vierailija
Jep, samoja ihmisiä ,samoja hysteerejäEi kannata pitää tätä palstaa sen vähemmän "hysteerisempänä" kuin vauvaakaan. Sama pieni joukkio näissä pyörii edelleen.
Jep, samoja ihmisiä ,samoja hysteerejäEi kannata pitää tätä palstaa sen vähemmän "hysteerisempänä" kuin vauvaakaan. Sama pieni joukkio näissä pyörii edelleen.
Is there a further explanation than just "it's humour?Vauvalla kyllä todettu jo, että B:n postaus huumoria
Se on se yksi synttäritarina, jossa odottaa vieraita synttäreille. Ennen kuin Jukka saapuuMinäkään en tähän usko, kun useampi jolla ilmoitukset päällä, ei ole tullut tälläistä kuulemma
Eikä täällä kukaan sitä voi päättää. Vain B tietää paljonko siinä oli huumoriaIs there a further explanation than just "it's humour?
Eli mitään todisteita asiasta ei siis ole, enpä usko sitten tähänEn nähnyt alkuperäistä, vain sensuroidun tumpussa. Ilmeisesti oli ollut sellainen kuva lukitusnäyttönä, mitä ei halunnut julkisuudessa näkyvän. Ja siis editoi tarinan ja latasi uudelleen.
Eli mitään todisteita asiasta ei siis ole, enpä usko sitten tähän
Se mikä ihmisiä tässä nyt kyrsii on se että eräs herra Pöyhönen on jutuillaan antanut ymmärtää että hän olisi tietyssä mielessä kiinnostunut herra B:stä, ja ei oikein nyt suostuta ymmärtämään sitä että se on herran huumoriaMikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on jostain tyttöystävistä? Rasittavaa jankkausta ja kuuluu artistien yksityiselämän piiriin, mitä voisi kunnioittaa.
Ja kysymys kuuluu: MITÄ VÄLIÄ? Ihmiset seurustelee ja harrastaa seksiä, get over it.Mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on jostain tyttöystävistä? Rasittavaa jankkausta ja kuuluu artistien yksityiselämän piiriin, mitä voisi kunnioittaa.
Jep, tämän näin eilen, uskotaanko nyt? Ja lataajan kommentti: Oh and the censor is just there for tiktok bcs i accidentally used the original one he deleted and i dont want 14 year old girlies to wonder what his lockscreen is (ifykyk) Koskee vissiin muitakin kuin 14 vuotiaita fanityttöjä?Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Minusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.Olipa tuo Bojanin postaus sitten vihjaus tai vain vitsailua, niin olisi tosiaan onnen ansainnut. Siksi vilpittömästi toivon että joku hänelle sopiva ihminen olisi löytynyt.
Voi toki olla, mutta useimmille parisuhde antaa enemmän kuin ottaaMinusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.
Ei näkynyt tässä mitään todistetta?Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Ja ihan kuin kaikki parisuhteet olisi onnellisia. Sinkkuna voi olla paljon mukavampaa.Minusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.
Samaa mieltä. Mut toisaalta on kyse 24v. nuoresta miehestä, joka on kertonut haluavansa perustaa perheen (suht pian), eli Bojanille varmasti parisuhde olis tällä hetkellä se suurin onnentuoja. Elämä alussa, kaikki vielä edessä. Toki uskon myös, että musiikki tekee hänet onnelliseksi. Ja ystävät ja perhe.Minusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.
Lataajan kommentti: Oh and the censor is just there for tiktok bcs i accidentally used the original one he deleted and i dont want 14 year old girlies to wonder what his lockscreen is (ifykyk)Ei näkynyt tässä mitään todistetta?
Jep... Minulle tuli tuosta todella söpö käsitys K:sta Itse en ole ikinä pitänyt mieheni kuvaa kännykässä taustana, eikä hän minun... ehkä pitäisi kokeilla xDNuo tyttöystävä jankkaajat eivät ole shippareita, koska heitä nuo jutut ei kiinnosta. Minä en oleta mistään mitään koska se ei mulle kuulu. Ja jos jollekin on yllätys että K pitää gf kuvaa puhelimessa taustana niin oho. Kyllä mullakin on oman poikkiksen kuva puhelimessa.
No nyt olisi kaikista huonoin aika uudelle parisuhteelle, kun yrittävät tosissaan ulkomaan markkinoille ja ovat todella kiireisiä, jatkuvasti kiertueella tai studiossa. Suurin onnentuoja Bojanille olisi todennäköisesti bändin menestys ja vakiinnuttaminen paikkansa Euroopan markkinoilla, jonka eteen ovat tehneet kovasti töitä.Samaa mieltä. Mut toisaalta on kyse 24v. nuoresta miehestä, joka on kertonut haluavansa perustaa perheen (suht pian), eli Bojanille varmasti parisuhde olis tällä hetkellä se suurin onnentuoja. Elämä alussa, kaikki vielä edessä. Toki uskon myös, että musiikki tekee hänet onnelliseksi. Ja ystävät ja perhe.
Joo ei sen nyt pitäis kenellekään mikään yllätys olla jos gf on puhelimen taustakuvana. Jos ite seurustelisin ni varmaan ois poikaystävän kuva siinä, nyt täytyy tyytyä BojaniinNuo tyttöystävä jankkaajat eivät ole shippareita, koska heitä nuo jutut ei kiinnosta. Minä en oleta mistään mitään koska se ei mulle kuulu. Ja jos jollekin on yllätys että K pitää gf kuvaa puhelimessa taustana niin oho. Kyllä mullakin on oman poikkiksen kuva puhelimessa.
Niin, samoilla linjoilla minäkin olen.No nyt olisi kaikista huonoin aika uudelle parisuhteelle, kun yrittävät tosissaan ulkomaan markkinoille ja ovat todella kiireisiä, jatkuvasti kiertueella tai studiossa. Suurin onnentuoja Bojanille olisi todennäköisesti bändin menestys ja vakiinnuttaminen paikkansa Euroopan markkinoilla, jonka eteen ovat tehneet kovasti töitä.
Kiitos. Yritän itsekin aktiivisesti muistaa tämän.Täällä harjoitetaan projektiivista empatiaa eli heijastetaan omia toiveita ja unelmia B:n päänsisäiseen maailmaan. Kai tajuatte miten itsekeskeistä tuollainen on? Toiveita ja haluja ei määrittele mikään ”se mikä useimmat tekee onnelliseksi”. Hän on oma erityinen ihminen, jota kukaan täällä ei tunne vaan hän on radikaalisti toinen kuin sinä tai minä. Hän voi olla seksuaaliselta suuntaumiseltaan lukemattomia eri vaihtoehtoja, hänellä voi olla vaikka mitä pimeitä puolia, jotka kuuluvat hänen yksityiselämänsä piiriin.