon kyllä keikalle. Tänne on tulossa
LG
Kiitos tiedosta, mennyt multa täysin ohi. Täytyykin harkita tuota, varmaan hyvät bileet tiedossa. Harmi vaan, että lippujen hinnat nousee kokoajan. Mulla oli harkinnassa Milanon keikka, mutta en saanut lomaa ja enpä tiedä, onko marraskuu muutenkaan otollinen ajankohta lähteä sinne. Tiesin Tommyn jo ennen Käärijää, mutta fani musta tuli vasta heidän yhteistyön myötä. Tommyn ironinen ja visuaalinen tyyli on kyllä mahtava ja täysin omassa luokassaan. Sori muille keskustelijoille tästä väli tiedotteesta.
 
vierailija
Oikeasti : O tää on kyllä hämmentävää ja aika hauskaakin kuulla, että jotkut ovat valinneet mennä sinne asti ja tuoda esille lukemisen videolla! Oisko vinkata yhtään, mistä tällainen näyttely tai äänen lukeminen löytyisi? En ymmärrä tai tiedä muista shipeistä mitään, mutta uteliaisuudesta ois jännää nähdä video.
Tämä video sitten omalla vastuulla. :'D Kyseessä on Try Guys-niminen neljän (nykyisin kolmen hengen, but we don't talk about that) ryhmä, jotka nimensä mukaisesti kokeilevat kaikkea. Ovat tehneet vuosia videoita yhdessä, ovat kavereita keskenään, ja kyllä, heistä on hemmetisti fikkejä. Suosituin pari taisi olla Zach/Eugene (videolla toinen vasemmalta ja oikeanpuoleisin tyyppi).

 
vierailija
Mielenkiintoista kyllä, että niin moni sillä kannalla, että olisivat lukeneet. Itse jotenkin ei-shippari-ajatuksiin harhautuen ajattelin, että varmaan olisi ylikuvitelmaa, että olisivat ajatutuneet niille teille uteliaisuudesta, mutta kyllä alan itsekin allekirjoittaa. Ovat itse niin syvällä tässä shipissä, tai siltä ainakin vaikuttaa, että varmasti voi olla uteliasuus ottanut voiton.
 
vierailija
Se tuli kyllä aika kärkevästi. Yleensähän B puhuu musta suht iloisella, lempeällä tai rennolla tai kujeilevalla äänellä, niin tämä tuli kyllä tykinsuusta.
Ihmettelin tuota äänensävyä ja tyyliä kysyä jo alunperinkin. En keksi kuin mustasukkaisuuden tai jonkun epätietoisuuden suomalaisten saunomistavoista ja häveliäisyyden, mutta ei B tunnu häveliäältä
 
vierailija
Seuraava kysymys, joka todellakin menee sitten shippilaivan yli heittämällä. Luuletteko, että ovat huvittuneisuuden tai muiden reaktioiden lisäksi vaikka vain ajatuksenkin tasolla fiilistelleet ficcejä muusta näkökulmasta :O tai onko tullut ajatuksiin tai omiin hetkiin materiaalia. Jos sieltä on löytynytkin iskeviä kohtauksia, niin voisitteko arvella, että se on herättänyt heidän päässään, siis missä päässä, jotain muutakin reaktiota.

Mietin vaan, että Jos on ollut toisella tai molemmilla tunteita ja vetovoimaa ja haluaisi olla muutenkin lähellä toista ja aihetta tulee mietittyä, niin voiko käydä niin, että sieltä löytyykin huvitusjärkytyksen lisäksi muuhunkin materiaalia.

Hups, mitä oikein kysyinkään. Nyt, kiitos ja anteeksi.
 
vierailija
Mielenkiintoista kyllä, että niin moni sillä kannalla, että olisivat lukeneet. Itse jotenkin ei-shippari-ajatuksiin harhautuen ajattelin, että varmaan olisi ylikuvitelmaa, että olisivat ajatutuneet niille teille uteliaisuudesta, mutta kyllä alan itsekin allekirjoittaa. Ovat itse niin syvällä tässä shipissä, tai siltä ainakin vaikuttaa, että varmasti voi olla uteliasuus ottanut voiton.
Ruokkivat shippiä ja ovat siinä mukana. Jotenkin vaikea uskoa ettei olisi käyty katsomassa edes jotain
 
vierailija
Ohiksena, itse olen ajatellut, että en varmana shippaa tän jälkeen ikinä. Ihan viattomasti nytkin ryhdyin seuraamaan innolla kahden ihmisen kemiaa vain päästäkseni heidän väliensä syvyydestä vähän perille
Minä en edes tullut näiden kahden vuoksi vauvan ketjuun vaan euroviisuhäviön henkisessä krapulassa etsin paikkaa missä olisi ehkä jotain keskustelua K. Ja kohta on piru vieköön marraskuu. En enää ikinä ala seuraamaan yhtään ketään missään mielessä.
 
vierailija
Tämä video sitten omalla vastuulla. :'D Kyseessä on Try Guys-niminen neljän (nykyisin kolmen hengen, but we don't talk about that) ryhmä, jotka nimensä mukaisesti kokeilevat kaikkea. Ovat tehneet vuosia videoita yhdessä, ovat kavereita keskenään, ja kyllä, heistä on hemmetisti fikkejä. Suosituin pari taisi olla Zach/Eugene (videolla toinen vasemmalta ja oikeanpuoleisin tyyppi).

Apua, täytyy vilkaista. Kiitos linkistä ja taustoituksesta. Palataan pian.
 
vierailija
Minä en edes tullut näiden kahden vuoksi vauvan ketjuun vaan euroviisuhäviön henkisessä krapulassa etsin paikkaa missä olisi ehkä jotain keskustelua K. Ja kohta on piru vieköön marraskuu. En enää ikinä ala seuraamaan yhtään ketään missään mielessä.
mä oon kanssa päättänyt että en enää ikinä rupea tähän, kun joskus täältä ulospääsyn löydän. Mutta mä myös luulen ettei ihan normiseuraamisesta tällaista hulluutta seuraa, mä oon kevään jälkeen ns. fanittanut myös mm. Kuumaa, mutta ei tulis kyllä mieleenkään etsiä mitään palstaa jossa keskusteltaisiin Johanneksen ihanuudesta (vaikka hän söpö onkin)
 
vierailija
Seuraava kysymys, joka todellakin menee sitten shippilaivan yli heittämällä. Luuletteko, että ovat huvittuneisuuden tai muiden reaktioiden lisäksi vaikka vain ajatuksenkin tasolla fiilistelleet ficcejä muusta näkökulmasta :O tai onko tullut ajatuksiin tai omiin hetkiin materiaalia. Jos sieltä on löytynytkin iskeviä kohtauksia, niin voisitteko arvella, että se on herättänyt heidän päässään, siis missä päässä, jotain muutakin reaktiota.

Mietin vaan, että Jos on ollut toisella tai molemmilla tunteita ja vetovoimaa ja haluaisi olla muutenkin lähellä toista ja aihetta tulee mietittyä, niin voiko käydä niin, että sieltä löytyykin huvitusjärkytyksen lisäksi muuhunkin materiaalia.

Hups, mitä oikein kysyinkään. Nyt, kiitos ja anteeksi.
Aika vaikea sanoa. Mutta onhan se mahdollista jos mielenkiintoa oikeasti toista kohtaan olisi.

En oikein tiedä mitä ajatella onko. Kun ovat yhdessä näyttävät kyllä ihan ihastuneilta omaan silmään ja ehkä enemmänkin, mutta se on pieniä hetkiä. Totuutta on vaikea tietää. Ja taas toisaalta esim luulisi että synttäreille olisi mennyt jos toinen on tärkeä. Luulisi, että K olisi järjestänyt kesällä aikaa mennä kun oli luvannut. Ja monta muuta juttuja joita en voi edes täällä sanoa.
 
vierailija
Apua, täytyy vilkaista. Kiitos linkistä ja taustoituksesta. Palataan pian.
Nämä on ihan parhaita. Mainitsin joskus vauvalla sen pikaliimaa liukkarin sijaan ja itseasiassa se on kopioitu juuri näiden videoista. Kannattaa katsoa, saa nauraa vääränä. Mun suosikki on myös se, kun kaksi näistä päätyy samaan huoneeseen ja paljastuukin, että molemmat on top. Katsokaa ihmeessä.
 
vierailija
Nyt tulee sitten älyttömin kysymys, mikä on tullut mieleen tai päähän: jos K tai B olisi omasta tahdostaan tai valinnastaan päätynyt lukemaan tarinoita, niin mitä luulette, mikä olisi ollut yleinen reaktio niihin. Toki täysin materiaalista ja kunkin mieltymyksistä riippuen, kysymyksenä lähinnä yleisesti tai reaktio ns keskivertotarinan sisältöön. Tämä siis Vain, ainoastaan ja täysin spekulaatiota, jos sellaista haluaisivat, niin varmasti löytävät.
K olisi nauraa räkättänyt, mutta ei sillä tavalla ilkeämielisesti vaan iloisesti hämmentyneenä. Ehkä hän olisi lukenut tarinoita ääneen takahuoneessa Häärijälle ja muille. Sitten K olisi linkittänyt lempparitarinansa Bojanille. Bojan puolestaan olisi pyöritellyt silmiään ja pudistellut päätään, mutta lukenut tarinoita salaa itsekseen piilossa peiton alla. 😁
 
vierailija
Tämä video sitten omalla vastuulla. :'D Kyseessä on Try Guys-niminen neljän (nykyisin kolmen hengen, but we don't talk about that) ryhmä, jotka nimensä mukaisesti kokeilevat kaikkea. Ovat tehneet vuosia videoita yhdessä, ovat kavereita keskenään, ja kyllä, heistä on hemmetisti fikkejä. Suosituin pari taisi olla Zach/Eugene (videolla toinen vasemmalta ja oikeanpuoleisin tyyppi).

Tää oli kyllä hämmentävä:D En tunne yhtään taustoja (ja hlöiden välisiä suhteita ja muiden silmien läpi katsottuja kemioita), mutta mahtavaa, että voivat niin heittäytyä ja tätä tavallaan extreme kautta vuorovaikuttaa fanien kanssa.

Turhaa varmaan laittaa manifestointilistalle, mutta jos tällaisen joskus sais KB.

Toisaalta, aika monia heidän videoita katsoessa tuntuu, että näähän on kuin ficci-kohtauksia. Että ehkä meillä on jo tässä kaikki, seilataan menemään.

Kiitos vielä ficci-sivistämisestä:) on kivaa saada ficcikulttuurista pieniä palasia tänne välillä muun keskustelun lomaan. Ainakin itseä auttaa hahmottamaan, että laivoja on tosiaan muitakin, kun tuntuu, että onko BK-universumin ulkopuolella muuta.
 

Yhteistyössä