vierailija
Hitto kun tuo uima-altaan verkkoaitakin näyttää kostopitsiltä
Hitto kun tuo uima-altaan verkkoaitakin näyttää kostopitsiltä
Nyt on hyvä brainrot-leveli.Hitto kun tuo uima-altaan verkkoaitakin näyttää kostopitsiltä
Ai nyt vai? Miksiköhän? :ONoi molemmat uintikaverit jakaneet Boitsun stoorin, joten kaipa liittyy oikeasti myös heihin.
Mitähän näitä muita on ollut aiemmin? Ois hauskaa kuulla, kun arvostan kyllä kans rajojen rikkomista!On kuulemma ollut muutakin. Muita vastaavia.
Minusta myös vain hieno juttu eikä se toki sinällään ole merkityksellistä mitä on. Tuli nyt vaan mieleen kun vähän kauemmin fanina olleen kanssa juttelin
Tää. Kuumeisesti hiki päässä etsi galleriasta jotain, ihan mitä vaan, mikä ei olisi liian läpinäkyvä mutta kuitenkin sopisi teemaan . Ja ehkä myös kaipasi pientä viilentävää polskintaa ja/tai pesua oddlygoodsien jäljiltä 🫣Mun veikkaus on että se freestylesi tuon kuvan puhelimensa muistista "vastaukseksi" tuohon Kärden postaukseen. en usko, että oli ennalta suunniteltua. Ei B mikään tyhmä ole. Tuollaisista loskat suuhun jutuistahan voi tulla mieleen tukehtua (Apua en ois ikinä uskonut käyttäväni tuota erään kokin julki lanseeraamaa termiä omassa huumorissani)
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.Kuulemma harrasti judoa 10 vuotta ja jossain uudessa haastattelussa muistaakseni Kris sanoi että B harrastaa vapaaottelua (mixed martial arts).
Puhut täyttä asiaa, allekirjoitan.Jessus mä rakastan tätä sirkusta.
No ei sinne maakellariin voi mennä, kun Tommy on kuulemma sinne säilötty.Ei juma, no nyt!!!
P.s Oliko täällä jotain juureskellaria?
No ehkä ne ei ole tajunnut että kyseessä on vastaus erään vantaalaisen räppärin instajulkaisuun vaan viattomasti muistelevat uppopallotreenejä…. Ei kun en mä oikeasti tiedä…Ai nyt vai? Miksiköhän? :O
Olen altis ajattelemaan samaa ja tuki sitä käsitystä minkä olen saanut Bojanin huumoristaMun veikkaus on että se freestylesi tuon kuvan puhelimensa muistista "vastaukseksi" tuohon Kärden postaukseen. en usko, että oli ennalta suunniteltua. Ei B mikään tyhmä ole. Tuollaisista loskat suuhun jutuistahan voi tulla mieleen tukehtua (Apua en ois ikinä uskonut käyttäväni tuota erään kokin julki lanseeraamaa termiä omassa huumorissani)
Kärpän story ja postaus on tapahtunut!!! Instaan mars!No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Neilikka voi auttaa, siis se mauste. Jopa jotkut modernit hammaslääkärin tökötit sisältävät neilikan eugenolia.No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Siis mihin survaista peukkua? Haetaanko se koonti, mihin voi survoa tms. Ehkä Oddlygood liukastaaOlis kyllä muutamaanki tän oddlymayhemin jälkeiseen viestiin ollut kiva saada se peukku survaista, mutta kun ei.
Kaverit viattomasti jakaa omassa Instassaan stoorit ja pohtii itsekseen, että aika kauan se Bojan meidän uintireissua on hautonut, kun vasta nyt julkaisee siitä jotain. xDNo ehkä ne ei ole tajunnut että kyseessä on vastaus erään vantaalaisen räppärin instajulkaisuun vaan viattomasti muistelevat uppopallotreenejä…. Ei kun en mä oikeasti tiedä…
Siis periaatteessa voi... Mutta itse voit päättää kannattaako sinne pimeään ja kosteaan reikään mennä Tommyn ja talikon seuraksi. Omalla vastuulla. Riippuu varmaan vähän siitä mitä elämältäsi haluat, ja kuinka pitkän sellaisen.No ei sinne maakellariin voi mennä, kun Tommy on kuulemma sinne säilötty.
Ja onhan siellä myös Little Bigin keikan tanssahteluissa nähty paketti... Jos nyt joku olisi hyvin pitkää vailla.Siis periaatteessa voi... Mutta itse voit päättää kannattaako sinne pimeään ja kosteaan reikään mennä Tommyn ja talikon seuraksi. Omalla vastuulla. Riippuu varmaan vähän siitä mitä elämältäsi haluat, ja kuinka pitkän sellaisen.
Missä on Tommy nyt kiinnostaa.Siis periaatteessa voi... Mutta itse voit päättää kannattaako sinne pimeään ja kosteaan reikään mennä Tommyn ja talikon seuraksi. Omalla vastuulla. Riippuu varmaan vähän siitä mitä elämältäsi haluat, ja kuinka pitkän sellaisen.
Onko sulla Buranaa/Ibumaxia/vastaavaa? Ja Panadolia/Para-Tabsia/Paracetamolia?No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
LG
Bojan postasi Instaan stoori vesipallotreeneistä tekstillä "en meinannut edes tukehtua", ja heti joku nauta täältä selvitti, että itse kuva onkin 1,5 vuoden takaa. Oliko se sitten kommenttina Kärtsän julkaisulle on seuraavan väittelyn aihe. Että sellaista.No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
LG
Ok pitää testata. Kiitos.Neilikka voi auttaa, siis se mauste. Jopa jotkut modernit hammaslääkärin tökötit sisältävät neilikan eugenolia.
Jos vaihdetaan Oddlygood ostoslistalle (niillä, jotka ostaa samantyyppistä muutenkin), niin näkyisköhän ostopiikki heillä tai voitaskohan sitä yhdistää Kn kampanjaan. Mietin vaan, kun ois kivaa nähdä lisää Oddlygoodseja.Menisin, mutta edellyttäen, että mulla olisi myös matkat ja majoitus järkättynä (en siis asu pääkaupunkiseudulla). Enkä kyllä kehtaisi alkaa anella näin lyhyellä varoitusajalla palkattomia vapaita, kun meillä on töissä marraskuun ajan enemmän ja vähemmän alimiehitystä. Jos nyt tulisi jokin viime hetken lippu vastaan siis.
Kiireinen päivä ollut itsellä tänään (siksi vastaus oheiseen kyssäriin näin jälkijunassa) ja tietenkin mayhemit käynnissä Oddlygood-matskut aiheutti mun kohdalla perinteisen "mitä vi ttua nyt taas Jere?" - reaktion ja epäilykset K:n ja B:n välisestä lumppushakki-turnauksesta (kiitos sinulle, joka keksit tämän termin, mielestäni listakamaa ). Huomenna mun pitäisi käydä ruokakaupassa ja kai se olisi sitten alistuttava mainonnan uhriksi ja ostettava muutama Oddlygood-tuote
- Jossu
Tuolla puutarhan perillä maakellarissa kun joku aiemmin kyseli mistä se tän palstan horny jail löytyy ja oli sinne tunkemassa. Ei välttämättä kannata, vai kannattaako?Missä on Tommy nyt kiinnostaa.
LG
Ai niin, tietysti! Hah haaahNo ehkä ne ei ole tajunnut että kyseessä on vastaus erään vantaalaisen räppärin instajulkaisuun vaan viattomasti muistelevat uppopallotreenejä…. Ei kun en mä oikeasti tiedä…