vierailija
Jukkaa huutavasta.Mistä pellestä nyt puhut?
Jukkaa huutavasta.Mistä pellestä nyt puhut?
no sitten. Mä voisin muutaman fikin ottaa näyteltynä. Kiitos thank you. Alkuperäisnäyttelijöillä. Sinne Onlyfanssiin sitten vaikka.Krhm. Joissain muissa fandomeissa tätä on ihan oikeasti tapahtunut. Yleensä reaktio on ollut huvittuneisuutta. Joskus ihmiset ovat jopa kameralle lukeneet ääneen tai näytelleet näitä fikkejä (toki niitä kiltimmästä päästä olevia). Kärtsyn tapauksessa mä näkisin ehdottomasti, että sitä naurattaisi ihan kybällä ja hilpeiden hepuleiden jälkeen se lähettäisi Bojanille parhaat palat luettavaksi. Saattaisi jopa ehdottaa yhteistä videota tästä.
B tuskin vapaaehtoisesti hakeutuisi fikkejä lukemaan, mutta jos se niitä vilkuilisi, päätyisi varmaan hetken empimisen jälkeen lukemaan niitä rajuimpia. Ihan mielenkiinnosta.
Haven..Ajatelkaa kun sieltä paljastuu joku mainostoimisto, jonka nimessä on nautoja tai laiva...
Joo, ihan ymmärrettävää, että kysyi, olisin varmaan itsekin kysynyt kun en oikein ymmärrä alastomia sekasaunoja vieraiden ihmisten kanssaToisaalta K on eri sukupuolta kuin naiset, niin ehkä sillä kysyi noin.
mä taas uskon että Bojan on saattanut ihan vaikka varta vasten etsiä jonkun. Siinä on just jotain sellaista..Jos molemmat törmäisivät ihan vahingossa johonkin ficciin, niin uskon Bojanin parempaan impulssikontrolliin, että pystyisi olemaan lukematta sen ja Kärtsä ei.
Kalliit liput ja kaukana se on, mutta jos ei lähemmäksi tule niin houkuttaa. Halvemmaksi tulisi mennä Viroon kyllä keikalle. Tänne on tulossaOho, ai Tommy tulee Rukalle? Harmi ettei etelämmäs. Menisin kyllä kattomaan, jos sillä olis keikka Helsingissä.
Varmaan hyvät bileet luvassa tuolla kylläKalliit liput ja kaukana se on, mutta jos ei lähemmäksi tule niin houkuttaa. Halvemmaksi tulisi mennä Viroon kyllä keikalle. Tänne on tulossa
LGHarmaa rinne | Original Long Drink
www.originallongdrink.com
Ei kannata Aito lähteä jankkaamaan noiden kanssa. Kiusaavat ja ärsyttävät sua tahallaan. Sä tiedät nyt, että mä uskon sua. Ajattele niin, että suurin osa näistä kirjoittelijoista ei ole valmiita kohtamaan sitä totuutta, mikä me tiedetään.Lopeta? Eiköhän sun pidä kohdistaa sanasi nyt tuolle mua vainoskelevalle trollille.
Aito
Tuo kuulostaa siltä, että jossain ficissä siellä on Joksut (jotka tahtoivat Lappiin) ja Kärtsä myös, ja sitten taistellaan Kärtsästä.Kalliit liput ja kaukana se on, mutta jos ei lähemmäksi tule niin houkuttaa. Halvemmaksi tulisi mennä Viroon kyllä keikalle. Tänne on tulossa
LGHarmaa rinne | Original Long Drink
www.originallongdrink.com
Sait sen ketjuj jo. Tappele siellä. Ei kiinnosta tuo minä minä juttu yhtään.Mä tuun sinne vauvalle tappelemaan teidän ankeaan ketjuunne jos mulla on tylsää Teillä ainakin on siellä niin ankeaa, että anything would be better than that!
Aito
Watafak.Palstan ger inte att låna, eller saga det här på finska, men jag menade Jukka som ar klovnen.
Raukka ihan hermostuksissaan sateenvarjoa rassaa 🥲
Samaa mieltä. Musta tuntuu, että B lukis just ne raffeimmat setit.mä taas uskon että Bojan on saattanut ihan vaikka varta vasten etsiä jonkun. Siinä on just jotain sellaista..
Olen paikalla.Ikävää, kyllä minäkin haluan Jukan rakastajan tänne!
Ei taistella kun minä otan Tommyn. Prkl ku se taitaa olla varattu tekisin siitä Suomi vävyn myös.Tuo kuulostaa siltä, että jossain ficissä siellä on Joksut (jotka tahtoivat Lappiin) ja Kärtsä myös, ja sitten taistellaan Kärtsästä.
Bojan valitsisi varmaan sellaiset, jotka on saaneet eniten kudosta. Joten varmaan ainakin Ugly Beautiful tai Enough, olis tullut luettuamä taas uskon että Bojan on saattanut ihan vaikka varta vasten etsiä jonkun. Siinä on just jotain sellaista..
Oikeasti : O tää on kyllä hämmentävää ja aika hauskaakin kuulla, että jotkut ovat valinneet mennä sinne asti ja tuoda esille lukemisen videolla! Oisko vinkata yhtään, mistä tällainen näyttely tai äänen lukeminen löytyisi? En ymmärrä tai tiedä muista shipeistä mitään, mutta uteliaisuudesta ois jännää nähdä video.Krhm. Joissain muissa fandomeissa tätä on ihan oikeasti tapahtunut. Yleensä reaktio on ollut huvittuneisuutta. Joskus ihmiset ovat jopa kameralle lukeneet ääneen tai näytelleet näitä fikkejä (toki niitä kiltimmästä päästä olevia). Kärtsyn tapauksessa mä näkisin ehdottomasti, että sitä naurattaisi ihan kybällä ja hilpeiden hepuleiden jälkeen se lähettäisi Bojanille parhaat palat luettavaksi. Saattaisi jopa ehdottaa yhteistä videota tästä.
B tuskin vapaaehtoisesti hakeutuisi fikkejä lukemaan, mutta jos se niitä vilkuilisi, päätyisi varmaan hetken empimisen jälkeen lukemaan niitä rajuimpia. Ihan mielenkiinnosta.
ja niin se vaan pääty tampesteriin saunaan naked with kaarija. Kuka olisi senkin nähnyt toukokuussa tulevaksi.Raukka ihan hermostuksissaan sateenvarjoa rassaa 🥲