Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Lisään vielä edelliseen, että tästä päätellen Bkin kyllä heittelee somessa. Jotenkin olin kuvitellut, että Blle sopii paremmin olla täysin hissukseen Kn suhteen somessa ilman viittauksia, mutta ei tämä nyt sattumaa ole.

Eli taitaa Blläkin sormet syyhytä oddlygoodsiin somessa;) En voi kommentoida, mutta julkaisen sen sijaan tällaisen jututn.
 
vierailija
Kyllä varmaan yksi ja toinen voisi melkeen tukehtua kun tuollainen kuva osuu silmiin. Itse join vettä ja meni osa nenään
Nautojen yleisen turvallisuuden vuoksi muistuttaisin varovaisuutta kaikenlaiseen syömiseen ja juomiseen palstan lukemisen yhteydessä!

Allekirjoittanut oli kerran suosituksen unohdettuaan purskauttaa maidot pitkin sohvia, pysyivät suussa, tukehtuminen oli tapahtua kumminkin. Olen muuten melko tarkka maidon suhteen, vaalin omia suosikkimerkkejä ja juon paljon. Kerran sitten päätin lounaalla maistaa jotain Oddlygoodin maitovalmistetta (kiitos Kn) ja melkein säikähdin, koska se oli todellakin yllättävän hyvää! En ole vaihtamassa pois "oikeasta" maidosta, mutta voisin hyvinkin lounaalla jatkossakin silloin tällöin juoda Oddlygoodia. Pahoittelut epäkiinnostavasta maitojaarittelusta :D
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Luulenpa, että K ei B:n uimahallikuvasta osaisi edes ajatella siihen liitetyn sloveeniksi kirjoitetun tekstin olevan mitenkään kaksimielinen tai hänen kuviinsa liittyvä. Enkä usko, että K sitä kääntäisi myöskään suomeksi.
Siinähän se hauskuus piileekin, ymmärtääkö toinen. K toimii suoraan, mutta B ei edusta itseään pelkästään lavalla, joten se roastaus on hoidettava muuta kautta.
 
vierailija
No on tapahtumia. Tommy on sitten mulle varattu kellari sopii hyvin tarkoituksiin vai mikä vaja se oli. Lista hommia voin katella kuhan saa tän säryn pois. Kiitos farmaseutti kipaisen apteekkiin
LG
Ne Tommyn lastitkin saattaa auttaa. Tai kandee ainakin kokeilla. Luontaistuote on aina parempi.

Ja se on maakellari. Pimeä, kostea ja hieman ummehtuneelta tuoksahtava ikkunaton tila. Sisällä Tommy paketteineen ja talikko. Että nyt oikeasti tiedät mihin olet menossa.
 
vierailija
Nautojen yleisen turvallisuuden vuoksi muistuttaisin varovaisuutta kaikenlaiseen syömiseen ja juomiseen palstan lukemisen yhteydessä!

Allekirjoittanut oli kerran suosituksen unohdettuaan purskauttaa maidot pitkin sohvia, pysyivät suussa, tukehtuminen oli tapahtua kumminkin. Olen muuten melko tarkka maidon suhteen, vaalin omia suosikkimerkkejä ja juon paljon. Kerran sitten päätin lounaalla maistaa jotain Oddlygoodin maitovalmistetta (kiitos Kn) ja melkein säikähdin, koska se oli todellakin yllättävän hyvää! En ole vaihtamassa pois "oikeasta" maidosta, mutta voisin hyvinkin lounaalla jatkossakin silloin tällöin juoda Oddlygoodia. Pahoittelut epäkiinnostavasta maitojaarittelusta
Eiköhän tämä ole ihan passeli keskustelun aihe nautojen palstalle 👌🤭
 
vierailija
F*ck, no niin!!!! Te osa arvasitte! Hitsi te olette velhoja! Muhun ois mennyt ihan täydestä. Nyt mä en tajua taaskaan enää mitään!!!1 😍😍😍
Ne ei olekaan lopettaneet tota häröilyä!!!! Bojan leikkii mukana iiii
Kysymys kuuluu, kauanko B on suunnitellut tätä omaa vastaustaan?:D Onko nähnyt tai kuullut kuvista aiemmin, vai onko keksinyt niin nopeasti etsiä sopivan kuvan Kn julkaisun jälkeen. En valita. Sirkus pyörii.
 
vierailija
Oonko mä nyt jotenkin tosi likainen, kun mun tulkintani oli heti se, että B vitsailee saaneensa itsekin lastit suuhunsa sessiossa, joko vitsailee olleensa tuolla mukana, tai sitten muussa yhteydessä Kärpän kanssa?
Vit-sil-lä siis.
 
vierailija
Mä maksaisin kyllä aika paljon, jos voisin nähdä (ja osaisin lukea) niiden WhatsApp-ryhmän. Nace tykkäilee noista Kärtsän julkaisuista sillä vauhdilla, että laittaako se suunnilleen kanssa linkit niistä niiden keskusteluun? "Hei Bojan, joko näit mitä K tänään teki?" "Ei taas."
Eiköhän tuossa ole joku kiusoittelun aihe tai jotain jos Nace ei itse erityisen kiinnostunut ole. 🤭
 

Yhteistyössä