Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku kirjoitti aiemmin Bojanin äänestä, en nyt löydä sitä kommenttia että voisin lainata, mutta olen niin samaa mieltä. Upea lauluääni, samalla pehmeän rauhoittava ja vahva. Itse pidän niistä kohdista, joissa niin vaivattomasti lisää voimakkuutta ääneen kesken kappaleen, esim. Novi valin aikana. Lausuu laulaessaan sanat kauniisti sloveeniksi, sen kuulee vaikkei kieltä ymmärräkään. Pidän myös puheäänestään.
Samaa mieltä. Voisin kuunnella hänen lukemiaan äänikirjoja vaikken kieltä ymmärrä. Tykkään myös siitä miten hän sanoo pehmeästi hyristen Jere.
 
vierailija
Itselleni K&B seuraaminen on opettanut että rakkautta/ihastumista voi olla monenlaista eikä sitä edes aina tarvitse selittää sen kummemmin ♥ Eikä minua kiinnosta mitkään taustalla vilahtelevat yksityishenkilöt tai heidän tavaransa, saati että jaksaisin sellaisia edes tutkia. Ymmärrän että joitakin saattaa ns. turhauttaa tämä tilanne kun ei tiedetä milloin he tapaavat taas seuraavan kerran, mutta eipä tässä nyt oikeen muuta voi kun seurailla molempien keikkoja & muita juttuja erikseen, kyllähän niissäkin riittää fiilisteltävää
"Itselleni K&B seuraaminen on opettanut että rakkautta/ihastumista voi olla monenlaista eikä sitä edes aina tarvitse selittää sen kummemmin."

Tämä oli kyllä kauniisti ilmaistu<3 samoja keloja täällä, haastaa kyllä myös omia ajatuksia siitä, tarviiko aina tai välttämättä antaa tiettyä leimaa, kategoriaa tai laatikkoa, vai nauttia siitä mitä on (toki heidän kannaltaan voi olla monia tuntemuksia tilanteesta riippuen, kun kokevat koko suhteen ja tilanteet ns sisältäpäin). Kiitos kaikille kirjoituksista ja pohdinnoista pe ja la päivällä, ollut ikävä sellasia kirjoitteluja ja keskusteluja teidän kans!
 
vierailija
Joku kirjoitti aiemmin Bojanin äänestä, en nyt löydä sitä kommenttia että voisin lainata, mutta olen niin samaa mieltä. Upea lauluääni, samalla pehmeän rauhoittava ja vahva. Itse pidän niistä kohdista, joissa niin vaivattomasti lisää voimakkuutta ääneen kesken kappaleen, esim. Novi valin aikana. Lausuu laulaessaan sanat kauniisti sloveeniksi, sen kuulee vaikkei kieltä ymmärräkään. Pidän myös puheäänestään.
Bojanilla on kyllä todella kaunis ääni ja sloveenin ääntämys. Mietin miten erilaiselta serbia kuulostaa verrattuna sloveeniin. Aika jännä ettei tällä kertaa serbian keikalla kuultu a sem ti povedalin serbiankielistä versiota.
 
vierailija
Bojanilla on kyllä todella kaunis ääni ja sloveenin ääntämys. Mietin miten erilaiselta serbia kuulostaa verrattuna sloveeniin. Aika jännä ettei tällä kertaa serbian keikalla kuultu a sem ti povedalin serbiankielistä versiota.
Kyllä, sloveeni kuulostaa omaan korvaan erityisen kauniilta ja jollain lailla soljuvammalta. Pidän kyllä paljon myös noista serbiankielisistä kappaleista.
 
vierailija
Noi joksujen nykyiset esiintymisasut on kyllä hot, mun mielestä kaikkien, myös Bojanin. Enemmän matskua ois kiva saada noista keikoista. Toivottavasti sieltä Wienistä tulis vaikka sitten liveäkin taas.
 
vierailija
Tänään aiemmin oli puhetta ficistä, joka tuli mulle mieleen siitä 3 lauseen minificistä liittyen don't think, feel -juttuun.

Ja tässä se on, ehkä löytää vielä perille etsijälle ja muille, jotka kyselivät sitä!

Useampi luku olikin siinä, mutta ekassa luvussa se hienovarainen kosketuskohtaus.

 
vierailija
Onpa tosi huomaavaista käryttää jotain pikkusikaria tuollaisen seurueen keskellä. 😏 Ilmeisesti tuo lasketaan ulkoterassiksi, vai vieläkö Serbiassa saa tupakoida ravintolan sisätiloissa?
 

Yhteistyössä