Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mikä ihmeen pakkomielle ihmisillä on jostain tyttöystävistä? Rasittavaa jankkausta ja kuuluu artistien yksityiselämän piiriin, mitä voisi kunnioittaa.
Se mikä ihmisiä tässä nyt kyrsii on se että eräs herra Pöyhönen on jutuillaan antanut ymmärtää että hän olisi tietyssä mielessä kiinnostunut herra B:stä, ja ei oikein nyt suostuta ymmärtämään sitä että se on herran huumoria
 
vierailija
Jep, tämän näin eilen, uskotaanko nyt? ;) Ja lataajan kommentti: Oh and the censor is just there for tiktok bcs i accidentally used the original one he deleted and i dont want 14 year old girlies to wonder what his lockscreen is (ifykyk) Koskee vissiin muitakin kuin 14 vuotiaita fanityttöjä?
 
vierailija
Minusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.
Samaa mieltä. Mut toisaalta on kyse 24v. nuoresta miehestä, joka on kertonut haluavansa perustaa perheen (suht pian), eli Bojanille varmasti parisuhde olis tällä hetkellä se suurin onnentuoja. Elämä alussa, kaikki vielä edessä. Toki uskon myös, että musiikki tekee hänet onnelliseksi. Ja ystävät ja perhe.
 
vierailija
Ei näkynyt tässä mitään todistetta?
Lataajan kommentti: Oh and the censor is just there for tiktok bcs i accidentally used the original one he deleted and i dont want 14 year old girlies to wonder what his lockscreen is (ifykyk)
Siinä on selvästi sensuroitu se ruutu.. ja meidän ei tarvitse edes tietää mitä siinä oli oli, kun K ei halunnut sitä jättää.
 
vierailija
Nuo tyttöystävä jankkaajat eivät ole shippareita, koska heitä nuo jutut ei kiinnosta. Minä en oleta mistään mitään koska se ei mulle kuulu. Ja jos jollekin on yllätys että K pitää gf kuvaa puhelimessa taustana niin oho. Kyllä mullakin on oman poikkiksen kuva puhelimessa.
 
vierailija
Nuo tyttöystävä jankkaajat eivät ole shippareita, koska heitä nuo jutut ei kiinnosta. Minä en oleta mistään mitään koska se ei mulle kuulu. Ja jos jollekin on yllätys että K pitää gf kuvaa puhelimessa taustana niin oho. Kyllä mullakin on oman poikkiksen kuva puhelimessa.
Jep... Minulle tuli tuosta todella söpö käsitys K:sta :D Itse en ole ikinä pitänyt mieheni kuvaa kännykässä taustana, eikä hän minun... ehkä pitäisi kokeilla xD
 
vierailija
Samaa mieltä. Mut toisaalta on kyse 24v. nuoresta miehestä, joka on kertonut haluavansa perustaa perheen (suht pian), eli Bojanille varmasti parisuhde olis tällä hetkellä se suurin onnentuoja. Elämä alussa, kaikki vielä edessä. Toki uskon myös, että musiikki tekee hänet onnelliseksi. Ja ystävät ja perhe.
No nyt olisi kaikista huonoin aika uudelle parisuhteelle, kun yrittävät tosissaan ulkomaan markkinoille ja ovat todella kiireisiä, jatkuvasti kiertueella tai studiossa. Suurin onnentuoja Bojanille olisi todennäköisesti bändin menestys ja vakiinnuttaminen paikkansa Euroopan markkinoilla, jonka eteen ovat tehneet kovasti töitä.
 
vierailija
Nuo tyttöystävä jankkaajat eivät ole shippareita, koska heitä nuo jutut ei kiinnosta. Minä en oleta mistään mitään koska se ei mulle kuulu. Ja jos jollekin on yllätys että K pitää gf kuvaa puhelimessa taustana niin oho. Kyllä mullakin on oman poikkiksen kuva puhelimessa.
Joo ei sen nyt pitäis kenellekään mikään yllätys olla jos gf on puhelimen taustakuvana. Jos ite seurustelisin ni varmaan ois poikaystävän kuva siinä, nyt täytyy tyytyä Bojaniin :p
 
vierailija
Täällä harjoitetaan projektiivista empatiaa eli heijastetaan omia toiveita ja unelmia B:n päänsisäiseen maailmaan. Kai tajuatte miten itsekeskeistä tuollainen on? Toiveita ja haluja ei määrittele mikään ”se mikä useimmat tekee onnelliseksi”. Hän on oma erityinen ihminen, jota kukaan täällä ei tunne vaan hän on radikaalisti toinen kuin sinä tai minä. Hän voi olla seksuaaliselta suuntaumiseltaan lukemattomia eri vaihtoehtoja, hänellä voi olla vaikka mitä pimeitä puolia, jotka kuuluvat hänen yksityiselämänsä piiriin.
 
vierailija
No nyt olisi kaikista huonoin aika uudelle parisuhteelle, kun yrittävät tosissaan ulkomaan markkinoille ja ovat todella kiireisiä, jatkuvasti kiertueella tai studiossa. Suurin onnentuoja Bojanille olisi todennäköisesti bändin menestys ja vakiinnuttaminen paikkansa Euroopan markkinoilla, jonka eteen ovat tehneet kovasti töitä.
Niin, samoilla linjoilla minäkin olen.
 
vierailija
Täällä harjoitetaan projektiivista empatiaa eli heijastetaan omia toiveita ja unelmia B:n päänsisäiseen maailmaan. Kai tajuatte miten itsekeskeistä tuollainen on? Toiveita ja haluja ei määrittele mikään ”se mikä useimmat tekee onnelliseksi”. Hän on oma erityinen ihminen, jota kukaan täällä ei tunne vaan hän on radikaalisti toinen kuin sinä tai minä. Hän voi olla seksuaaliselta suuntaumiseltaan lukemattomia eri vaihtoehtoja, hänellä voi olla vaikka mitä pimeitä puolia, jotka kuuluvat hänen yksityiselämänsä piiriin.
Kiitos. Yritän itsekin aktiivisesti muistaa tämän.
 

Yhteistyössä