vierailija
Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Sepä. Tuosta puuttuu karismaa. Ei oikein tahtoisi jaksaa edes keskittyä koko esitykseen ja sitten kiinnittää huomiota ihan epäoleelliseenTodella klisee niinkun joku jo taisi mainitakin.
Ja lavakarismaa löytyy enemmän jopa pahvi-Bojanilta.
Ei enää, pleeaaase Mä aina rupeen tälle täysin. Tiedän oon ihan pöljä mut en mahda mitään Connor taisi jossain vitsailla et puku meni roskiin et voi olla ihan hyvä huumori.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ole hyvä. Muista että itse kysyit, en vastaa terapiakustannuksista.
(Wild Youthin Conorista oli siis aamulla puhetta täällä)
Mitä helve t tiä onko se noin vanha kuva?Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
What?! Miksi postata noin vanha kuva….Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Mitäh! Bojan, nyt niitä vastauksia! Ei hitossa ollutkaan reaaliaikainen stoori tämä! DDMitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Mitäh!?Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Boitsu, boitsu, kiinni jäit!Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
F*ck, no niin!!!! Te osa arvasitte! Hitsi te olette velhoja! Muhun ois mennyt ihan täydestä. Nyt mä en tajua taaskaan enää mitään!!!1Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Jee, ymmärsin kaikki sloveenin sanat tuossa otsikossa, meni kyllä hetki yrittää parsia sitä järkeväksi.Mitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Ei kun pellemeikit taas naamaan, ihan huvin vuoksi! No niin, Boitsu, nyt niitä selityksiä! Mikä juttu, mikä huumori tässä nyt on taustalla?Jessus mä rakastan tätä sirkusta.
Tiedät kyllä mikä huumori.Ei kun pellemeikit taas naamaan, ihan huvin vuoksi! No niin, Boitsu, nyt niitä selityksiä! Mikä juttu, mikä huumori tässä nyt on taustalla?
OhoMitenhän B:lle juuri tänään tulikin mieleen kertoa meille, ettei 1,5 vuotta sitten meinannut edes tukehtua?
Varmaan Googlen kuvahaku, jossa voi etsiä onko jokin kuva netissä.Miten toi kuva löytyi!?
Mun B on kasvanut viisujen jälkeen huimasti. B on saanut esiintymiseensä aivan uudenlaista draivia (samoin muut Joksut) ja uskaltaa heittäytyä aiempaa enemmän.Ja mistä ihmeen keksitystä hehkusta tässä nyt muutenkin keuhkotaan? Ainoa ajanjakso, jolloin B ei ole ollut tuollainen iloinen ja eloisa oli heinäkuussa, mutta muuten se on ollut tismalleen tuollainen niin pitkään kun oon ite miestä seurannut.
Älä sä vastaa jos et tiedä!Varmaan Googlen kuvahaku, jossa voi etsiä onko jokin kuva netissä.
Googlen kuvahaulla löysin. Tiesin nähneeni kuvan aiemminkin.Miten toi kuva löytyi!?
Kuulemma harrasti judoa 10 vuotta ja jossain uudessa haastattelussa muistaakseni Kris sanoi että B harrastaa vapaaottelua (mixed martial arts).Mä voin ainakin koittaa pitää sellaista. Tässä alku:
Nyrkkeily, patikointi, saleilu, ratsastaminen, uiminen, jalkapallo, lumilautailu,
Vesihiihto, uppopallo/vesipallo.