Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Ole hyvä. Muista että itse kysyit, en vastaa terapiakustannuksista.

(Wild Youthin Conorista oli siis aamulla puhetta täällä)
Ei enää, pleeaaase 🤣 Mä aina rupeen tälle täysin. Tiedän oon ihan pöljä mut en mahda mitään 🙈 Connor taisi jossain vitsailla et puku meni roskiin et voi olla ihan hyvä huumori.
 
vierailija
Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
F*ck, no niin!!!! Te osa arvasitte! Hitsi te olette velhoja! Muhun ois mennyt ihan täydestä. Nyt mä en tajua taaskaan enää mitään!!!1 😍😍😍
Ne ei olekaan lopettaneet tota häröilyä!!!! Bojan leikkii mukana iiii
 
vierailija
Ja mistä ihmeen keksitystä hehkusta tässä nyt muutenkin keuhkotaan? Ainoa ajanjakso, jolloin B ei ole ollut tuollainen iloinen ja eloisa oli heinäkuussa, mutta muuten se on ollut tismalleen tuollainen niin pitkään kun oon ite miestä seurannut.
Mun B on kasvanut viisujen jälkeen huimasti. B on saanut esiintymiseensä aivan uudenlaista draivia (samoin muut Joksut) ja uskaltaa heittäytyä aiempaa enemmän.
 
vierailija
Kun kiinnostaa kuka tuon on kuvahaulla etsinyt, joku meistäkö, vai joku meistä seuraa jotain tumputtajaa tai muuta maailmalla, joka sen löysi, vai joku sloveeni muisti tuon ja kaivoi esille?
 

Yhteistyössä