Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulutus laivan infokannelta: FINAL CALL nautojen Apolloetkoille!
Meitä on nyt 4 varmaa menijää ja about saman verran mahdollisesti osallistuvia menijöiden kamuja, joten mukaan mahtuu vielä. Mutta ei ikuisesti...

Pistä siis kiireen vilkkaa meiliä tulemaan Mikidimikko36@gmail.com jos haluat mukaan! Yes because yes.
Lupaatko ettei joudu kanniskelemaan pahviBojania? 😅 Voisin siinä tapauksessa laittaa viestiä.
 
vierailija
Niin siinä edellisessä mainoksessa K meinaa tukehtua oddlygoodiin nähdessään kännykkäruudulta jotain. Tästä on internet taiteillut versioita jossa K näkee B:n erilaisissa tilanteissa. Oisko tässä nyt roolit toisinpäin B ei edes meinannut tulehtua 😀
 
vierailija
Hei ihanaa, että oot kertonut miehellesi! itse oon (vielä ja pysyn) täysin kaapissa tän kanssa, enkä tuskin kyllä tule ikinä kertomaan. Tuntuu, että jos ei ole shipissä mukana tai ollut matkalla, niin miten tätä voi selittää!

Miten miehesi on ymmärtänyt tätä tai mitä reaktioita tullut? Tää on ollut niin hauskaa, niin tavallaan haluisin jakaa kumppanille tai jollenkin ystävälle, mutta tuskin sitä teen
No siis mies on kyllä tottunut siihen, että mulla ei ole ihan kaikki touhutontut tapulissa ja silti roikkunut parikymmentä vuotta tässä kyydissä. En nyt usko että shippi varsinaisesti kiinnostaa tai on ns. hänen juttu, mutta kohteliaasti kyllä kuuntelee (varmaan mielessään laskee 500 takaperin rauhoittuakseen mutta silti). Ihan hyvin hän on kuitenkin termeistä sun muista perillä.

Teidän kanssa mulla kuitenkin täällä on kaikkein hauskinta ollut 🤭.
 
vierailija
Kuulutus laivan infokannelta: FINAL CALL nautojen Apolloetkoille!
Meitä on nyt 4 varmaa menijää ja about saman verran mahdollisesti osallistuvia menijöiden kamuja, joten mukaan mahtuu vielä. Mutta ei ikuisesti...

Pistä siis kiireen vilkkaa meiliä tulemaan Mikidimikko36@gmail.com jos haluat mukaan! Yes because yes.
Mua ahdistaa kaikki tuollainen. En tiedä itsekään miksi, mutta mun päässä kummittelee sellainen skenaario, että porukkaan soluttautuu joku limainen setämies, joka käy meidän kimppuun.
 
vierailija
Siis mä nauran vieläkin tälle koomisuudelle, että oddlygoodin mainoksessa on ollut B pumppausvideo. EIkö OG ole Valion firmaa? Only in Finland :D:D. Tuli mieleen se Ville Vedenpään (terkkuja vaan, jos luet tätä) Robinin kanssa, kun kuiskasi kameraan "he is not Bojan":. :D
 
vierailija
Sama ! Luoja, jos vaan tietäisivät, niin menettäisin kaiken uskottavuuteni. Itse asiassa, itsekkin välillä ihmettelen, että mitä mulle on oikein tapahtunut !?
Eilen luin sohvalla (jälleen kerran...) jotain ficciä.. mun 14-vuotias tytär tuli siihen ja kysyi että mitä sä luet.. öö yhtä kirjaa. Ai mistä? No tää on joku sovellus tai sellainen.. Ai mikä, mistä voi lukea kirjoja, mäkin haluisin. Voitko näyttää? EN!
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Eli vidaanko tästä päätellä, että B pystyy nielemään isompiakin lasteja kerrralla?
Ainakin voitti UK tourin Guinnessin-nielemiskilpailun ihan 6-0 😂

 
vierailija
Mua ahdistaa kaikki tuollainen. En tiedä itsekään miksi, mutta mun päässä kummittelee sellainen skenaario, että porukkaan soluttautuu joku limainen setämies, joka käy meidän kimppuun.
Julkisella paikalla, oletettavasti ainakin osittain keski-ikäisten nautojen kimppuun? Tuskinpa vaan... 😉 Mutta tietysti jokainen osallistuu siihen mihin pystyy ja haluaa, pakollista se ei ole kenellekään. Tämä ajatus etkoista taisi syntyä osittain Logomon aition hyvien kokemusten perusteella, joten miksipä ei tämäkin homma toimisi yhtä hyvin.
 
vierailija
No siis mies on kyllä tottunut siihen, että mulla ei ole ihan kaikki touhutontut tapulissa ja silti roikkunut parikymmentä vuotta tässä kyydissä. En nyt usko että shippi varsinaisesti kiinnostaa tai on ns. hänen juttu, mutta kohteliaasti kyllä kuuntelee (varmaan mielessään laskee 500 takaperin rauhoittuakseen mutta silti). Ihan hyvin hän on kuitenkin termeistä sun muista perillä.

Teidän kanssa mulla kuitenkin täällä on kaikkein hauskinta ollut .
Ihanaa, että on mukana sun jutuissa kuunnellen!!!!

Tää shippikaapista ulostulo vaikka osittainkin jollekin on kyllä sellanen aihe, josta ois joskus hauskaa keskustella rauhallisempana hetkenä täällä:)
 
vierailija
Julkisella paikalla, oletettavasti ainakin osittain keski-ikäisten nautojen kimppuun? Tuskinpa vaan... Mutta tietysti jokainen osallistuu siihen mihin pystyy ja haluaa, pakollista se ei ole kenellekään. Tämä ajatus etkoista taisi syntyä osittain Logomon aition hyvien kokemusten perusteella, joten miksipä ei tämäkin homma toimisi yhtä hyvin.
[/QUOTE

Mua ei pelottais mitkään kimppuunkäymiset, vaan se että siellä oiskin jotain tuttuja... joo oon nolo ja häpeilen :D.. Kun täältäkin vissiin moni oli menossa sinne Logomon pikkujouluihin, ja mä oon menossa yksin ja mietin että jos sinne jotkut etkot kehitetään, niin kehtaisko sitä mukaan... mutta ehkä ei...
 

Yhteistyössä