Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon aina ajatellut, että B on ns. laskelmoivampi ja päämäärätietoisempi kuin mitä ollaan kuviteltu. On älykäs ja varmasti somestrategiat on tarkkaan harkittu. K taas ei harkitse, mutta varmasti on hyvin perillä tästä hommasta. Faniserviceä kyllä, mutta on myös aitoa, ettei sitä pysty peittelemään. K varsinkin on halunnut moneen kertaan tuoda esille, että hänellä tällainen "beautiful" ystävä. Uskon kyllä, että tullaan vielä näkemään vaikka mitä! Sanokaa mun sanoneen.
Olen kallistunut vähän samalle linjalle. Etenkin, kun aina jälkikäteen mietittynä oon huomannut et B:lla julkiseen K yhteyteen liittyy aina jotenkin myös jonkun asian promoaminen. Mikä on minusta myös ihan ok, se ei haittaa minua yhtään, mutta sen takia en ihan usko et B olisi K:n vietävissä. K taas säheltää menemään miten sattuu myös liittyen B:n. Uskon myös että jotain yhteistä voi tulla. Ja toivottavasti pysyvät hyvinä ystävinä.
 
vierailija
No niinpä. Teki mieli kurottautua ruudun yli ja ravistaa K:ta, että ootko tosissasi, etkö oikeasti näe, millä tavalla höpiset Bojanista? Oletko pohtinut tätä nyt varmasti tarpeeksi? Ihan oikeasti? Ja siis toivon todella, että tämä asia on molemminpuolisesti käsitelty ja kaikki on ok, oli sitten mikä tahansa lopputulos tästä.
(Sopivasti sanana "aasi"....)
Kummasti kaikki tämä päättyi siihen lomaan, joka oli heti viisujen jälkeen. Mitä lie tapahtui. Kaatoiko joku ämpärillisen kylmää vettä K niskaan.
 
vierailija
Kovasti K n pitää painottaa, että ystävä on nimenomaan kaunis ja komea. Niinkuin se nyt ystävyydessä merkittävää olisi.
mutta hän tekee sen juuri siksi, että hän haluaa pitää yllä fanien illuusiota siitä, että olisi jotain maybe more. Enkä siis epäile etteikö hän niin ajattelisikin, kyllä mäkin voin ystävästäni ajatella että on kaunis tai jopa seksikäs, mutta hän höpisee siitä, koska tietää että fanit sitä odottaa. Eihän toisen kanssa suhteessa oleva nyt ns. tosissaan tollaisia puhuisi.
 
vierailija
Onko teillä muilla noussut näiden kahden tarinaa seuratessa muistoja mieleen liittyen omiin ihastuksiin?

Mulla on jotenkin alitajunta työstänyt tätä asiaa ja olen tavallista useammin miettinyt ja muistellut menneitä ja toisaalta tulevaa. Mietin sitä yhtä tyttöä, jonka halusin sykähdyttävällä voimalla olevan ystäväni ja jonka vuoksi itkin hänen muuttaessa pois. (Hän taisi olla ensirakkauteni). Sitä yhtä nuorta miestä, joka skeittasi paremmin kuin puhui tunteistaan tai yhtään mistään. Sitä yhtä kolmatta joka matkusti kaukaiseen maahan ja pyysi minua mukaan. En uskaltanut lähteä. Ja nykyistä kumppania, meidän yhdessä elettyjä vuosia. Että onko tämä sellainen jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Vai olisiko jossain vielä joku jonka kanssa voisin nauraa kuten K ja B nauravat toistensa seurassa. Että vain katsomalla toista silmiin voisi nauru puhjeta kukkaan. En tiedä. Joka tapauksessa ajatukset ja tunteet ovat alkaneet virrata vähän eri tavoin, ihan kuin joessa oleva kivenlohkare olisi siirtynyt ja muokannut virtaa. Alkuunpanevana voimana on ollut K ja B ja se mitä olen nähnyt tai ajatellut näkeväni heidän välillään. Onnea, seikkailua, iloa, kiintymystä, arvostusta, hämmennystä, rakkautta ehkä.
 
vierailija
mutta hän tekee sen juuri siksi, että hän haluaa pitää yllä fanien illuusiota siitä, että olisi jotain maybe more. Enkä siis epäile etteikö hän niin ajattelisikin, kyllä mäkin voin ystävästäni ajatella että on kaunis tai jopa seksikäs, mutta hän höpisee siitä, koska tietää että fanit sitä odottaa. Eihän toisen kanssa suhteessa oleva nyt ns. tosissaan tollaisia puhuisi.
Mä en rehellisesti tajua ihan, miksi K nyt taas alkoi höpöttelemään niin paljon B:sta keikoilla. Eihän K sitä oikeasti musiikin promoamiseen tai lisänäkyvyyteen tarvitse. Eikä se ole nostanut hänen seuraajiakaan. Ehkä hänelle se on hyvä läppä, joka on jäänyt päälle. Ja varmasti mielellään kehuu hyvää ystäväänsä. Se alkaa mulla aiheuttaa myötähäpeää, kun toinen ei mitenkään vastaa. Voi tietty olla joku heidän sisäpiirin läppäkin.
 
vierailija
Onko teillä muilla noussut näiden kahden tarinaa seuratessa muistoja mieleen liittyen omiin ihastuksiin?

Mulla on jotenkin alitajunta työstänyt tätä asiaa ja olen tavallista useammin miettinyt ja muistellut menneitä ja toisaalta tulevaa. Mietin sitä yhtä tyttöä, jonka halusin sykähdyttävällä voimalla olevan ystäväni ja jonka vuoksi itkin hänen muuttaessa pois. (Hän taisi olla ensirakkauteni). Sitä yhtä nuorta miestä, joka skeittasi paremmin kuin puhui tunteistaan tai yhtään mistään. Sitä yhtä kolmatta joka matkusti kaukaiseen maahan ja pyysi minua mukaan. En uskaltanut lähteä. Ja nykyistä kumppania, meidän yhdessä elettyjä vuosia. Että onko tämä sellainen jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Vai olisiko jossain vielä joku jonka kanssa voisin nauraa kuten K ja B nauravat toistensa seurassa. Että vain katsomalla toista silmiin voisi nauru puhjeta kukkaan. En tiedä. Joka tapauksessa ajatukset ja tunteet ovat alkaneet virrata vähän eri tavoin, ihan kuin joessa oleva kivenlohkare olisi siirtynyt ja muokannut virtaa. Alkuunpanevana voimana on ollut K ja B ja se mitä olen nähnyt tai ajatellut näkeväni heidän välillään. Onnea, seikkailua, iloa, kiintymystä, arvostusta, hämmennystä, rakkautta ehkä.
❤
 
vierailija
Onko teillä muilla noussut näiden kahden tarinaa seuratessa muistoja mieleen liittyen omiin ihastuksiin?

Mulla on jotenkin alitajunta työstänyt tätä asiaa ja olen tavallista useammin miettinyt ja muistellut menneitä ja toisaalta tulevaa. Mietin sitä yhtä tyttöä, jonka halusin sykähdyttävällä voimalla olevan ystäväni ja jonka vuoksi itkin hänen muuttaessa pois. (Hän taisi olla ensirakkauteni). Sitä yhtä nuorta miestä, joka skeittasi paremmin kuin puhui tunteistaan tai yhtään mistään. Sitä yhtä kolmatta joka matkusti kaukaiseen maahan ja pyysi minua mukaan. En uskaltanut lähteä. Ja nykyistä kumppania, meidän yhdessä elettyjä vuosia. Että onko tämä sellainen jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Vai olisiko jossain vielä joku jonka kanssa voisin nauraa kuten K ja B nauravat toistensa seurassa. Että vain katsomalla toista silmiin voisi nauru puhjeta kukkaan. En tiedä. Joka tapauksessa ajatukset ja tunteet ovat alkaneet virrata vähän eri tavoin, ihan kuin joessa oleva kivenlohkare olisi siirtynyt ja muokannut virtaa. Alkuunpanevana voimana on ollut K ja B ja se mitä olen nähnyt tai ajatellut näkeväni heidän välillään. Onnea, seikkailua, iloa, kiintymystä, arvostusta, hämmennystä, rakkautta ehkä.
Olen miettinyt paljon omia rakkauksia ja sitä, että omassa elämässäni en ole päässyt kenenkään heistä kanssa suhteeseen tai edes suuteluasteelle. Toisaalta olen miettinyt paljon myös omia ystävyyksiä, joista niidenkin kanssa on ollut hyvin epäonnista. Ihania asioita, joita maailmassa on, mutta joihin minulla ei koskaan tunnu olevan pääsyä.
 
vierailija
Ihana hymy Bllä tuossa uudessa kuvassa! 😍 Hieman kysymyksiä herättävä tosiaan tuo otsaan liimattu lappunen. Googlasin sanan ja se heitti tulokseksi jonkun kappaleen? Toki voihan se olla, että B on varattu. Jos on näin, niin olen iloinen hänen puolestaan, ansaitsee kaiken rakkauden ❤
 

Yhteistyössä