Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä K vielä normalisoi itselleen (myös itselle mielessään) tätä valkoiset lastit naamalla aihetta. Ensin pitää olla oddly good, jotta voi olla sitten normally good
😆🤣🤣
Luoja, miten ihanaa on, että saa täällä teidän kanssa tälle nauraa! Mietin, kun yrittäisin selittää taas tätäkin tilannetta etäisesti shipistä kärryillä olevalle miehelleni 🤣
 
vierailija
Bojan postasi Instaan stoori vesipallotreeneistä tekstillä "en meinannut edes tukehtua", ja heti joku nauta täältä selvitti, että itse kuva onkin 1,5 vuoden takaa. Oliko se sitten kommenttina Kärtsän julkaisulle on seuraavan väittelyn aihe. Että sellaista.
Eikä, sanottiinko siinä sanasta sanaan että "edes" :OOOO

Eli tarkoittaako tuo, että enemmän Käärijän oddlygoodsejakin olisi mahtunut hänen suuhun.

Mitä kaikkea tästä vielä tuleekaan. Ou nou.
 
vierailija
Oonko mä nyt jotenkin tosi likainen, kun mun tulkintani oli heti se, että B vitsailee saaneensa itsekin lastit suuhunsa sessiossa, joko vitsailee olleensa tuolla mukana, tai sitten muussa yhteydessä Kärpän kanssa?
Vit-sil-lä siis.
No kyllä mä meinasin ainakin tukehtua omaan sylkeeni, kun käänsin ton B:n postauksen, koska heti tuli mieleen toi ensimmäinen vaihtoehto. 😅 Eli Oddlygoodsit saatu suuhun, mut onneksi ei tukehtunut. 😂
 
vierailija
Luoja, miten ihanaa on, että saa täällä teidän kanssa tälle nauraa! Mietin, kun yrittäisin selittää taas tätäkin tilannetta etäisesti shipistä kärryillä olevalle miehelleni
Yritän joskus selittää näitä mayhemeita ulkkariystävälle, jolle en tosin ole kertonut koskaan, että kyse on shippauksesta. Sanon vain, että meillä on suomalainen keskustelupalsta, jossa on yli 100K viestiä. Viimeksi sanoin, että tänään riehuttiin kvittenihedelmiä. :D
 
vierailija
Google käännös Jorg-tyypin uintikuvaan lisäämästä tekstistä:

Come on boy, we're waiting for him to swim again

Eli Bojcha kääntyy pojaksi sekä enkuksi että suomeksi vaikka ilmeisesti on B:n lempinimi kun on kirjoitettu isolla vai leikkiikö kielellä? LadySlo, please help 🙏
Eli siis B postaa Kn lastit esillä kuvaan vastauksen, että onneksi ei kuitenkaan tukehtunut (niihin). Sitten Bn uintikaverit kommentoikin Blle, että tulehan uimaan tänne meidän kanssa uudestaan.

Millaisia päätelmiä voimme siis vetää Bn ja uintikaverien hetkistä?

Ja tästä asetelmasta, uimaan muiden miesten kanssa, mulla tulee vaan mieleen ne fictarinat, joissa Btä seinälle pumppimiesten toimesta.
 
Ei hitto mä odotan illan keikkaa, sellainen hytinä, että saattaa olla tänään hyvä meininki lavalla.
I know. I cant tell you how much I regret not organising my friends and getting the tickets. When this gig was announced, I googled it and back then it said it starts at 8pm and JO go on stage first. So I thought, god, not another gig with teenage girl choir in the first row singing Zameeee si čist dopaaamiin.. zaaameee... and looking longingly at Kris. 🤣 And I also already had the tickets to one of their December gigs. But now I have a feeling this gig might be different! 🥲 Hopefully the Ukraine girls take lots of good videos at least.
 
vierailija
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Burana 800. Voit kokeilla myös kylmähaudetta. Tulehtunut hammas saattaa reagoida lentokoneessa olevaan ilmanpaineen vaihteluun. Saa nähdä, joudutko huomenna juurihoitoon vai oletko vaan esim. purrut pahasti. Tsemppiä. T. hammaslääkäri
 
vierailija
😆🤣🤣
Luoja, miten ihanaa on, että saa täällä teidän kanssa tälle nauraa! Mietin, kun yrittäisin selittää taas tätäkin tilannetta etäisesti shipistä kärryillä olevalle miehelleni 🤣
Siitä sitten selittämään innostuneesti: Tosiaan tänään Kärppä siis Käärijä julkaisi oddly good mainoksen jossa valkoista ainetta, tarkoitan siis jugurttia on pitkin hänen kasvojaan ja nuolee sitä pitkin lattioita ja myöhemmin vielä kuva jossa tätä ainetta siis jugurttia valuu pitkin housuja. No sitten tämä Bojan julkaisi pari minuttia Käärijän jälkeen 1,5 vuotta vanhan kuvan jossa kertoo ettei hukkunut.
Siinä on sitten miehellä miettimistä, mitä sä sillä koneella kaiket päivät teet
 
vierailija
Te kauemmin shippailua harrastaneet: Muistatteko aiemmasta jotkut shippaamanne tyypit, jotka ois tuottaneet ja jakaneet itse näin paljon shippausta tukevaa materiaalia? Tai edes puolia tästä määrästä? 🤭
 
vierailija
Siitä sitten selittämään innostuneesti: Tosiaan tänään Kärppä siis Käärijä julkaisi oddly good mainoksen jossa valkoista ainetta, tarkoitan siis jugurttia on pitkin hänen kasvojaan ja nuolee sitä pitkin lattioita ja myöhemmin vielä kuva jossa tätä ainetta siis jugurttia valuu pitkin housuja. No sitten tämä Bojan julkaisi pari minuttia Käärijän jälkeen 1,5 vuotta vanhan kuvan jossa kertoo ettei hukkunut.
Siinä on sitten miehellä miettimistä, mitä sä sillä koneella kaiket päivät teet
Anteeksi siis, ettei tukehtunut ;D Tämä on tärkeä yksityiskohta
 
vierailija
Itse ainakin oon valmis vaihtamaan paula vanukkaat oddlygoodseihin heti kun saadaan sellanen mainos missä Boitsukin on mukana :p
Osta oddlygood, tue K materiaalia! Eli osta mieluummin nyt, ehkä siitä kumpuaa lisää materiaalia.

Tästä ja Frank-kampanjasta päätellen oddlygood on varsin shippimyönteistä.

Jos ei Boitsun oddlygoodseja näkyiskään suoraan, niin ainakin siitä on meille ja heille välillisesti iloa, kuten Bn kommentti 1,5 jälk.
 
vierailija
I know. I cant tell you how much I regret not organising my friends and getting the tickets. When this gig was announced, I googled it and back then it said it starts at 8pm and JO go on stage first. So I thought, god, not another gig with teenage girl choir in the first row singing Zameeee si čist dopaaamiin.. zaaameee... and looking longingly at Kris. And I also already had the tickets to one of their December gigs. But now I have a feeling this gig might be different! 🥲 Hopefully the Ukraine girls take lots of good videos at least.
Zaaameeee 🤣 We feel u sis 🥲
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siitä sitten selittämään innostuneesti: Tosiaan tänään Kärppä siis Käärijä julkaisi oddly good mainoksen jossa valkoista ainetta, tarkoitan siis jugurttia on pitkin hänen kasvojaan ja nuolee sitä pitkin lattioita ja myöhemmin vielä kuva jossa tätä ainetta siis jugurttia valuu pitkin housuja. No sitten tämä Bojan julkaisi pari minuttia Käärijän jälkeen 1,5 vuotta vanhan kuvan jossa kertoo ettei hukkunut.
Siinä on sitten miehellä miettimistä, mitä sä sillä koneella kaiket päivät teet
Siis tämä kuvaa täydellisesti omia päivittäisiä keskusteluja mieheni kanssa siitä toukokuusta alkaen... Enkä ole tuo jolle vastasit. Ihme, ettei ole vielä lyönyt avioeropapruja kouraan 😂. Tai vienyt pakkohoitoon.
 

Yhteistyössä