Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suurta rakkautta on monenlaista. Itse koen erittäin selkeänä, että K&B:n välillä on juurikin sitä molempiin suuntiin ja harvinaislaatuisella tavalla. Se ei tarkoita, että siitä tulisi koskaan suhdetta, ja jos ei, se ei tarkoita, että rakkaus olisi jotenkin "epäonnistunut".
Näin ajattelen itsekin❤ Ja olen iloinen ja kiitollinen että tätä saan seurata ja maustaa myös omalla mielikuvituksella shippaamalla. Viime yönä menivät naimisiin ja antoivat yhteishaastattelun Aamu-tv:ssä. Heräsin hymyillen.
 
vierailija
Täällä on tänään pohdiskeltu vanhojakin juttuja, niin ehkä tämä omakin pohdinta mahtuu joukkoon. Pahoittelen jo etukäteen pitkää tekstiä, on tunne että pitää jotenkin itsellekin vetää yhteen tämä homma.

Olen ollut matkassa jo huhtikuun alusta, tarkoitan siis tätä K ja B juttua ja kaikkia sen käänteitä. Mun ajatukset siitä mitä tapahtui ja mitä tapahtuu:

K:n kaipauspuheet ja pyykkistoorit, ne on sitä mitä K luulee fanien haluavan. Luulen että hän on todella hyvin perillä siitä mitä heistä puhutaan (vielä paljon paremmin kuin kuvitellaan) ja toivotaan, ja sitä hän sitten antaa. Mä uskon myös, että se antaa hänelle pienen suojamekanismin omaa elämäänsä kohtaan ja hän käyttää sen hyväkseen, minkä ymmärrän kyllä. Ei hän puhuisi tuollaisia juttuja, jos olisi oikeasti romanttisesti, huom nimenomaan romanttisesti ihastunut B:hen.

Uskon todellakin, että hän ihan aidosti kyllä välittää B:stä todella paljon. Mutta omaa oikeaa suhdettaa hän ei ole halunnut edes mainita, ei hän höpisisi lavalla Beestä jos olisi tähän ihastunut. En tiedä pysyykö nyksän kanssa yhdessä, mutta jos ei, veikkaan että ei mene montaa kk kun on uusi, hän vaikuttaa ihmiseltä, joka ei halua olla yksin. Siis sen lisäksi että on varmasti ihana ja mukava.

B sen sijaan ihastui, jopa rakastui, keväällä, siitä olen melko varma, kaikki puhuu sen puolesta, eikä hän myöskään höpise keikoilla K:sta eikä tee hassunhauskoja muka-kaipaus- stooreja, toki on varmasti eri tyylinen ihminen muutenkin tässä. Mutta se olisi myös liian ”totta”. Luulen että NT oli hänelle oikeasti hyvä kokemus ja hän nautti kun sai olla K:n kanssa, ja väittäisin, että todellisuus sen jälkeen tuli taas hänelle selväksi, kun mikään ei muutu, vaikka heillä oli ihanat päivät täällä. Ja mä voisin olla jopa niin harhainen, että ajattelisin, että hän oli jopa menossa esim Lontoon keikalle (en kyllä usko että sen takia jäi reissusta pois), mutta tajusi että se olisi hänen itsensä ja tunteidensa takia huono juttu.

uskon että pysyvät kavereina ja jopa ystävinä, mutta B on nyt hyväksynyt sen, että mitään muuta ei tule olemaan. Ja hyvä niin. En usko, että K tulee menemään Sloveniaan, ainakaan yksin, ns perhelomalle ehkä. Suomeen jokerit varmasti tulevat keikkailemaan, mutta mitään NT 2 ei tulla näkemään. Kun B löytää elämäänsä jonkun tärkeän, hän ei tule jatkamaan edes mitään vihjailevaa K:n suhteen, ja varmasti tekee asian selväksi myös K:lle.

Näin mä tämän näen ja tämä on itse asiassa helpottavaa joskin haikeaa.
Mä oon aina ajatellut, että B on ns. laskelmoivampi ja päämäärätietoisempi kuin mitä ollaan kuviteltu. On älykäs ja varmasti somestrategiat on tarkkaan harkittu. K taas ei harkitse, mutta varmasti on hyvin perillä tästä hommasta. Faniserviceä kyllä, mutta on myös aitoa, ettei sitä pysty peittelemään. K varsinkin on halunnut moneen kertaan tuoda esille, että hänellä tällainen "beautiful" ystävä. Uskon kyllä, että tullaan vielä näkemään vaikka mitä! Sanokaa mun sanoneen.
 
vierailija
Näin ajattelen itsekin Ja olen iloinen ja kiitollinen että tätä saan seurata ja maustaa myös omalla mielikuvituksella shippaamalla. Viime yönä menivät naimisiin ja antoivat yhteishaastattelun Aamu-tv:ssä. Heräsin hymyillen.
Ihana, näkispä joskus itsekin tällaisia unia. 💚 Omissa unissa seikkailee usein B tai K, mutta kovin romanttisia ne eivät yleensä ole.
 
vierailija
Jotain hämärää on muuten tapahtunut omassa päässäni. :) Viime päivinä Kärtsän musiikki on iskenyt kovempaa kuin koskaan aiemmin. Olen ollut enemmän Joksu-fani, ihan siksikin kun rock on minulle läheinen musagenre ja rap taas ei, vaikka tykkään kyllä Kärtsästä ja olen keikallakin ollut muutama kuukausi sitten. Useinhan livekeikalla käyminen saa diggaamaan artistista enemmän, mutta tällä kertaa ei, vaan se tuli nyt yhtäkkiä. Ehkä liittyy Huhhahheihin? En tiedä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Näin unta että babysittasin K:n lasta, vilkas poika 😄. (En ole ns lapsi-ihminen yleensä…) Katsoimme kolmestaan Euroviisuja 2024 jossa Suomen edustajana Bess. Biisi oli Ok joskaan ei voittaja-ainesta.
 
vierailija
Suurta rakkautta on monenlaista. Itse koen erittäin selkeänä, että K&B:n välillä on juurikin sitä molempiin suuntiin ja harvinaislaatuisella tavalla. Se ei tarkoita, että siitä tulisi koskaan suhdetta, ja jos ei, se ei tarkoita, että rakkaus olisi jotenkin "epäonnistunut".
Olen samaa mieltä. Kyllä siinä taisi olla molemmilla isot tunteet pelissä. K:n käytös niissä haastiksissa esim. silloin Euroviisuissa, välillä tunsin suorastaan myötähäpeää, kun näytti olevan niin auki. Ja B:n ihailu oli enemmän kuin selvää
Se, että se kaikki tapahtui siellä Euroviisu kuplassa, ei tee siitä vähemmän totta.
 
vierailija
Mä en ehkä osaa nähdä tuollaista rakastumista Bojanin suunnalta, kuten jotkut täällä. Ihastumista kyllä, mutta ehkä enemmän sellaista missä unelmissa olisi artistinen yhteistyö. Käärijä menee varmasti Sloveniaan esiintymään, koska fanikuntaa on siellä selvästi. Jotenkin luontevalta tuntuisi kiertue, jossa olisi mukana Liettua, Puola, Itävalta ja Slovenia.
 
vierailija
Mä oon aina ajatellut, että B on ns. laskelmoivampi ja päämäärätietoisempi kuin mitä ollaan kuviteltu. On älykäs ja varmasti somestrategiat on tarkkaan harkittu. K taas ei harkitse, mutta varmasti on hyvin perillä tästä hommasta. Faniserviceä kyllä, mutta on myös aitoa, ettei sitä pysty peittelemään. K varsinkin on halunnut moneen kertaan tuoda esille, että hänellä tällainen "beautiful" ystävä. Uskon kyllä, että tullaan vielä näkemään vaikka mitä! Sanokaa mun sanoneen.
minäkin(kirjoitin äsken tuon pitkän viestin) uskon kyllä että tullaan varmasti näkemään heitä vielä yhdessä, mutta ei ehkä ihan samalla tavalla tai samoin ”viboin” kun aiemmin. Ja tiedän hyvin nämä shippauksen säännöt ja ei saa sotkea tosielämää ym ym, mutta väitän että iso osa ainakin täällä toivoo tai on toivonut asioiden tapahtuvan myös tosielämässä, ei vain mielikuvituksessa. Vai miksi muuten oltaisiin tällä tällä salapoliisitarkkuudella seurattu jokaista klippiä, ilmettä, sanaa ja henkilöiden vilahtelua videoilla. Ihan tosielämässä. Ehkä muutama shippaa oikeaoppisesti, mutta loput valehtelevat, jos väittävät että ns mielikuvitusleikki riittää 😌😅.
 
vierailija
Vähän sivuraiteilla olen, mutta ovatko Behm ja Aku Sipola pari? Viitaten Behmin uuteen instastooriin. Molemmathan liittyy joko K:hon tai B:hen
Parista en sano mitään. Mutta ainoa asia mikä käväisi mielessä, voiko olla jotenkin liittyä K:n syntymäpäiväjuhliin vai oliko ne enemmän yksityiset. Molemmat hlöt kuitenkin liittyvät kuitenkin K:n tuttavapiiriin.
 
vierailija
minäkin(kirjoitin äsken tuon pitkän viestin) uskon kyllä että tullaan varmasti näkemään heitä vielä yhdessä, mutta ei ehkä ihan samalla tavalla tai samoin ”viboin” kun aiemmin. Ja tiedän hyvin nämä shippauksen säännöt ja ei saa sotkea tosielämää ym ym, mutta väitän että iso osa ainakin täällä toivoo tai on toivonut asioiden tapahtuvan myös tosielämässä, ei vain mielikuvituksessa. Vai miksi muuten oltaisiin tällä tällä salapoliisitarkkuudella seurattu jokaista klippiä, ilmettä, sanaa ja henkilöiden vilahtelua videoilla. Ihan tosielämässä. Ehkä muutama shippaa oikeaoppisesti, mutta loput valehtelevat, jos väittävät että ns mielikuvitusleikki riittää .
Mä luulen, että shippaajat pystyy kuvailemaan omaa shippaustaan yhtä hyvin kuin K ja B heidän välistä suhdettaan Eli hyvin vaikeaa määritellä, mikä liittyy mihinkin ja mikä on oikeaoppista. Näen sen siten, että kunhan se ei vaikuta negatiivisesti kenenkään elämään niin kaikki on hyvin.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Kyllä siinä taisi olla molemmilla isot tunteet pelissä. K:n käytös niissä haastiksissa esim. silloin Euroviisuissa, välillä tunsin suorastaan myötähäpeää, kun näytti olevan niin auki. Ja B:n ihailu oli enemmän kuin selvää
Se, että se kaikki tapahtui siellä Euroviisu kuplassa, ei tee siitä vähemmän totta.
Itse en ainakaan pysty samastumaan noihin, että ihastuminen olisi ollut yksipuolista pelkästään Bojanin puolelta. Se K:n hössötys ja intoilu Boitsusta Euroviisujen aikana ja jälkeen oli niin silmillepantavaa, ettei jää epäselväksi, että jotain spesiaalia tuossa kohtaamisessa on tapahtunut.
 
vierailija
Itse en ainakaan pysty samastumaan noihin, että ihastuminen olisi ollut yksipuolista pelkästään Bojanin puolelta. Se K:n hössötys ja intoilu Boitsusta Euroviisujen aikana ja jälkeen oli niin silmillepantavaa, ettei jää epäselväksi, että jotain spesiaalia tuossa kohtaamisessa on tapahtunut.
Samaa mieltä. Omiin silmiin se oli todella silmiinpistävää, kuinka kumpikin roikkui toisessa ja oikein säteili toistensa seurassa, oli sitten minkälaista ihastusta tahansa. Ja se on sitten eri asia, miten kumpikin on tahollaan tämän asian käsitellyt, eikä se meille kuulukaan. Mielikuvituksessa voi sitten täydentää näitä aukkoja kuten kukin haluaa.
 
vierailija
Itse en ainakaan pysty samastumaan noihin, että ihastuminen olisi ollut yksipuolista pelkästään Bojanin puolelta. Se K:n hössötys ja intoilu Boitsusta Euroviisujen aikana ja jälkeen oli niin silmillepantavaa, ettei jää epäselväksi, että jotain spesiaalia tuossa kohtaamisessa on tapahtunut.
voi olla että siellä kuplassa oli jotain muitakin tunteita K:llakin, mutta en usko että hän koskaan niitä itselleenkään myönsi. Eikä ole ainakaan missään vaiheessa ollut aikeissa tehdä asioille mitään sen enempää. Ja kun pääsi yli siitä ja tajusi että fanit rakastavat tuota yhteyttä, niin miksipä sitä ei hyödyntäisi. Häntä kun ei liiemmälti tunnu haittaavan mitä hänestä tuossa mielessä puhutaan, toisin kuin B:tä.
 
vierailija
Itse en ainakaan pysty samastumaan noihin, että ihastuminen olisi ollut yksipuolista pelkästään Bojanin puolelta. Se K:n hössötys ja intoilu Boitsusta Euroviisujen aikana ja jälkeen oli niin silmillepantavaa, ettei jää epäselväksi, että jotain spesiaalia tuossa kohtaamisessa on tapahtunut.
Haastattelut kisan jälkeen Suomessa oli niin avoimia, vilpittömiä ja rakastuneen miehen antamia, että välillä melkein sivullistakin hävetti.
 
vierailija
Haastattelut kisan jälkeen Suomessa oli niin avoimia, vilpittömiä ja rakastuneen miehen antamia, että välillä melkein sivullistakin hävetti.
No niinpä. Teki mieli kurottautua ruudun yli ja ravistaa K:ta, että ootko tosissasi, etkö oikeasti näe, millä tavalla höpiset Bojanista? Oletko pohtinut tätä nyt varmasti tarpeeksi? Ihan oikeasti? Ja siis toivon todella, että tämä asia on molemminpuolisesti käsitelty ja kaikki on ok, oli sitten mikä tahansa lopputulos tästä.
(Sopivasti sanana "aasi"....)
 
vierailija
Mä oon aina ajatellut, että B on ns. laskelmoivampi ja päämäärätietoisempi kuin mitä ollaan kuviteltu. On älykäs ja varmasti somestrategiat on tarkkaan harkittu. K taas ei harkitse, mutta varmasti on hyvin perillä tästä hommasta. Faniserviceä kyllä, mutta on myös aitoa, ettei sitä pysty peittelemään. K varsinkin on halunnut moneen kertaan tuoda esille, että hänellä tällainen "beautiful" ystävä. Uskon kyllä, että tullaan vielä näkemään vaikka mitä! Sanokaa mun sanoneen.
Kovasti K n pitää painottaa, että ystävä on nimenomaan kaunis ja komea. Niinkuin se nyt ystävyydessä merkittävää olisi.😀
 
vierailija
Jos tilanne olisi se, että B on rakastunut ja J jatkaisi tätä omaa toimintaansa vain fanservicen nimessä, niin kyllä on julma ihminen. Joten pakko itse ainakin ajatella, että joko molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan tai sitten molemmat tekevät fanserviceä. Millään muulla ei ole väliä kunhan ovat samalla aaltopituudella tämän kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3 ja LadySLO:)

Yhteistyössä